Hakutulokset

  1. muppe-78

    onko kukaan käynyt

    Visbyssä perheen kanssa risteilyllä niin jotta se on päivän perillä niinkuin Tukholmaan suuntautuvat reissutkin on? Mä oon 15 v käyny kaverin perheen mukana tälläisellä reissulla. Nyt en löydä netistä ainakaan matkatoimistojen tai laivayhtiöiden sivuilta tälläisiä matkoja kesäksi, joten jos joku...
  2. muppe-78

    onko kelan sivuilla jo uuden äitiyspakkauksen kuvat?

    vai onko ne vielä viime vuoden kuvia?
  3. muppe-78

    auttakaa koulutehtävässä

    Löytääkö joku Johnson Diverseyn ympäristöperiaatteet-esitteen netistä? Joka paikassa lukee aineiden kohdalla, et lisätietoa esitteestä ja mä en prkl löydä sitä :ashamed: |O
  4. muppe-78

    Kuka esittäjä tälle kappaleelle?

    Vanha kappale, ainakin -90 luvun alkupuolelta, mies laulaa, nopeahko kappale. Mulla on tää kappale C-kasetilla ja en oo kuullu tätä sen jälkeen, kun joskus oon radiosta nauhottanu teininä ja sanoja kertosäkeestä: "kyynel poskelle vierähtää sinunkin silmäsi kiiltävän nään, oot kauniimpi kuin...
  5. muppe-78

    .

    .
  6. muppe-78

    Toimiiko teillä Elloksen sivut?

    Ei menny ku 5 min et kirjas sisään ja nyt ei millään pääse omille sivuille kattoon oisko jo paketti tulossa.
  7. muppe-78

    Roskishaamuilua

    :ashamed: Pitikin mennä äsken kattomaan ja kax viivaa näkyi. Eilen testasin ja ei näkyny kuin yx, eikä monenkaan tunnin jälkeen kuin yksi viiva jolloin roskiin testin työnsin. Tissit vaan ollu kamalan kipeet ja turvoksis. Menkat on niin epäsäännölliset (piiiiitkä kierto) et niistä ei juuri apua...
  8. muppe-78

    En oo nähny kaupassa vielä pingviini keräilykansia!

    Missä kaupoissa niitä on?! Eilen Prismasta katoin
  9. muppe-78

    Miten teillä lelut palaa takaisin jos otatte takavarikkoon?

    Kesäloman alun oon pyytänyt siivoomaan tyttöjä huoneensa. Se siivoontuu välillä mutta puolen tunnin päästä taas samanlainen. Otimpa äsken sit jätesäkin ja keräsin sen täyteen. Ei mitään tehoo! Tuntuu et kaikki on ihan sama. Kesäloma on ihan p......stä. Jatkuvasti on sanottu et leikin jälkeen...
  10. muppe-78

    Mä en tajuu niinku ollenkaan

    tota uutta kirpparia enkä tykkäänn uudistuksesta, sehän meni huutamiseksi :kieh:
  11. muppe-78

    Millon oikea aika testata?

    Kun normaali kierto on esim. 28-30 pv niin voi testata vaikka sillon 30-32 päivänä, mutta entäs kun mulla on ollu parit kuukautiset (peräkkäin) ja kiertona 38 pv ja sitä ennen ei kuukautisia, kun ovat niin prkl:n epäsäännölliset. Nyt on menossa jo kp 44. Tein testin puoltoista viikkoa sitten ja...
  12. muppe-78

    Patteja kaulassa

    Kuutisen kappaletta patteja kaulassa, kuin herneitä, osa monen herneen kokoisia. Toisella puolella kaksi ja toisella puolella loput. Ne on ollu jo viikon ainakin. Mitähän ne mahtaa olla, mietin vaan et pitäskö käydä lääkärissä. Joskus ennenkin ollu yksi flunssan aikaan, mut nyt ei oo ollu...
  13. muppe-78

    Miten järjestän

    8 v ja 10 v lasten "hoidon" kesällä, kun ite ollaan miehan kanssa töissä? Ei oo varaa palkata ketään hoitamaan. Sukulaisia ei ole kelle voisi viedä hoitoon tai joka tulisi meille kattoon perään. Joitakin satunnaisia päiviä voi onnistua. Kesäkuu ja elokuun alku täytys jotenkin sumplia. Onko...
  14. muppe-78

    Eipä saatu lomatukee =(

    En ollu ennen hakenu, pienitulosia ja pojalle ois varmaan ollu eniten mieleen kun on tota keskittymishäiriöö yms. :ashamed:
  15. muppe-78

    Omenapiirakan ohje

    Onko jollakin TODELLA HYVÄN :p omenapiirakan ohjetta, saisi olla pellillisen kokoinen. Oikein pehmeä ja aika makea pohjataikina, ei mitään murutaikinapohjaa. Rahkaakin mulla on jos sitä laittas omenoiden kanssa päälle. Mutta lähinnä pohjan ohjetta haen, kun en ole löytänyt kunnollista.
  16. muppe-78

    Onko märkärupi tuttu tauti?

    Kertokaapa kokemuksia, oliko vaikea hoitaa ja kipeä? Lasten koululla on ja ei tarttis meille tulla, kun lomakin alkaa :kieh:
  17. muppe-78

    Isi lähti viemään lapsia virpomaan

    Tässä meidän lähellä on lapsia niin paljon joka talossa et menivät parin kilsan päähän mun isän lähistölle taloihin joissa asuaa vähän vanhempia jo. Ite oon ollu lasten mukana joka vuosi niin syt meni mies ja ihan omasta tahdostaan :)
  18. muppe-78

    ...

    ...
  19. muppe-78

    Saako lapsenne muussata koulussa perunat kastikkeen sekaan tai keitossa?

    Siinäpä kysymys. Meiän tytön ope on kieltänyt ja mulla nousee karvat pystyyn asiasta, koska mielestäni jokainen saa muussata jos haluaa, itsekin teen niin koska maistuu paremmalle. Eri asia ravintolassa tai jos vaikka koulussa joku juhla-ateria mutta normaaliruokailussa. :/
  20. muppe-78

    Hyi että mikä olo

    Ihan etova olo hiipinyt päivän mittaan :x Närästäny on koko päivän ja oon yrittäny syyä et helpottas mut ei auta. Pari iltaa sitten oli myöhään illalla huono olo ja eilen pitkin päivää kans ja välillä kurkun päässä tuntu jo kun olin kaupungilla kaverin kanssa :whistle: uskaltaakohan sitä...

Yhteistyössä