Hakutulokset

  1. Zissou

    Ristiäisten pitäminen kun vauva on jo 4kk?

    Meillä oli lapsen 1vee juhlat ja nimiäiset samalla kertaa. Kukin tavallaan.
  2. Zissou

    Perussuomalaisten nuorten tyttö_poika -sukupuolikampanja

    Tytöthän pukeutuvat nykyään toki vain kukkamekkoihin.
  3. Zissou

    Perussuomalaisten nuorten tyttö_poika -sukupuolikampanja

    Tuli vaan mieleen, että onko noille persutytöille ihan okei, että niille maksetaan samasta duunista vähemmän palkkaa kuin pojille.
  4. Zissou

    Puoliso ei rakasta, mutta ei halua myöskään erota

    Tuntuu, että olen vähän samassa veneessä. Uskon, että siihen vaikuttaa osittain miehen työstressi. Että hän on kuin vieras ihminen ja puhuu pelkästään tiuskien nykyään. Ja heti kotiin tullessaan menee toiseen huoneeseen ja läppärille jatkamaan töitään. Toivon, että tämä menee ohi...
  5. Zissou

    Voiko karsta hidastaa hiusten kasvua?

    Mä oon aina jotenkin ajatellut, ettei sitä lastensaippuaa kannattais käyttää ja olenkin käyttänyt vaan, jos on jostain syystä ruokaa tms. töhnää ollut hiuksissa. Pitää nyt tarkkailla kuinka karstan poisto vaikutti asiaan. Jotenkin nyt harmittaa, etten ole aiemmin sitä huomannut, vaikka minä...
  6. Zissou

    Voiko karsta hidastaa hiusten kasvua?

    Oho! Enpä tiennyt tätäkään! Tein juuri kookosöljyhoidon/harjauksen/pesun. Lähti aika hyvin.
  7. Zissou

    Voiko karsta hidastaa hiusten kasvua?

    Tämä on nyt vähän älyvapaa kysymys, mutta tuli tuossa mieleeni, kun huomasin tänään, että taaperolla on päälaella karstaa (en ole huomannut tukan alta aiemmin). Hänellä on takana ja sivuilla aika paljon tukkaa, mutta päälaella/otsalla vähemmän. Juuri siinä, missä sitä karstaakin. Voiko...
  8. Zissou

    Miten hoidatte lapsen yskää?

    Tarkistettu lääkärillä. Ei ollut.
  9. Zissou

    Miten hoidatte lapsen yskää?

    Tumma suklaa? Tätä en ole ennen kuullut. Miten se auttaa?
  10. Zissou

    Matut ja suvakit yhdessä saareen?

    Kuinkahan moni noista Odinin pojista on työttömiä ja elelee sossun rahoilla?
  11. Zissou

    Miten hoidatte lapsen yskää?

    Ette mitenkään, vai annatteko jotain lääkettä. Pikku kaverilla on nyt viidettä päivää limainen yskä ja en ole tautiin antanut kuin paracetamolia.
  12. Zissou

    Onko Lontoossa minkälainen sää lokakuussa? Mistä päin Lontoota hotelli?

    Säät ovat Briteissä aina epävakaat. Luultavasti Lontoossa on lokakuussa kuitenkin lämpimämpää kuin Suomessa. Joskin sateen todennäköisyys on varmaan 80%. Junailemme aika usein Lontooseen ja koska mukana on lapsi tykkäämme ottaa AirBnb:n kautta kämpän hotellin sijaan. Hotellit ovat ihan...
  13. Zissou

    Mistä bongaat lapsen kovatulehduksen?

    Olin varma, että tälläkin kertaa oli korvatulehdus. Mutta eipä ollut. Vaikka oireet samanlaiset kuin viime kerralla. Eli ei auta kuin käydä näyttämässä varmuuden vuoksi.
  14. Zissou

    Minkälainen harrastus olisi lapsella nolo? Mistä harrastuksesta itse pitäisit lapsellasi?

    Junttilajit, kuten lätkä. Tai väkivaltaiset lajit.
  15. Zissou

    Mistä vaaleaan pyykkiin ilmestyy koneessa tahroja?

    Se on kyllä vähän sellainen tummunut ja ällö sinne jää jumiin aina vettä. Se vois selittää...
  16. Zissou

    Mistä vaaleaan pyykkiin ilmestyy koneessa tahroja?

    Okei. Pitää etsiä jotain vastaavaa. Yleensä käytän nestemäistä.
  17. Zissou

    Mistä vaaleaan pyykkiin ilmestyy koneessa tahroja?

    Olen pilannut jo useamman valkoisen tai vaalean vaatteen, kun niihin on koneessa ilmestynyt tummia läikkiä, jotka eivät lähde pesussa pois. Mistä ihmeestä niitä tulee, kun koneeseen ei ole eksynyt mitään värillistä. Silloinkin pyykki värjäytyisi tasaisesti, mutta nyt siihen ilmestyy harmaita...
  18. Zissou

    käytättekö eineksiä?

    Todellakin käytämme. Ideaalitilanne olisi, että olisin aina terve ja reipas ja kiireetön ja jaksaisin kokata. Totuus kuitenkin on, että en aina ole ja silloin einekset tulee hätiin. Teen usein pakkaseen ruokaa ja sulattelen sieltä, mutta välillä pakastinkin tyhjenee. Lisäksi täällä Briteissä on...
  19. Zissou

    Paikkoja joista luottotiedoton saa laskulle 2015!!??

    Tämä on jotenkin surullinen ketju. Tiedän, että joskus ei ole välttämättä itsestä kiinni jos luottotiedot menee, mutta jos ne ovat menneet, niin miksi hyvänen aika hankkia itselleen lisää velkaa...
  20. Zissou

    Haluatko miljonääriksi, luokanopen yleistieto...

    Tästä tuli mieleeni, että ala-asteen enkun ope ei tiennyt ilman sanakirjasta katsomista, mitä tarkoittaa sana "blame", kun sitä häneltä kysyin. Eli jos kyseessä oli nuori ala-asteen opettaja, niin yleistietoa ei ole välttämättä vielä karttunut.

Yhteistyössä