Hakutulokset

  1. H

    Tammikuun tähtöset 2017

    Meillä valitettavasti ei, ruskuaispussi näkyi ja viikkoja 5-6 vastaava sikiö mutta sykettä ei saatu eli kesken on mennyt jo parisen viikkoa sitten. Lääkkeet otan huomenna ja toivotaan että saadaan niillä kaikki tyhjennettyä :(. Niin sanaton ja tyhjä olo, vaikka tietyllä tavalla tähän toki oli...
  2. H

    Tammikuun tähtöset 2017

    Voi kurjaa, Armadillo :(. Toivotaan parempaa onnea ja pikaista seuraavaa kertaa.
  3. H

    Tammikuun tähtöset 2017

    Haha, saat vähän etumatkaa kun mun ultra on klo 8.40 :D. Mitkä viikot sul on? Mulla on silloin maanantaina 7+5.
  4. H

    Tammikuun tähtöset 2017

    Sama homma :/. Onks sun ultra siis maanantaina? Mulla on ma aamusta ja hermostuttaa kyllä aika lailla.
  5. H

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mä oon Katja Marengille laittanut viestiä mutta vailla vastausta tai kaveriksi hyväksymistä... Mites se sun kautta liittyminen onnistuikaan?
  6. H

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mulla on Kaksplussan Odotukseni-app, ihan hyvin siitä näkyy viikot mutta muuten se ei mikään erikoinen ole. Näyttää viikotkin sikäli väärin, että esim. nyt mulla on 7+0 eli juuri alkoi kahdeksas raskausviikko, niin sovellus näyttää 7.viikon tiedot. Tosin luulen että ne tiedot on kuitenkin...
  7. H

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Täälläkin yksi kolmekymppinen (tai no hyvä on, kolmevitonen..) esikoisen odottaja. Hieman tässä vielä varovasti mennään, raskaus on icsi-alkuinen ja ar-ultra viikon päästä, jossa nähdään että onko siellä nyt ihan oikeasti joku :). Vertaistukea kaipaan minäkin jos tässä nyt ihan oikeasti...
  8. H

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mulla on vahva tyttöolo. Mun kaikki sisarusten lapset on poikia, niin jotenkin tuntuu et tää tulee olemaan tyttö :) Mutta ollaan ajateltu että ei selvitetä sukupuolta etukäteen, ihan kiva jännittää sitä loppuun saakka. Yksi kaveri oli selvittänyt sukupuolen geenitestillä jolla se kuulemma...
  9. H

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mulla on taas ruokahalu kadonnut kokonaan. Ei tee mieli mitään, olenkin syönyt pelkkiä hapankorppuja pari päivää. Salmiakkia ja lakua on tullut syötyä paljon yli suositusten, mutta mittailin verenpaineen ja se oli matala kuten yleensäkin joten ei liene aihetta säännöstelyyn.
  10. H

    Tammikuun tähtöset 2017

    Helpottavaa kuulla että muillakin vatsat kipuilee vaikka toki toivoisi että ei niin tekisi! Joo varhaisultra on Naistenklinikalla, ja ajattelin soitella neuvolaan vasta sen jälkeen. Naikkarilla kuuluu kuvioon että raskaus testataan verikokeella ja kaikki varhaisultrataan, ilmeisesti joka...
  11. H

    Tammikuun tähtöset 2017

    Oon miettinyt ihan samaa mutta yritän olla huolestumatta niin kauan kun niitä tulee ja menee ja ovat kuitenkin siedettäviä. En tiedä tuntuuko ne mulla kovemmalta kun tulevat yöllä ja niihin herää, ehkä samat kivut päivällä jäävät huomaamatta kokonaan. Ollaan vielä lähdössä ensi viikoksi...
  12. H

    Tammikuun tähtöset 2017

    Tervetuloa uusille! Kivaa että joukkoon tulee muitakin pitkänmatkalaisia, meilläkin tosiaan lapsitoive tuon 2,5 vuotta ja icsi:llä saatiin raskaus aikaan. Seitsemäs raskausviikko pyörähti käyntiin eli tänään 6+0, ja taas yöllä heräsin vatsakipuun, sellaista kramppaavaa polttavaa kipua. Meni...
  13. H

    Tammikuun tähtöset 2017

    Ihanaa Mötti että ultrassa kaikki hyvin! Odotan niin paljon omaani, mutta vielä toista viikkoa pitää jaksaa. Tänään on kai vko 5+5 ja väsymys kyllä vaivaa. Mitään ei jaksaisi tehdä, ja kun työpäivän jälkeen pitäis vielä hoitaa asioita ja harrastaa niin olen kyllä ihan poikki. Mulla on kaksi...
  14. H

    Tammikuun tähtöset 2017

    Tervetuloa narana85, meilläkin on icsi-alkuinen raskaus tämä :)
  15. H

    Tammikuun tähtöset 2017

    Voimia Aamu1979 :( Mulla tuli tänään täyteen 5+0 ja oireet on vähenemään päin, tähän saakka on jomotellut vatsaa mutta tänään ei enää juurikaan. Väsy kyllä on, joka päivä vedän tunnin, puolentoista päikkärit ja siihen normaalit, tai välillä normaalia pidemmät yöunet päälle. Eikä oikein jaksa...
  16. H

    Tammikuun tähtöset 2017

    Tänä aamuna 4+6 ja vihdoin tasavahvat viivat testiin <3. Nyt lopetan testaamisen ja alan vaan uskoa tähän, niin uskomatonta kuin se onkin. Parina yönä oon herännyt voimakkaaseen menkkamaiseen polttavaan kipuun, mutta lienee ihan normaalia? Eipä se kohdunulkoinen tai tuulimunakaan yhtään sen...
  17. H

    Tammikuun tähtöset 2017

    Kiitos listalle iinaalisa :). Sen verran kuitenkin ikäkriisiä pukkaa, että ikää on tosiaan 35, ei 37 kuten listalla lukee... :P Mäkin haluan fb-ryhmään mutta vasta ar-ultran jälkeen, sitä ennen jännäilen vain täällä.
  18. H

    Tammikuun tähtöset 2017

    Lisää vaan :) Synnytyssairaalasta ei ole vielä tietoa kun tässä pitäisi muuttaakin vielä ja asia tuntuu aika kaukaiselta... Mutta jossain päin pääkaupunkiseutua kuitenkin :)
  19. H

    Tammikuun tähtöset 2017

    Täältäkin tullaan varovasti mukaan. Ollaan oltu hedelmöityshoidoissa ja ensimmäinen raskaus on vihdoin käynnistynyt, la laskurin mukaan 4.1.2017. Raskaus todettu veritestillä mutta hcg arvo oli melko matala, jännityksellä vielä odotetaan kuinka tässä käy samalla kun varovasti ihmetellään ja...

Yhteistyössä