Hakutulokset

  1. pirittt

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    Pitkä keskustelutilaisuus... En ole jaksanu tapella kaksplussan sivujen toimimattomuuden kanssa :D NT-ultran jälkeen ei sen kummempia ole sattunutkaan. Appivanhemmat, molempien meidän sisarukset tietää ja minä jouduin jo töissäkin kertomaan (tuberkuloositapaus meillä töissä...) Viime...
  2. pirittt

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Eilen oli nt-ultra. Siellä se pikkuinen uiskenteli ja nauratti kätilöäkin kun esitteli kaikkia temppuja. Pienet kädet ja jalat viuhtoi :love: Turvotus oli 1,4 mitä-mittayksikköä-lienee :ROFLMAO: Eli ei ole hätiä mitiä, ihan oppikirjojen mukainen ihmisen alku siellä kasvoi ja kehittyi Harmiksi...
  3. pirittt

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Poikaystävälle sain tänään purettua kerralla koko stressipommin, niin se vain kuitenkin oli kotona vastassa pusuttelemassa kun tulin ahdistuslenkiltä kotiin :love: Ei kai se ole sitten viereltä mihinkään katoamassa vaikka se toki minulla pelottaa. LKS:sta tuli kirje ja aika nt-ultraan, olis jo...
  4. pirittt

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Meillä poikaystävä sai sanottua mitä olen ajatellutkin; pelkää tilannetta. Mutta ei ole kuitenkaan mitenkään pahalla puhunut vauvasta, muuta kuin ne pari kertaa kun on sanonut ettei me sitä voida pitää. Alkaapa hänkin toivottavasti tottua pikkuhiljaa ajatukseen. Pitäisi soittaa LKS:aan...
  5. pirittt

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Vatsa minulla ei ole vielä mitenkään näkyvä, tosin minullakin on kohtu kallistunut taakse. Näytän vain siltä, että olen syöny ähkyn ja siksi turvottaa :D Tissien kasvamisen poikaystäväkin kyllä huomasi, eilen sohvalla kölliessä aivan leuat loksahti "Voi h*lvetti että sulla on tissit kasvanu...
  6. pirittt

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Siskoni käytti raskausarpien ehkäisyyn kaakaopuikkoa (älkää kysykö, en pahemmin siihen tutustunut), eikä yhtäkään raskausarpea tullut. Hän odottelee tosiaan nyt kolmatta. Ärsyttää kun tosiaan nyt saimme sovinnon taas poikaystävän kanssa, mutta hän on jotenkin liian neutraali tämän vauvan...
  7. pirittt

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    helmijenni kiva kuulla että sielunsiskoja ja kohtalontovereita on. Vaikka ei tätä tilannetta toki toivo kenellekään. Täytyy vain yrittää alkaa puhumaan tästä, kun kuitenkin edessä tulee olemaan muutto toiseen asuntoon. Tämä minun ukko-kulta kun on vähän temperamenttinen ja dominoiva tapaus jolle...
  8. pirittt

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    "Matsit" poikaystävän kanssa otettu aiheesta... Ja siis parista muustakin meidän suhdetta hiertävästä aiheesta, mutta vauvasta tuli sen verran että "Sitähän ei tule!" :cry: No, se ikävä kyllä on jo tulossa... Tosin molemmat ollaan aika taipumattomia; ensin huudetaan kuin toisensa tappavat...
  9. pirittt

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Tänään oli sitten virallinen ensikäynti neuvolassa. Paljon tuli asiaa ja juttua. Mutta ajatus vauvasta vahvistui ja tiedän että minusta tulee tälle pienokaiselle loistava äiti :) Dopplerilla kuunneltiin sydänääniäkin. Ensin meinasi iskeä epätoivo, kun löytyi vain oma syke ja rätinää ja kahinaa...
  10. pirittt

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Alisa_84 kyllä, esbl vaikuttaa... Eli sairaalassa joko kosketuseristys tai huoneeseen jossa on sitten useampi samaa bakteeria kantava. Ja ah! Että miten voiki ihan tavallinen lenkkimakkara maistua hyvälle! (y) Itsekään en ole mikään kovin "varovainen" syöjä. Kahvin juontia minäkin olen alkanut...
  11. pirittt

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Puntarilla en ole hetkeen uskaltanut käydä, mutta varmaan on paino isosti noususuunnassa kun kaikki herkut kyllä maistuu. Olen alkanu potemaan poikaoloa :) Siihen toki ehkä vaikuttaa minun viime marraskuussa näkemä uni, jossa istuin sairaalavuoteen reunalla ja tuijottelin kehdossa nukkuvaa...
  12. pirittt

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Jaha, meni vitamiinit vaihtoon. Sisälsivät A-vitamiinia, en olis edes tullu ajatelleeksi :unsure: No, täytyy maanantaina käydä apteekissa neuvolan jälkeen
  13. pirittt

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Ei itselläkään ole mitään muuta kuin foolihappo, jonka ostin itse asiassa eilen. Möllerin Omega-3 kapseleita syön muutenkin, niissä on lisänä jos vaikka ja mitä vitamiinia. Saavat ainakin minulle kelvata, kun olen niin huono mitään tuommosia troppeja syömään muutenkin
  14. pirittt

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Minun suklaanhimo (ensioire) on sentään vähän lieventyny ja olen saanu sen kuriin. Syön kyllä edelleen jos vain eteen sattuu suklaata tulemaan, mutta nyt sitä ei varta vasten tarvi kaupasta lähteä hakemaan :whistle: Ja rinnat vain kasvaa, kasvaa ja kasvaa. En valita, itsetunto kun koki kolauksen...
  15. pirittt

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Minäkin jouduin tänään soittelemaan terveyskeskukseen ja neuvolaan kun pissatulehdusoireet pukkasi eilen illalla :unsure: Onneksi sain kuurin jo heti tämän päivän aikana... Olen tosiaan esbl-kantaja, eli pissaa seulotaan koko raskausajan erityisen tarkkaan kun oireilee näillä jatkuvilla...
  16. pirittt

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Eilen neuvolasta soitettiin, neuvola maanantaina 12.30 :) Eilen illalla myös kuulin että kaveripariskuntakin odottaa, ilmeisesti he on jotain viikolla 12, itsellä starttasi tiistaina rv 10+0 (ensimmäisen neuvolakäynnin laskujen mukaan)
  17. pirittt

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Tässä kun olen taas itsekseni pohtinut, niin ehkä parempikin jos poikaystävä häipyisi kuvioista kun välillä tämä suhde on muutenkin ollu yhdenlaista vuoristorataa. Ja paljon on ollu semmonen olo, että minulla ei ole tilaa hänen elämässä, eikä hän sitä ole valmis minulle tekemään niin miten...
  18. pirittt

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Onneksi minulla on kuitenkin mahtava äiti, joka odottelee tätä pienokaista jo onnesta soikeana. Hänelle 12. lapsenlapsi :) Nuorimmalla isosiskollani on LA syyskuun puolivälissä. Paras ystäväni tietää myös raskaudesta ja siitä, että aion pitää tämän. Hän tukee minua täysillä vaikka ei itse ole...
  19. pirittt

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Alkuun alavatsaa nipisteli ja tuntui niinku lantioluut halkeaa navasta persauksiin asti. Ajattelin että tulee pirun kivuliaat menkat. Samoin rintoja aristi ja olin sitä mieltä että kyllä ne menkat sieltä on tulossa mutta ei... :confused: Sitten tuli kauhea suklaanhimo, vaikka kovin kauheasti en...
  20. pirittt

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Täällä kans, pirittt 20v LA 6.2.2016 LKS (Lapin keskussairaala) 1. raskaus, viikot 9+3 (vauva.fi-laskurin mukaan) Tilanne on vaikea, olen seurustellut noin vuoden verran nykyisen poikaystäväni kanssa ja alkuvuodesta jouduin lääkärin määräyksestä jättämään pillerit 1-2 kuukaudeksi kun oli...

Yhteistyössä