Hakutulokset

  1. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jepulis<3 todellakin voi näkyä. Onnea! Tuolla on minun dpo 12 testi sivulla 165 ja samana päivänä digi näytti "raskaana 2-3"
  2. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Se siitä testitauosta... dpo12 rv 3+5 [/url
  3. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kuvaa en jaksa enää laittaa, mutta nyt illasta digi kertoi "raskaana 2-3". Nyt yritän vaikka hetken olla testailematta. Rv olisi 3+4...
  4. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Dpo 11 tänään. Kyllähän tuo alkaa ihan plussa olla... Ei vaan osaa lopettaa testailua. Ihana olisi taas se pieni vauva saada, mutta vielä en ole yhtään vauvaa saanut ilman edeltäviä keskenmenoja. Luotto ei siis ole korkealla.. ekaa kertaa kännyllä liitän eli katsotaan näkyykö kuva..
  5. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Niin siis nyt on se dpo 10, jolloin yleensä olen ekan haamun saanut! ja eka viiva tuli jo dpo 7. Mies varmaan sais jonkun kohtauksen, jos ois kaksi :D En kyllä uskois, mutta tosi outoa on. Yleensä ei näy mulla näin ja kokemusta on ihan useammasta raskaudesta.
  6. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täältä taas kuvasaastetta Edellisiä odotellessa ärsytti, kun eka hailakka viiva tuli näkyviin dpo10 ja vahvistui vähän n. joka toinen päivä. Nyt olen ihan ihmeissäni, kun tuntuu, että vaikka monta kertaa päivässä testaisi, aina näyttää edellistä vahvempaa viivaa. Rfsu:kin näyttää jo ihan...
  7. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Maicylle pahoittelut Onnittelut kaikille, jonka testi jotakin katsomisen arvoista näyttää :) Tänään dpo 9 ja testiviiva on kyllä voimistunut. Itse näen kemiallisen tai varhaisen keskenmenon mahdollisuuden vielä tosi suurena, joten näen sen eiliniltaisen digin vain varmistuksena sille, etten...
  8. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    MiNalo Testiviivoista on muuten todella vaikea saada kuvaa, vaikka näkyisi ihan selvästi. En malttanut aamuun odottaa... Hieman hirvittää, kun minullakin ollut lukuisia keskenmenoja.. Nyt olisi 3+1 tai kai virallisesti jo 3+2. Miten edes mahdollista, että testi näyttää noin...
  9. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Itse en kuvissa kyllä näe kuin jotain pientä kahdessa alimmassa, mutta testeissä erotti kyllä ihan selvästi värilliset viivanalut, PC mulla aina puhtaan valkoinen, kun on nega.
  10. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä ilmottautuu uusi himotestaaja ja heti tuon liudan kuvasaastetta! Eilen oli vasta dpo 7, mutta tein testin huvikseni, kun oli jotenkin outo olo koko päivän. Vatsassa kupli ja ruoka ei maistunut normaalisti. Palelinkin niin, että luulin kipeäksi tulevan. En ajatellut että noin pienillä...

Yhteistyössä