Hakutulokset

  1. K

    Joulukuun tontut -15 *kesäkuussa*

    Tervetuloa uusille! :) Pioni onko sulta katsottu kilppariarvoja nyt raskauden aikana? Paleleminenhan voi johtua myös kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Mulla oli tuota ihan kamalaa palelua kans ihan alkuraskaudesta, mutta on ollut poissa jo viikkoja. Mulla on nyt tämä foorumi vähän jäänyt, kun...
  2. K

    Joulukuun tontut -15 *kesäkuussa*

    Tää uudistunut foorumi on ihan kamala... Ja sekava. Ja vieläkö ne tälle jotain tekee, kun ainakin mulla toimii tosi huonosti osioista toiseen siirtyminen... Laittelin Jaanelille uudestaan yksäriä FB-ryhmästäkin, jos edellinen viesti katosi foorumin uudistuksessa... Ihania ultrakuulumisia...
  3. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    piiuli, mä sain ekan haamun rv 3+1. Digitestin tein 3+3 ja se antoi tulokseksi 1-2vko. Eli hyvin voi näyttää. :) Ja lisäks kannattaa huomioida, että se pienen alkion mittailu on kyllä toooosi tarkkaa puuhaa, jos on vähän vinottain ja mitta heittää millin niin viikot muuttuukin kokonaisella...
  4. K

    Joulukuun tontut -15 *kesäkuussa*

    Yleisesti kai ne antihistamiinit mitkä auttaa pahoinvointiin on "tadaa"; pahoinvointilääkkeet. Mutta mulla tosiaan ihan tuo allergialääke (levosetiritsiinidihydrokloridi) on auttanut vähän ja vaan tosiaan tuo, esim. setiritsiinidihydrokloridi ei vaikuttanut. Itsekin taistelen tässä...
  5. K

    Joulukuun tontut -15 *kesäkuussa*

    Hui! Mulla on kyllä AINA ennen virtatulehdukset ollut todella kivuliaita 24/7. Ja tosiaan tätä virtsaamisvaikeutta esiintyy vain öisin kun rakko on päässyt ihan täyteen... Soitinpas nyt neuvolaan ja torstaina kun tuossa labrassa kävin, niin ainakin ne näytteet oli puhtaat. Ei uskonut että kyse...
  6. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    HooKoo melkonen vauvamaha sulla siellä jo on! :D Tosin ei lie ihme kun sulla on jo useampia raskauksia takana, itelläkin on nimittäin vatsa kasvanut jo hirveetä vauhtia tässä toisessa raskaudessa kun ottaa huomioon että edellisessä maha oli vielä viikolla 30 niin pieni, että kaikki ei uskoneet...
  7. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ihan selvä viivahan tuolla Nyytikin edellisen sivun testissä on! Äkkiä uutta testiä vaan! :D
  8. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Tsemppiä Pioni77, jotkut päivät vaan tuppaa olemaan semmosia että kaikki tuntuu menevän pieleen! Stressinaiheiden kanssa ei kai auta kun yrittää ajatella, että onneksi aika vie asioita eteenpäin ja toivoa ettei tule uusia stressinaiheita kun vanhat alkaa olemaan voitettuina! :D Sain onneksi...
  9. K

    Kokemuksia brio race rattaista

    Taisitpa lainata sitten vahingossa minun viestiäni.
  10. K

    Kokemuksia brio race rattaista

    Ymmärsitkö kysymyksen?
  11. K

    Kokemuksia brio race rattaista

    Osaako joku sanoa varmaksi tuosta vuoden 2014 mallista, että meneekö siinä selkänoja täysin makuuasentoon? Eli onko mahdollista käyttää vauvalla erillisen kopan kanssa. Itsellä on ollut joku v. 2008 malli ja silloin makuuasento oli huono, mutta olen lueskellut nyt useamman uuden vuosimallin...
  12. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Olen tässä hyvissä ajoin jo :D mietiskellyt sellaista asiaa kuin vauvanvaunut... Meillä oli edellisellä vauvalla käytetyt bora kombit ja hyi että ne oli huonot! Ylipäänsä en tykkää yhdistelmärattaista. Heti kun lapsen iän puolesta oli mahdollista, ostin Brio race rattaat ja niitä käytinkin...
  13. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Louhi suuret pahoittelut menetyksestä. :( Kovasti tsemppiä ja onnea tulevaisuuteen. Me käytiin jo tänään ekassa neuvolassa ja yllärinä päästiinkin ultraan, jotta saatiin viikot varmistettua seuloja varten. :) Siellä se pikkuinen (ja vain yksi :D ) oli ihan oikeassa paikassa ja syke löytyi...
  14. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Chima onnea hyvistä ultra-uutisista! :) Ja tuosta pahoinvoinnista; ymmärrän paremmin kuin hyvin! Itselläkin on kyllä onnentunteet ollut aika hukassa, kun kokoajan on niin järkyttävän huono ja sairas olo. :( Mulla ei ole enää varmaan viikkoon pahoinvointirannekkeet auttaneet. Siihen alun...
  15. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Geesa okei, kuulostaa kyllä tosiaan kovin tutulta. Toivottavasti tuntemus vielä tästä hellittää. Juttelin tänään mun sisätautilääkärin kanssa, kun neuvolasta käskivät nostamaan kilpparilääkitystä, mutta oon itse jotenkin tosi pelokas tuon mun lääkityksen suhteen koska mulla on hyvin...
  16. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Kerroin uhkarohkeasti raskaudesta jo töissäkin, koska pahoinvointi on alkanut mennä niin voimakkaaksi ja pelkään kokoajan sen hetken tulevan kun on pakko jäädä sairaslomalle. Vastaanotto töissä oli onneksi sentäs hyvä. Paino on lähtenyt jo aika jyrkkään laskuun, koska en pysty syömään oikein...
  17. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mä muuten huomasin silloin testaillessani, että heti aamupissasta tuli haaleampi haamu kuin mitä joskus aamupäivästä muutamien tuntien pidätyksellä. Ja ihan kuin joku muukin olisi kirjoittanut vastaavasta...
  18. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kyllä mä näen hailut viivat noissa Cisun. :) Kannattaa varmaan soittaa heti aamulla sinne sairaalaan asiasta. Onpas kyllä kinkkisen jännä tilanne nyt. Ja samaten ihan ku Therankin testissä näkyis jotain tosi hailua. Mä sain davidin testeihin ainaki ennen plussan näkymistä ihan puhtaita negoja...
  19. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Olipas ikävä ja ajattelematon temppu Geesan pomolta! :eek: Minä sanoisin asiasta pomolle suoraan, mutta ehkä ei kannata asiaa kuitenkaan sen pidemmälle viedä? Lähinnä siis ajatellen sitä, että tekoa ei voi enää peruuttaa eli se ei siinä mielessä auta, mutta todennäköisesti toisi epämiellyttävän...
  20. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    nyyttitervetullut kyllä tuossa minusta haamu on. :) Tee digi kun pääset apteekkiin?

Yhteistyössä