Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Jeb niagara Falls open :( mut kohti uutta.
Mies toi suklaatia ja pörrötti illalla hiuksista: elä kulta stressaa (tietää perfektionistisen luonteeni) kyllä me keretään ja se tulee kun aika on kypsä. Kiitti sitten "yläkertaa" jo tuosta olemassa olevasta teinistä :love:

Sitä vaan on niin kärsimätön.haluaisi just nyt...:oops:
 
Onko kellään kokemusta rfsu:n digitestistä, kuinka luotettava on tai näyttääkö vääriä plussia? Sellaisesta sain aamulla plussan, mutta jotenkin ei uskalla toivoa että se olis totta... Kierrot vähän epäsäännöllisen pituisia, mutta tyypillisin 28-31 pv. Kaikkiaan pisin kierto ollut 36 pv ja nyt mennään jo kp 39.
 
wolt, pahoittelut!

Kärsimättömyys on kyllä tuttua..
"kaikki mulle heti NYT"

mangou, mulla ei ole kokemusta, mutta uskaltaisin väittää ettei tulos ole väärä.. joten onnea! :)

Oma vatsanympärys: tein taas rfsu:n liuskatestin ja siihen tuliko joko samanlainen viiva kuin eilen, tai ehkä aavistuksen tummempi...TAI sitten mää vaan kuvittelen. :ROFLMAO: en edes tiedä miksi piti aloittaa näin aikasin testaaminen tai ylipäätään edes testata ku tuntemukset aika heikot..Tosin tässä just loppui melkoinen alamahan polte... :cautious: mutta niinhän nuita on ollut nippailuja yms viimeeksikin oviksesta menkkoihin..
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Wolt *hali*

Mangou. Jos sä sait selkeesti kaks viivaa testiajalla nii ei ne mittää vääriä oo :) millään testillä. Siis olipa ne haaleit tai tummia.

Tällähetkellä taitaa melkein mikä tikku tahansa antaa niitä "viivanpaikkoja " eli värittömiä tai harmaita tai jopa hiukan punertavia joita kuitenkin joutuu kääntelemään tai tulevat tyyliin tunteja testiajan jäläkeen. Mutta nekin toki voi olla oikeita plussia, aika yleensä näyttää :)
 
Kysynpä täälläkin...
Voiko tosiaankin raskaus näkyä näin aikasin testissä? Tänä aamuna kp24,dpo 12 tein haalea, mut täysin selkeän positiivisen testin. Ollaan puolitoistavuotta yritetty ja testejä tehty aika monta. Aina käyttänyt samoja testejä eikä niihin ole tullut viivan viivaa.
Tein eilen illalla ihan huvikseni ovulaatiotestin sekin näytti plussaa. Jokin aika sitten ovistesti näytti raskauden, mutta se meni kesken..
Mä oon niin innoissani, vaikka varmasti kannattas olla ihan tyyneesti...
 
Löysin huutonetistä raskaustestejä, joiden merkki on tuntematon itselleni, Colloidal Gold Rapid, ovat luultavimmin jotain ulkomaantuonteja? Olivat sen verran edullisia, 1,20€/3kpl, ja herkkyys 10mlU, etten voinut enää vastustaa kiusausta :D Samalla viikkonäytöllinen digitesti lähti matkaan 8 eurolla...

Dpo 6, 26/35. Ei ihmeempiä tuntemuksia... Rintoja kihelmöi vähän, unet on villejä ja aamulämmöt ennallaan (y) Häpyluun tuntumassa tuntui eilen illalla ilkeää tuikkimista...


Ps. Ai niin. Alapää on muutenkin jotenkin tavallista herkempi, saan ihan älyttömiä orgasmeja, joissa ei ole enää mitään järkeä.
 
Kysynpä täälläkin...
Voiko tosiaankin raskaus näkyä näin aikasin testissä? Tänä aamuna kp24,dpo 12 tein haalea, mut täysin selkeän positiivisen testin. Ollaan puolitoistavuotta yritetty ja testejä tehty aika monta. Aina käyttänyt samoja testejä eikä niihin ole tullut viivan viivaa.
Tein eilen illalla ihan huvikseni ovulaatiotestin sekin näytti plussaa. Jokin aika sitten ovistesti näytti raskauden, mutta se meni kesken..
Mä oon niin innoissani, vaikka varmasti kannattas olla ihan tyyneesti...
Kyllä se voi näkyä :) Millä testillä testasit?
Onnea:)
 
Roikun vielä täällä mukana ja viikonloppuna pitäs tulla menkat ja pillerit siis lopetin kokonaan nyt kun on vaan sellane fiilis et paksuna oon. Plussannu en oo vielä, pitäis varmaan hommata sellane tosi herkkä ku noi mitä kaupasta saanu nii jtn. 25iu/ml (miten se ny sanottiinkaa?)
Mutta tänäaamuna havainto: navasta alaspäin oli ilmestyny ohut vaaleenruskee viiva joka yltää bikinirajalle asti ? :eek: Onko kellään kokemusta/tietoa onko mahdollista tulla jo rv4 millä oisin menos jos oon raskaana? :D tää on hämmentävää ku koskaa ollu vastaavaa massus.

Ja onnea plussanneille ja paaljon tsemppiä ketkä eivät vielä ole :) Malttamattomana itekki täällä :'D
 
hätähousu ilmoittautuu taas ;)
en ennen itseäni hätähousuksi lukenut mutta nyt kun 3-4 krt päivässä käyn teidän juttuja katsomassa niin ehkä minussakin pieni semmoinen asuu ;)
tänään ilmeisesti dpo 10 ja testi täysi nega.
ovistestiin saan aina viivoja kun pcos.. kuvia alla!
tilasin ebaylta uusia testejä niin tuli tuommoisa liloja tällä kertaa pinkit aiemmalla kertaa ;)
 
Minäkin suht tuore hätähousu sitten jänistin tänään aamulla testaamista vaikka nippu testejä tuli eilen :D ehkäpä ehkä huomenna kun on pp5 ja siihen mennessä olisi alkion pitänyt jo kaiken järjen mukaan viimeistään kiinnittyä. Alkoi vaan jotenkin jännittämään se testin tekeminen, en vaan haluais nähdä negatestejä yyyh, tuttu tarina siis :confused:
 
Kuulostanko muuten ihan urpolta, kun mua vähän ärsyttää etten testannut just plussakierrossa kun vasta dpo 12. Yleensä alottanut jo dpo 6, niin olisin vaan halunnut tietää millon itellä alkaa aikasintaan haaluilemaan... Aikasemmat raskaudet testattu vasta menkkojen myöhästyessä.. ja tää jos hyvin menee niin saattaa jäädä viimeiseksi.
 
Tein parin tunnin pidätyksellä 15mlu/ml testin ja eiihän siihe tullu mitää.. Joko nää oireet jään ihan jotain muuta ja toi ihme viiva joku muu hormonihärö .. Mutta vielä täs on aikaa ennen kuin menkat alkaa :D ei pidä vaa liikaa toivoo.

Onnea ja tsemppiä toisille uutee kiertoo ja hermoja toisille että jaksaa oottaa :) tää on kauheet odotteluu :D
 
Joo..mitähän mun oikeesti tänne piti tulla kirjoittaa. .

Kaaliperhonen alahan tikuttaa :)

Mandala myös!! Muutenhan tää menee ihan OTksi tää ketju kun jengi ei hätähousuile yhtään :LOL:

Kukas se kysyikää.. joo, kyllähän dpo12 voi hyvinkin viivaa tulla! Vahvaakin toisilla :)!
 
  • Tykkää
Reactions: kaaliperhonen

Yhteistyössä