Hakutulokset

  1. K

    Hakisitteko lapset kotiin itsekkäistä syistä?

    Mulle viikko on ihan ehdoton maksimi. Hyvin todennäköistä on että jo kolmen päivän päästä olisin hakemassa muksuja kotiin. :D
  2. K

    Kumpi meistä on oikeassa? Ongelma, ero ja mies ei saa kämppää

    Mä sinuna heittäisin sen vätyksen nyt ihan kylmästi pihalle. Sun ei tarvitse sietää tuollaista yhtään. Jos uhkailee, niin kyllä viranomaiset tekevät siitä lopun.
  3. K

    Lasku / tili ruokakauppaan + luottotiedot

    Kandee kysyä sieltä kaupasta, eikä täältä.. :O Pienillä paikkakunnilla kyllä sana leviää aika nopeasti, että eiköhän teidän tilanne siellä kaupassa tiedetä muutenkin ja voi olla ettei sitä piikkiä irtoa. Raha-asiat kuntoon ensin ja vasta sitten tekemään velkaa jos on pakko. Edittiä. Ups...
  4. K

    Voi vitura!!! Mies on tapaillut selkäni takana toista naista! Kohta lähtee puhelu sille!!!

    Puhu miehesi kanssa, huudat ja raivoat sille, älä toiselle naiselle.
  5. K

    Mikä neuvoksi kun 3-v. ei opi potalle

    Vaippa vaan tylysti veks ja jos sotkua tulee, niin ne siivotaan isompaa meteliä pitämättä. Ei kuivaksi opettelun ole tarkoituskaan olla helppoa ja vaivatonta. Mä myös olin vielä alkuvuodesta tosi epätoivoinen kun näytti siltä ettei nyt 3,5 vuotias likka opi millään pois vaipasta. Oppi...
  6. K

    Mitä mieltä? Lapset päiväkotiin vaikka vanhemmat vapaalla?

    Vai niin, kuule, jos mä ajattelisin omaa napaani, olisin jo kymmeniä viestejä tähän ketjuun kirjoittanut. Mulla on parempaakin tekemistä kun vääntää 24/7 palstalla notkuvien hömelöiden kanssa. :D
  7. K

    Mitä mieltä? Lapset päiväkotiin vaikka vanhemmat vapaalla?

    So? Millä tavalla näiden vähän aikaa tarhassa olleiden lasten hyvinvointi oleellisesti vaarantuu siitä että vanhemmat viettää sen yhden päivän keskenään?
  8. K

    Luottotiedot menneet, mistä pankista saa tilin ja visa electronin?

    Op:sta ei eräs kaverinikaan saanut pankkitiliä ilman luottareita. Nordeasta sit sai mutta sieltäkään ei saanut verkkopankkitunnuksia, ennen kun pystyi osoittamaan että todella saa kuukausittain jotain tuloa.
  9. K

    Mitä mieltä? Lapset päiväkotiin vaikka vanhemmat vapaalla?

    Hirveä mökä taas.. jos kaipaatte hetken lepoa niin penskat hoitoon vaan. Ei yksi päivä voi olla fanaattisimmillekaan jos äiti tai iskä on himassa, niin lastenkin pitää siellä olla -tyypeille elämää suurempi asia. :laugh:
  10. K

    Umpikujassa parisuhteessa,mitä tekisitte tilanteessani???

    Jospa mies ei halua sua lastensa äidiksi? Ei vaan saa kerrottua sulle. Aikaa sulla kyllä ei ole paljoa, mutta painostamalla toiveet ei toteudu.
  11. K

    Tuleeko huomenna kelan rahoja?? Ei ollu kotihoidontuki tullut tänään? :-o

    Juu, huomenna kht on maksussa. Itsekin kyseisellä tuella. Kannattaa pankkitunnukset olla, tai hommata, ne helpottaa myös muiden asioiden hoitoa kuin Kela-juttujen.
  12. K

    Onko ihan normaali tapa keskenmenossa hoitaa sikiö lääkkeillä pois?

    Ei välttämättä aina. Mulla on ollut kaksi keskenmenoa ja molemmat tapahtuivat spontaanisti eli kaikki raskausmateriaali ja sikiö tulivat ulos itsestään. Ei muuta tarvittu kuin lääkärillä käynti tarkistamassa että kohtu oli tyhjentynyt kunnolla kummallakin kerralla.
  13. K

    Mies päättämässä suhteen, kun en ole töissä

    Kyllä mä tavallaan ymmärrän miestäsi hyvin.. Kurjaa jos suurimman osan, lähes kaiken menoista joutuu kustantamaan ja sä et pysty enempään kun puoleen vuokran määrästä. En halua olla ikävä ihminen mutta jos toinen ei tienaa tarpeeksi, se hankaloittaa elämää todella paljon, etenkin silloin jos...
  14. K

    Minkä asian koet lastesi kanssa arjessa rankimmaksi?

    Aah, taisi tulla suoraan sydämestä? :laugh: Todella kuulostaa tutulta. Montako lasta sulla?
  15. K

    Aina vaan nega nega nega nega nega nega nega nega nega

    Tiedän myös niin tunteen. *halaus* On jäätävä hetki kun nostat tikun käteen ja huomaat ettei taaskaan tullut kahta viivaa. Exän kanssa ei saatu lapsia, useampi vuosi yritettiin, mutta nykyisen kanssa saatiin kolme.
  16. K

    Nettikiusaaminen

    Huh sä olet oikeasti sairaampi kun mitä alunperin ajattelin. Pidin sua siis ekaksi sellaisena peruskusipäänä mutta voi luoja.. :O Viisas lopettaisi jo tässä vaiheessa.
  17. K

    Nettikiusaaminen

    Olisko ihan vaan pelkkä kusipäisyys syynä?
  18. K

    Mitä maksaa nimenvaihto avioeron jälkeen + ja myös kaksi alaikäistä lasta vaihtaisi nimen?

    Mun mielestä se taisi olla maksutonta.. Toki asiakirjojen uusiminen sit maksaa. Jos meille tulisi ero, niin en jaksaisi alkaa vaihtorumbaan.
  19. K

    Voiko suhde oikeesti kaatua siihen et toinen on aamuvirkku ja toinen yökukkuja??

    Mä olen myös tosi äreä aamuisin, mitä enemmän ikää tulee, niin sitä hankalemmaksi menee aamut. Vielä on ukko kyydissä pysynyt vaikka rytmi on täysin eri kun mulla yötyönsä vuoksi. Ei rytmien erilaisuus ole mikään syy erota. Puhukaa, sitä varten ihmisillä suu on.
  20. K

    Kuinka ahtaasti asutte?

    98 neliötä, mun ja miehen lisäksi 2 kissaa ja kolme muksua. Lisää tilaa tarvittaisiin, tai ehkä ei niinkään varsinaisesti enempää tarvittaisi.. mutta olkkarin neliöistä valtaosa saisi olla jaettuna tasaisesti makkareihin. Olohuone kun on ihan hillittömän iso ja makkarit pieniä.

Yhteistyössä