Hakutulokset

  1. J

    Monikko-odottajia 2016?

    Heippa :) Minä kävin tänään ultrassa ja selvisi että kaksoset tulossa rvk 11+6, vähän sitä epäilty kun suvussa on paljon kaksosia, meillä ennestään tytöt 16v ja 12 v joten ihanat iltatähdet vielä tulossa :) alkujärkytyksestä selvitty mieskin hyvillä mielin.. joten nyt vaan odotellaan :)...
  2. J

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Pitkästä aikaan täällä.. on ollut niin epäluuloinen olo tän raskauden kanssa.. Tänään ekan ulran jälkeen uskaltaa jo huokaista.. paitsi saatiin uutisia TUPLA vauvoista.. tää vaatii jo vähän suattelua.. mut joo mielummin kaks kuin ei yhtään.. ja kaikki oli hyvin.. nyt vaan jatketaan masun...
  3. J

    Joulukuun 2016 muruset <3

    minä jouduin myös antamaan heti pissanäytteen, ei sanottu etukäteen mutta muistelin vanhoista, ja oikein meni.. Mutta petyin kun ei kuunneltu sydän ääniä, sanoi ettei näin aikaisin niitä kuule heidän laiteilla viikkoja oli 8+0 Itsellä edelliset raskaudt sujuneet hyvin huolettomasti, en osannut...
  4. J

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Jos kaikki menee hyvin meille syntyisi myös Jouukuussa 5.12 kolmas lapsi, toisin vanhemmat ovat jo 12 ja 16 joten iltatähti meidän perheeseen :) Ensimmäinen neuvola käyti takana viikkoja 8+1 Ensimäistä ultraa odotllaan myös, kaiken varmistamiseksi.. Pientä kuvotusta rintojn arkuutta ilmassa...
  5. J

    Raskaus + vuoto

    Huojentavaa lukea muiden tarinoita, itse plussasin pari viikoa sitten nyt rv.7+ Vuotoa ollut muutaman päivän, alkoi pienestä tuhrusta, päivän tauko, sitten lorahti kunnolla, nyt vaihtelevaa... eka neuvola vasta viikon päästä, oli aamulla pakko tehdä vielä uusi raskaus testi, näytti vahvasti...

Yhteistyössä