Hakutulokset

  1. F

    Inseminaatio 2015

    Onnea plussasta Karma82, pidetään peukkuja että kaikki sujuu hyvin :) Joo, itsellä siis tuli jälleen nega. On se kyllä kumma kun ei vaan onnistu! Itsellä kroppa on aina toiminut kuin kone, eli säännöllinen kierto ja oviksenkin tunnen yleensä aina, ja miehellä puolestaan lääkärin sanoin...
  2. F

    Inseminaatio 2015

    Kiitos Hulda84 :) ja tsemppiä piinailuun! Tänään ollut ristiriitainen päivä.. Työpäivän päätteksi huomasin vähän tuhrua ja siitä sitten itku kurkussa kohti kotia. Huomenna olisi ollut testipäivä. Mutta, tuon iltapäivän jälkeen ei ole sitten tullutkaan enää mitään.. Voisiko nyt kuitenkin... Äh...
  3. F

    Inseminaatio 2015

    Heips.. Täällä on pidetty vähän taukoa keskenmenon jälkeen. Nyt onkin sitten se tilanne, että uusi inssi tehtiin 2.6. Ja testailla ajattelin 17.6. Eli jännää on jälleen. Tällä kertaa hoitona on Letrozol. Julkisella kun ollaan, niin seuraava mahdollinen inssi olisi vasta syyskuussa, joten kahta...
  4. F

    Inseminaatio 2015

    Joo todellakin meinaa jäädä muu elämä taka-alalle kun ajatukset pyörii vaan näissä raskautumisasioissa.. :/ Täällä piinaillaan tällä kertaa mahdoll... tai siis, todennäköisen keskenmenon kourissa. Nyyh. Pitkiä päiviä odotella vielä ensi viikkoon mitä ultrassa näkyy. Oireiden mukaan melko selvä...
  5. F

    Inseminaatio 2015

    Mangaliza voi harmitus, tuo kuulostaa ihan tyrmistyttävältä toiminnalta! Itse oon ainakin ollut ihan pihalla aina käyntien jälkeen kun uusia termejä ja tietoa tulee tuutin täydeltä. Tuo ikärajahommakin kyllä tod. ihmetyttää, en ole ikinä kuullutkaan että inseminaatiossa olisi ikäraja, ainakaan...
  6. F

    Inseminaatio 2015

    :DEipä tässä muuta kuin että sain juuri (mielestäni vahvahkon) haamuplussan!!
  7. F

    Inseminaatio 2015

    Mahtavaa kuulla Yaellen ja Lisperin uutiset, tosi paljon onnea teille molemmille!:heart: Itse tein perjantaina (kp29) nega-testin, mutta menkat eivät ole vielä nyt sunnuntainakaan alkaneet... Teen huomenna uudestaan. Piinaavaa......
  8. F

    Inseminaatio 2015

    Voi ei, Lara_ ja Pupuska81, tosi kurja kuulla ettei onnistunut :( Voimia! Itsellä tulee torstaina kaksi viikkoa inssistä täyteen... Oon yrittänyt olla ajattelematta asiaa, mut eihän se onnistu! niistä Clomifen & pregnyl -oireista sen verran että itsellä Clomit tekee jotenkin oudon olon sekä...
  9. F

    Inseminaatio 2015

    Viime yönä näin unta että yritin ostaa apteekista raskaustestiä, mutta eivät suostuneet myymään! Lopulta sain taivuteltua apteekkarin myymään tiskin alta jonkun jättipakkauksen kiinalaisia halpis-testejä... :D
  10. F

    Inseminaatio 2015

    Lisperi: Ei ultrattu enää inssipäivänä. Yritin vähän kyselläkin asiasta mutta siihen tuli juuri joku keskeytys (oli melko hektinen päivä) ja ajattelin sitten että kun kerran makaan jo siinä "asemissa", niin tavara sisään vaan ja piinaillaan sitten... Mulle sanottiin että testaa kahden viikon...
  11. F

    Inseminaatio 2015

    Hei, voisin liittyä joukkoon :) olen 35v ja olemme yrittäneet lasta nyt reilu 2,5 vuotta ilman minkäänlaisia tuloksia. Kummassakaan ei ole todettu vikaa. Ensimmäinen inseminaatio tehtiin 19.pv julkisella, ja nyt sitten odotellaan tuloksia... Tässä kierrossa clomifen ja Pregnyl apuna, kaksi...

Yhteistyössä