onko kelan sivuilla jo uuden äitiyspakkauksen kuvat?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joopatijoo:
Eihän se vielä vaihdu, itselläni oli kakkosesta heinäkuussa la ja vanhan pakkauksen sain...
Mullakin oli viime vuonna la heinäkuussa ja uuden sain! En vaan vienyt papereita heti kelaan, vaan vasta toukokuussa.. ;)
 
joo
joku joskus täällä väitti että uus esiteltäs siä lapsimessuilla, mut sehän ei menis sit yhteen ton niin kauan kun riittää perjaatteen kanssa... mulla la syyskuussa niin varmasti saan uuden paketin, vaikka onko sillä mitään väliä... saman tapasia juttujahan niissä on... kuosit vaan vaihtuu...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:
Mistäs mä voisin tietää onko kuvat uudet uudet vai vanhat! Sori kusipäät että uskaltauduin kysymään!
Niin, eli et edes vaivautunut käymään kelan sivuilla jotta olisit voinut lukea tuon "vuoden 2009 äitiyspakkaus"-tekstin...
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
joku joskus täällä väitti että uus esiteltäs siä lapsimessuilla, mut sehän ei menis sit yhteen ton niin kauan kun riittää perjaatteen kanssa... mulla la syyskuussa niin varmasti saan uuden paketin, vaikka onko sillä mitään väliä... saman tapasia juttujahan niissä on... kuosit vaan vaihtuu...
Perjaate :D :D :D
 
joopa joo
Alkuperäinen kirjoittaja joopatijoo:
Eihän se vielä vaihdu, itselläni oli kakkosesta heinäkuussa la ja vanhan pakkauksen sain...
Mulla oli viime vuonna la kesäkuussa, ja uuden pakkauksen sain. Ja kyllähän ne julkistaa sen pakkauksen jo paaaaljon aiemmin kuin alkavat jakamaan. Yleensä lapsimessujen aikaan, onko ne nyt sitten huhtikuun alussa.
 

Yhteistyössä