Hakutulokset

  1. sitruunapippurina

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    Heippa kaikki piiitkästä aikaa! Kiva, että täällä edelleen juttu luistaa vaikka kaikilla taitaa olla jo pieni nyytti saatettu maailmaan.:) Omalla kohdalla tuo synnytyshän meni suunnitellulla sektiolla, ja pieni poika syntyi 15.2. (rv 39+0) klo 9.15, painoa 2874g ja pituutta 46 cm. Ihanaa oli...
  2. sitruunapippurina

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnea jälleen vauvautuneille! :love: Täällä vielä ollaan yhdessä osassa. Nyt kasassa 38+3 ja ens maanantaina on suunniteltu sektio, toivon todella että sinne asti selviän. Maha on laskeutunut selvästi, ja vauvan peppu painaa lantiossa koko ajan. Samalla liikkeet on vähentyneet selvästi, ja...
  3. sitruunapippurina

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Hurjasti onnea kaikille vauvan saaneille! Nyt näitä tulee kuin sieniä sateella!:love: Ihana edelleen lukea synnytyskertomuksia, saa nähdä millaisen itse kirjoittaa tänne, ja milloin! Meidän tyyppihän tulee syntymään sektiolla viiston perätilan takia, ja syntymäpäivä on viimeistään 15.2...
  4. sitruunapippurina

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Oikein paljon onnea kaikille jakaantuneille!:love: Ihana oli lukea synnytyskertomuksia, jotka kaikki on omanlaisiaan. Hienoa myös, että kaikilla vauvoilla on kaikki hyvin. Kummasti niillä tytöillä näyttäisi olevan enemmän kiire masusta ulos... Itselläni tämä loppuraskaus on kyllä mennyt suht...
  5. sitruunapippurina

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Hurjaa, että täällä jo jakaannutaan! Ootan kovasti synnytyskertomuksia. Onnea koitokseen Heba! :) Aika se suorastaan lentää, kun on loma alkanut. Joka päivällä on jotain ohjelmaa, ja hyvä niin, en kestäis olla vaan kotona kun vielä on mahdollisuus mennä viilettää (lue:taapertaa...). En ole edes...
  6. sitruunapippurina

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Hyvää alkanutta vuotta täältäkin! Joulut ja vuodenvaihteet meni niin vauhdilla, että nyt vasta pääsin rauhassa kirjottelemaan, lukemassa oon kyllä käynyt. :) Meillä olikin vähän vauhdikkaampi uusi vuosi, pidettiin isot juhlat kavereille, ja aamuviiteen tuli valvottua, muut jatkoivat aamuun asti...
  7. sitruunapippurina

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Joulukuussa*

    Ainiin, hyvää synttäriä IMN! :)
  8. sitruunapippurina

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Joulukuussa*

    Pahoittelut joulunajan radiohiljaisuudesta, hyvää joulua kaikille kuitenkin näin vähän jälkijunassa! Viime viikko oli yhtä härdelliä, oli nimittäin niin lahja- kuin ruokaostoksetkin tekemättä. 23. päivän iltana oli vielä ankarat siivoukset ja laatikoiden tekemiset käynnissä. Huh. Pyhät...
  9. sitruunapippurina

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Joulukuussa*

    Karmaliini, aivan hirmuisesti onnea teille molemmille! :love:Ihana kosinta! Se virne kestää monen monta päivää, ja monen vuodenkin päästä muistot tuosta hetkestä/päivästä herkistää. :X3: Kiva kuulla, että pienet lapset + uusi raskaus ei kuitenkaan ihan hullu idea ole. Vaikka siis, kyllä meillä...
  10. sitruunapippurina

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Joulukuussa*

    IMN, voimia neuvolan kanssa taisteluun! Sympatiarage nostaa täälläkin päätään!:mad: Laurelii, hyvä että asiat on reilassa. Nyt ei tarvi stressata. Todella hurjaa, että nyt jo tiedät milloin käynnistetään. Aika käy vähiin! :love: (meillä kaikilla, vaikka ei vielä siltä tunnu...) Maalis15...
  11. sitruunapippurina

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Joulukuussa*

    Laurelii, inhottavaa varmasti elää epätietoisuudessa, mutta nyt ainakin tiedät mitä tarkkaillaan ja millä on merkitystä vauvalle. Toivottavasti sappiarvot on kuitenkin kohdillaan ja selvitään säikähdyksellä! Fiona-, toivon itsekin, että raskauden aikaisesta (äidin JA isän)masentumisesta ja...
  12. sitruunapippurina

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Joulukuussa*

    Fiona-, Hellapoliisin sivuilta löytyy ainakin hyvä resepti pätkiskakulle: http://www.hellapoliisi.fi/kakut/kahvikakut/2574-patkiskakku Itse olen tosin aina tehnyt sen tavalliseen kakkuvuokaan, leikannut kahteen/kolmeen kerrokseen ja täyttänyt jollain raikkaalla, kuten mangososevaahdolla...
  13. sitruunapippurina

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Joulukuussa*

    Juuri kun pääsin sanomasta, että nukkumisen kanssa ole mitään ongelmaa niin tämä viikko onkin sitten mennyt vaihtelevalla menestyksellä. Vaakatasoon kun pääsee, menee nenä tukkoon ja on laitettava lisätyynyjä pään alle. Nukun normaalisti aika littanalla tyynyllä, niin nyt selkä kipeytyy...
  14. sitruunapippurina

    Helmikuun helmiäiset 2016 *marraskuu*

    Tänään lähtee käyntiin rv 28! Kymmenen lyhyttä viikkoa, ja pieni saa omasta puolestani syntyä. :p Kysyin neuvolasta mitä sydämentykytykset ja pidemmät hengästymiset mahtaisivat olla, mutta eipä siellä osattu sen kummemmin niihin sanoa mitään. Rauta-arvot tarkistettiin, oli 114 (pudotusta...
  15. sitruunapippurina

    Helmikuun helmiäiset 2016 *marraskuu*

    Vaivat sen kun jatkuu..perushengästymistähän on ollut alusta asti, eli portaat ja reipas kävely hengästyttää, mutta eilinen sydämen pomppoilu oli kyllä jo ahdistavaa. :confused: Olin ehkä hormonimyrksyn takia vähän kiihtyneessä tilassa, mutta nukkumaan mennessäkään ei pulssi tasaantunut...
  16. sitruunapippurina

    Helmikuun helmiäiset 2016 *marraskuu*

    Vihdoin pääsen taas koneelle rauhassa kirjottelemaan, työkiireet veivätkin koko viime viikon jaksamiset. Vaivaa on siis muillakin, eikä vaan minulla, lohduttavaa vaikkakin ikävää.:cautious: Parin päivän työmatka verotti mahan jaksamista sen verran, että tokana päivänä alkoi kovat...
  17. sitruunapippurina

    Helmikuun helmiäiset 2016 *marraskuu*

    Kiitoksia nuhan hoitovinkeistä :), täytyy kysyä apteekista niistä merisuolaliuosvaihtoehdoista. Tukkoisuuden takia oon nukkunut selällään, ja mies juuri kertoi, että yhtenä yönä nukuin synnytysasennossa, siis selällään ja jalat levällään pystyssä.:LOL: Ehkä siinä oli sitten hyvä olla...
  18. sitruunapippurina

    Helmikuun helmiäiset 2016 *marraskuu*

    Kyllä omastakin mielestä tämä ryhmä on oikein aktiivinen. :) En haluaisi facessa kirjotella, tai luulen, että tulisi mietittyä paljon tarkemmin mistä asioista sinne avautuu. Tänne voi heitellä kysymyksiä vähän aremmistakin asioista. Oon kyllä tykännyt kovasti meiän porukasta!(y) Onko muilla...
  19. sitruunapippurina

    Helmikuun helmiäiset 2016 *marraskuu*

    Ihme touhua siellä neuvolassa IMN! Tollanen eestaas asian heitteleminen on just se mistä kustannukset tulee ja sitten valitetaan ettei ole resursseja hoitaa asioita aikataulussa. Voi kun opittaisiin tekemään asiat kerralla kunnolla. Jos se terkka ei saa lääkäriä taiottua paikalle, niin...
  20. sitruunapippurina

    Helmikuun helmiäiset 2016 *marraskuu*

    Vähän ahistaa raskaus täälläkin, lähinnä tuon mahan venymisen takia. Istuminenkin kivuliasta iltapäivästä eteenpäin. Näin loppuviikosta kipuilee jo aamusta. Ja juu, rasvailen joka päivä nivean cremellä ja on tukivyö ja lepuutan illat katellen HBO:n sarjoja. :confused: Nyt miestäkin ahistaa kun...

Yhteistyössä