Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Hui kamala! :'( Onneksi tuo on kyllä muuten ihan hyvinvoiva ja pentuturkki on vaihtunut. Ja nyt tuon antibioottikuurin aikana parantunut hyvin. Syö ihan hyvin ja on pirteä.
Täytyy nyt katsoa että jos noi oireet palaa heti kun kuuri loppuu. Yhdeltä tallilta se syksyllä haettiin. Emolta saanut noi pöpöt.
 
  • Tykkää
Reactions: jalkkisäiti
Theran: minun aikaisempi kissani oli myös hankittu hevostalleilta ja samaisia oireita oli silläkin, silmät vetisti ja aivasteli paljon. Jonkun tason herpes hänellä oli, mutta ei siihen mitään lääkitystä tarvittu :) Eli yli kymmenen onnellista vuotta, ja sittenkin petti munuaiset eikä syynä ollut herpes.

Näin upeasti aiheen sivusta tämä kommentti....
 
Huomenta ja hyvää vappua kaikille!

Alla on One Stepillä tehty värisuora ja haluaisin kuulla mielipiteenne viivojen vahvistumisesta. Omaan silmään alin testi eli tämän aamuisen ja sen yläpuolella oleva eilisen testin välillä ei ole suurtakaan eroa. Heti alkaa huolestuttaa keskeytynyt keskenmeno ja tuulimuna.: /

Voiko One Stepillä edes saada vahvoja viivoja??



Muoks. Nyt siis 4+2
 
Viimeksi muokattu:
Ja taas on vapun kunniaksi pitänyt testata täällä :D kävin sitten ostamassa Predictor Earlyn, vaikka luinkin siitä paljon huonoja kokemuksia. Testiajalla olin näkevinäni jotain testi-ikkunassa, joten palastelin testin osiin. Erittäin hailakka vaaleanpunainen haamu tai viivanpaikka 20150501 095744 Dpo10 nyt. Tänään olisi mökille lähtö enkä taida viitsiä siellä testailla ettei tule riemun kiljahduksia tai pettymyksen huokauksia loman aikana. Sunnuntaihin asti pitäisi siis malttaa... Hankalaa! :D
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ja hyvää vappua kaikille!

Alla on One Stepillä tehty värisuora ja haluaisin kuulla mielipiteenne viivojen vahvistumisesta. Omaan silmään alin testi eli tämän aamuisen ja sen yläpuolella oleva eilisen testin välillä ei ole suurtakaan eroa. Heti alkaa huolestuttaa keskeytynyt keskenmeno ja tuulimuna.: /

Voiko One Stepillä edes saada vahvoja viivoja??



Muoks. Nyt siis 4+2
One step tummuu hitaasti ja hcg tuplaantuu yleensä joka toinen päivä. Omanikaan eivät tuon nopeammin tummuneet ja ihan "oikea" raskaus on kuitenkin ultralla varmistettu.

Itse aloin testailla 8.4 saaden himmeitä, mutta hieman tummuvia haamuja. Kunnon tasavahvat viivat one stepillä sain vasta 12.4, jolloin pregcheckin testiviiva meni jo kontrollia tummemmaksi.

Eli suosittelen seuraamaan tummumista jollain muulla testillä :)
 
outius hienosti näyttää viivat vahvistuvan! Varovasti onnea ja koita olla rauhallisin mielin :hug:

Itse piinailin ja lankesin rt:n tekemään vaikka on vasta kp 27/28-36. Konkreettisia tuntemuksia ei oikeastaan ole muuta kun noi pulleat rinnat joita oon ihmetelly jo reilun viikon. Ja niin, olihan se testi ihan nega, tietty :'(
Ei näitä turhaa piinapäiviks sanota..
 
Minullakaan ei voile mitään selviä oireita. Tissit vähän aristaa ja finnejä on tullut, mutta sekin saattaa johtua vain siitä kun lopetin pillerit. En kyllä jaksa uskoa, että on tärpännyt, kun vasta ensimmäinen todellinen yk menossa. Ja aivan totta oudsi, ei nämä turhaan oo nimetty piinapäiviksi :)
 
Outius. mäkin suosittelen jotain muuta. Omaa kokemusta ei oo mutta toi one step tuntuu täällä tosiaan porukalle antaneen ihan hämäriä viivoja kaikin puolin.

Nyyttitervetullut. Tuo predictor lie kans kuuluisa turhista viivoista mutta mun silmään sulla on suht lupaavan näköinen haalu? Peukut sinne seuraavaan testipäivään :)!

Oudsi :hug:
 
Hui, alkoi ihan tosissaan jännittämään. Kuivuessaan haamu vielä vähän vahvistui. Mieskin näki vaaleanpunaista :D Toki en oikein luota tuohon Predictoriin kun kokemuksia lueskelin. Enkä tietenkään malttanut olla ottamatta yhtä pc:n testiä mukaan tänne mökkireissulle. Huomenna tuskin pc näyttää vielä mitään, mutta jos sunnuntaiaamuna testailis. Maanantaina pääsee apteekkiin. Kai se on digin ostoon mentävä, jos pc:ssä näkyy jotain... On tämä kyllä jännää aikaa. En tajunnutkaan olevani näin vauvakuumeinen...
 
Nyyttitervetullut. .Mun kokemuksella PC näyttää aika aikaisin viivaa :) mäkin sain sillä haamun dpo10 ja dpo 11 se oli jo ihan selkeä. Joskus noi "herkät" aikaiset testit antaa heikompaa viivaa kuin noi "ei niin herkät ". Tsemppiä testailuun !
 
Kuulostaa siis siltä, että täytyy pissiä siihen pc:n liuskaan jo huomenaamulla :D sunnuntaina iltapäivällä ehtii jo kotiin ja siellä odottaa lisää testejä. Ja mun ei pitänyt aloittaa testausta ennen dpo12 :D Ootteko muuten kertoneet miehillenne tästä palstasta? Mun mies kyselee, että mitä mää tihrustan koko ajan kännykästä. Facebookin piikkiin laitan :D Se nimittäin varmaan hihittelis mulle ja mun "näkyykö mitään?"-kuville :)
 
Meillä mies tietää että täällä pyörin. Vähän kierrellen oon kertonu :D täällä muuten taitaa ovis olla käsillä. Kn aukes tänään jo kp 13! Olis kyllä aikaisin ovis koko vuoteen. Nyt harmittaa ettei ole ovistestejä, mutta eilen tuli onneks talleteltua ja eiköhän tänään tai huomenna varmistella..
 
).( omia oloja olis ihan kun tissit olis tänään tulleet aremmiksi ja alavatsaa nipistelis.. eli joko menkat tulossa jossain vaiheessa tai sitten olis tärpännyt. Ärsyttää kun voi olla ihan kumpaa vaan.. tänään dpo6..
 
Hyvät huomenet! Aamuneljältä loppui uni ja ei kun pissimään tikkuun :D Testiajalla ilmestyi hailura. Tummui vähän kuivuessaan. Kääk! Onkohan tää nyt sitä, mitä luulen... 20150502 080635 Vähän toisaalta hirvittää. Mulle kun ei oo aina ollu selvää, että haluan äidiksi. Nyt kun sitten miehen kanssa päädyttiin yrittämään (molemmille iski jonkinsortin vauvakuume), olin valmistautunut totuttautumaan vauva-ajatukseen usean yrityskerran ajan. Pillereitä tosiaan söin 13 vuotta ja sitä ennen kiertokin oli vähän mitä sattuu. Tottakai ollaan iloisia ja onnellisia miehen kanssa, jos kyytiläinen on mukana :) tämä tuli vaan niin äkkiä, kun oltiin valmistauduttu pitempään yritykseen.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä