Hakutulokset

  1. MissyX

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Cicada: Mäkin muistan piretin! Onpa "ihanaa" törmätä täällä johonkin joka on pitkän ajan takaa tuttu. Siis palsta tuttu. Ja ei siis sillä tavalla ihanaa.. Vaan tavallaan ihanaa. Noh, ymmärrät kyllä mitä tarkotan! Meilläkin aloitetaan Letrozolit, tosiaan uutta kiertoa odotan käynnistyväksi ensi...
  2. MissyX

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Paputoive: Kiitos kovasti tsempeistä. Itse ainakin haluan uskoa että tällä klinikalla puhtais ne uudet tuulet. Meidän oma lääkäri ainakin viimekäynnillä sanoi että hän MELKEIN uskaltaa luvata että ennenkuin täytän 25, niin meillä on esikoinen jo ainakin tuloillaan, ellei jo tullut. Oon muuten...
  3. MissyX

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Hei vain, kaikki muut esikoistaan yrittävät. Voisin tulla mukaan ketjuun. Joskus aikaa sitten samalla palstalla oli ketju nimeltä "esikoisesta haaveilevat", eli MELKEIN samalla nimellä kuin tämä, mutta enää en sitä löytänyt. Tuolloin olin mukana nimimerkillä "SeaWind", nyt hukattuani ks...
  4. MissyX

    Facebook -ryhmä lapsettomuuden kanssa kamppaileville.

    Myös niille jotka eivät vielä välttämättä hoidoissa ole, mutta ovat yrittäneet saada lasta jo pidempään kuin pari kuukautta. Onko tietoa onko tälläista kyseistä aihetta käsittelevää Fb -ryhmää vielä olemassa? Lähinnä sellaisille joille tämä aihe on ajankohtainen juuri nyt. Olen ajatellut...

Yhteistyössä