Hakutulokset

  1. J

    Kaksplussassa epämiellyttävä rasistinen ilmapiiri

    Mutta, joka tapauksessa kuitenkin kommentoit tänne koko ajan. Hyvähän tota tietoo on levittää. Ilmeisesti sun vaikee kestää totuutta.
  2. J

    Maahanmuuttajan ansa

    Hohhoijjaa, taas tota noitten suvisten logiikkaa. Kertoo kyllä noitten ajatuksen juoksusta paljon.
  3. J

    Faktaa Islamista ja muslimeista.

    Anna kuule mennä vaan. Juu, oon rasisti, enkä tietääkseni ole sitä missään kieltänykkään ja voin sen aivan aidosti myöntää.
  4. J

    Faktaa Islamista ja muslimeista.

    :LOL::ROFLMAO:Nyt on todistettu, suvakit ei oikein ymmärrä. Anteeks, mutta mä naureskelen täyttä päätä täällä ja vedet silmissä.
  5. J

    suvakit, miten meni noin niinku omasta mielestä

    Ja mitähän suviksia noi kuvittelee olevansa?! Herrat nyhtää hirveen tukon rahaa noitten matujen kustannuksella ja samoin nää eliitti suvikset. Tavis suvikset sulkee hiljaa ja kiltisti silmänsä ja kuvittelevat olevansa jotain vitun hyviä ihmisiä. Samaan aikaan kuitenkin kannaattaavat tota...
  6. J

    Faktaa Islamista ja muslimeista.

    Kuule, eiköhän täälläkin ole ihmisiä jotka haluaa tietää noista asioista. Mä en voi mitään jos et kestä nähdä faktoja. Älä avaa ketjuja jotka sut saa ärsyyntymään tai jotain muuta. Jätä mun tekemät ketjut lukematta jos on pakko ihmetellä. Mutta on kuitenkin pakko tulla kommentoimaan?? Haha...
  7. J

    Vittu että täällä on pelleä porukkaa

    :D Mä olen ateisti. Mitä sitten pitäs olla? Joku uskovainen hörhö vai?
  8. J

    nyt saa muslimikuona pommia niskaansa :D

    Ei kyllä yllätä yhtään toi jenkkien touhu.
  9. J

    Ahdistuskohtaus, paniikkikohtaus... kohtalotovereita?

    Varaa aika lääkäriin huomenna. Osaa varmasti auttaa ja kertoo, miten pitäis toimia. Käu lkoilee, sekin vois ehkä hieman auttaa tohon ahdistukseen. Oks sulla kavereita? Joskus kahvilla käynti kaverin kanssa ja asioista juttelukin helpottaa ainakin ahdistusta, vähäsen etes :). Mutta, huomenna...
  10. J

    Faktaa Islamista ja muslimeista.

    Kannattais teijän suvakkien myöskin katsastaa sitä omaa ulosantia. Muuten hyvä, mutta myös teillä on mietittävää tossa kuinka puhutte meille maahanmuutto kriittisille. Tehän suoranaisesti hyökkäätte kimppuun, kun sanoo vaan jo matu. Ei, mulla ei ole pahamieli mistään. Oon oikein onnellinen ja...
  11. J

    Petin miestäni kaksi kertaa eri miehen kanssa

    Pettää pystyt, mutta totuutta et pysty kertomaan. EI sulla ainakaan selkärankaa ole, se tuntuu puuttuvan täysin. Hahhah, et halua jättää miestäs, mutta ton tultua ilmi niin käy hyvin todennäkösesti, että miehes jättää sut. Etkö ole vieläkään tajunnu, että teoista on kannettava vastuu?!. Mitäs...
  12. J

    Faktaa Islamista ja muslimeista.

    Ahaa, suvakki huorat ei halua nähä totuutta. Sitä noi asiantuntijatkin sanovat tossa videon alussa. Sulkekaa te mamujen seksiorjat turpanne ja silmänne.
  13. J

    Ootteko yhtään pysähtyny ajattelemaan, mitä noitten ''pakolaisten'' mukana kulkeutuu meille tänne??

    No olen ja huomenna on työpäivä. Mitäs hemmettiä mun töissäkäynti tähän kuuluu??
  14. J

    Vittu että täällä on pelleä porukkaa

    No voi voi. Mitäs tulit tänne, mee hilluu palsta pelle johki muualle.
  15. J

    Muilla valehtelevia miehiä?

    Hyi, helvetti mikä pässi ukko. Jaa, no ei toi pelle kauheen yksinäiseltä vaikuta, kun tuntuu olevan eukkoja enemmän ja vähemmän. Munaton paska, heivaa helvettiin tollanen paska kasa. Sun elämä paranee paremmaksi kun pääset tollasesta eroon. Lukot vaihtoon ja tavarat pihalle, noukkikoon ukko...
  16. J

    Muilla valehtelevia miehiä?

    Hyi, helvetti mikä pässi ukko. Jaa, no ei toi pelle kauheen yksinäiseltä vaikuta, kun tuntuu olevan eukkoja enemmän ja vähemmän. Munaton paska, heivaa helvettiin tollanen paska kasa. Sun elämä paranee paremmaksi kun pääset tollasesta eroon. Lukot vaihtoon ja tavarat pihalle, moukka koon ukko...
  17. J

    Muilla valehtelevia miehiä?

    Hyi, helvetti mikä pässi ukko. Jaa, no ei toi pelle kauheen yksinäiseltä vaikuta, kun tuntuu olevan eukkoja enemmän ja vähemmän. Munaton paska, heivaa helvettiin tollanen paska kasa. Sun elämä paranee paremmaksi kun pääset tollasesta eroon. Lukot vaihtoon ja tavarat pihalle, moukka koon ukko...
  18. J

    Faktaa Islamista ja muslimeista.

    Tossa video, mitä meidän kaikkien tulee tietää islamin uskosta.
  19. J

    Elän nyt unelmaani

    Sen mäkin haluisin tietää ja haluisin kuulla KUNNON selityksen.

Yhteistyössä