Hakutulokset

  1. J

    Huhtikuun hurmurit 2016 *tammikuussa*

    Me mentiin naimisiin viime vuoden toukokuun 15. päivä kahdestaan maistraatissa ja nyt mietin, että olis aika kiva ajatus ristiä tämä pikkujäbä ekana hääpäivänä kun päivä sattuisi sopivasti sunnuntaille :love: La 1.4. ja nimikin näillä näkymin päätetty, eli saattaisi onnistua noin niinkun...
  2. J

    Huhtikuun hurmurit 2016 *tammikuussa*

    Moikka ja hyvää uutta vuotta täältäkin! Joulukuu hurahti niin kauheata vauhtia, että en tainnut ehtiä kirjoittelemaan tänne juuri mitään. Me oltiin siis miehen kanssa hanimuunilla Costa Ricassa ja Panamássa viimeiset pari viikkoa, joten sillä piti vähän kiirettä. Matka meni tosi hyvin, mitä nyt...
  3. J

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Joulukuussa*

    Mulle vois päivittää listaan poikalupauksen
  4. J

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Marraskuussa*

    Mullakin on rinnat edelleen tosi kipeet! Siihen on tietty alkanut jo tottua kun sitä on kestänyt niin monta kuukautta, mut on se kyllä hanurista.. Jos en pidä yöllä rintsikoita, niin herään joka kerta kun käännän kylkeä..
  5. J

    Huhtikuun hurmurit 2016 *lokakuussa*

    Terkkuja Kiinasta! En oo pitkään aikaan ehtinyt tänne kirjoittelemaan, mut tänään otin "vapaaillan", kävin pitkässä kylvyssä ja tilasin päivällisen huonepalvelusta, joten nyt on kerrankin hetki aikaa paneutua näihin työjuttuja tärkeämpiin asioihin ;) Mulla on reissu osunut voinnin kannalta tosi...
  6. J

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Pakko tulla hehkuttamaan, kun mekin vihdoin päästiin ensimmäiseen ultraan ja siellä tosiaan yksi pikkutyyppi köllötteli sydän kovasti sykkien :love: Pieni vastasi viikkoja ja kaikki mitat ja arvot oli oikein hyvät. Voisikohan sitä nyt hellittää hetkeksi tän murehtimisen ja alkaa nauttimaan...
  7. J

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Pahoittelut Irelian ja MeaMinniksen puolesta :( Toivottavasti pian tärppää uudestaan ja toivottavasti täältä ei enää tipu kovin paljoa enempää porukkaa. Tietysti kun kaikki ollaan samassa tilanteessa niin nämä uutiset koskettaa erityisen paljon. Itse kävin tänään luovuttamassa labraan viisi...
  8. J

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    _pallo: Siis ootteko te käyneet jo useamman kerran ultrassa? Mä taas olen käynyt jo ekassa neuvolassa, mut ultraan vielä vajaa kolme viikkoa. Sitä ennen olis verikokeetkin, mut tuntuu jotenkin hassulta käydä noissa, kun ei mahan asukkaan tilanteesta oo mitään tietoa.. Mut ihanaa, et teillä...
  9. J

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Meillä mies on tulossa ekaan neuvolaan mukaan, vaikka sanoin, et ei ole mitenkään pakollista. Sehän on ylihuomenna, mut mua lähinnä ahdistaa kun ei siellä kuitenkaan vielä selviä yhtään mitään. Nt-ultra-aikakin on jo varattu, niin ei oo edes sitä iloa. Mies kyllä kohtuullisen hyvin kuuntelee...
  10. J

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Mulla on neuvola-aika varattuna 20.8. (rv 7+6) ja neuvolan täti halusi varata jo ultrankin 15.9. (rv 11+4). Toivottavasti tuolla mahassa nyt oikeasti jotain tapahtuu, kun ajattelin jättää varhaisraskauden ultran väliin. Edelleenkään ei suurempia oireita, uutena vaan ihan jäätävä nälkä parin...
  11. J

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Minutkin voisi lisätä listoille, eli Joos / LA 1.4. / ensimmäinen / 31v / TAYS Täälläkään ei tissikipua ja yleistä turvotusta suurempia oireita ole, mutta yritän ajatella positiivisesti, että kyllä niitä ehtii vielä tulemaan. Foolihappoa olin onnekseni syönyt B-vitamiinin mukana jo parin vuoden...
  12. J

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Onpa hauskaa kun täällä on useampi aprillipäivän odottaja mukana :) Onnittelut munkin puolesta muille plussanneille! Jotenkin on kyllä vielä epätodellinen olo tämän homman suhteen, mutta kaipa (toivottavasti) tämä joidenkin viikkojen päästä alkaa realisoitumaan. Mun piti jo tänään soitella...
  13. J

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Täällä yksi uusi odottaja ilmoittautuu varovaisesti mukaan. Ensimmäistä kertaa asialla ja eilen testasin ekan yrityskierron päätteeksi iloisen yllätyksen. Laskureitten mukaan LA 1.4. (aprillipäivänä :D) ja viikkoja 4+6. Oireita ei rintojen arkuutta lukuun ottamatta vielä ole, mutta pahaa oloa...

Yhteistyössä