Hakutulokset

  1. S

    Mikä mua vaivaa?

    Ei ole nyt kuitenkaan kyse mistään perus väsymyksestä.. ja kyllä minullakin on lähipiirissäni tapauksia joilla on paljon "huonompi" tilanne kuin itselläni. Ei kenenkään tilannetta tai elämää voi verrata toiseen..
  2. S

    Mikä mua vaivaa?

    Niin ja kyllä minäki joka kerta sanon että hän on haiseva kun juo kaljaa.. mutta sen hän varmaan ottaa jonain nalkutuksena.. :D mä en perusluonteeltani ole mikään nalkuttaja vaan sosiaalinen, iloinen ja spontaani.. kaikki nuo vaan ovat kotonamme tällä hetkellä minulta kadoksissa.
  3. S

    Mikä mua vaivaa?

    Totta joka ikinen sana. Me tarvittaisiin nimenomaan perheenä sitä yhteistä aikaa; happihyppelyitä sun muita.. yhteistä aikaa meillä on miehen kanssa kyllä mielestäni riittävästi.. silloin kun miehen tytär on äidillään viikonlopun niin saatamme laittaa 3veen joko mun äidille tai miehen porukoille...
  4. S

    Mikä mua vaivaa?

    Kiitos! Tästä oli todellakin apua että kirjoitin tuntemuksiani tänne. Ilmeisesti mä olen jotenkin henkisesti väsynyt. Kaikki kotiin liittyvät asiat mulla on aina ykkösenä.. jos koti ei oo siisti ja puhdas niin ärtyisyys oon taattu.. mä kyllä myönnän olevani myös himosiivooja... ehkä kaikki tämä...
  5. S

    Mikä mua vaivaa?

    Kavereita mulla ei niin kauhean paljon enää ole koska kaveripiirissäni monellakaan ei ole lapsia.. kaksi parasta ystävääni asuvat kauempana ja heitä nään puolen vuoden välein..parhaimmat ystäväni täällä eivät usein pyydä minua mukaan ja minun asioitani usein vähätellään..
  6. S

    Mikä mua vaivaa?

    Ja mielekästä tekemistä saan kyllä itseksenikin kun liikun paljon ja siitä tulee todella hyvä olo!
  7. S

    Mikä mua vaivaa?

    Olen kertonut asiasta miehelleni mutta riita siitä syntyy aina... Ja tuon 3veen kanssa kyllä tiedostan sen ettei huutaminen mihinkään tehoa.. oma äitini on aina ollut kova ääninen ja meillä on huudettu jos ei asiat oo sujuneet, juontanee varmaan sieltä tuo huutamiseen turvautuminen..
  8. S

    Mikä mua vaivaa?

    Ja nimenomaan olen ilmeisesti stressaantunut jo pelkästään siitä kun 3v on niin uhmis.. kotona haluaisin vain upota omiin ajatuksiini.. olen kotona usein ärtyisä ja sekin stressaa minua. Miehenikin sanoi että kun tulen kotiin niin meille tulee heti kireä ilmapiiri.. en haluaisi olla hankala ja...
  9. S

    Mikä mua vaivaa?

    Ei mielestäni ole mitenkään lisääntynyt. Olemme molemmat liikunnallisia ja vajaa vuosi sitten mieheni lopetti harrastuksensa ja nyt arpoo aloittaako ensi kaudella uudestaan.. sekin hiukan ehkä vaikuttaa asiaan kun toinen on koko ajan kotona.. mies on ahkera ja tekee kaikenlaista tännw kotiinkin...
  10. S

    Mikä mua vaivaa?

    Pitäiskö tässä huolestua jo kunnolla omasta parisuhteestaan.. meillä on kyllä yhdessä ihaniakin hetkiä eikä koko ajan ole ihan paskaa mutta toi oluen juonti ottaa päähän..
  11. S

    Mikä mua vaivaa?

    Eletään uusioperheessä, ollaan naimisissa ja asutaan ihanassa talossa. Käydään töissä. Miehen tytär asuu meillä koko ajan ja sitten meillä asuu myös minun ja mieheni poika. Täytti puoli vuotta sitten 3v. Olen todella väsynyt tämän hetkiseen tilanteeseen.. Riitelemme miehemme kanssa usein...

Yhteistyössä