♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Äsh.. Meillä menee varmaan tämän kuun mahikset ohi kun viikon päästä mies lähtee työmatkalle pariksi viikoksi ja ovis tietysti osuu siihen kun myöhästyi tosiaan viime kierto viikolla .. :/
Toivotaan nyt kesän kunniaks paljon plussia tänne kaikille ;)
 
alisamaria: onpa tympeetä että jää ovis käyttämättä :/

ON: kävin tänään gynellä, ja ultrassa näky vasemmalla 18mm johtofolli! :D jeeee eli lääkkeet sentään toimi! Labrat oli myös ok, eli mun pco on tosi lievää astetta, koska labroissa ei mtn vikaa. Kilppariarvot olivat myös paremmat ku viimeksi. Gyne loi uskoa, että jos tällä viikolla pupuilee tarpeeks paljon, niin plussan pitäisi tulla. Mutta tiedättekö mikä on tällä hetkellä jännä? Oon oikeesti iloinen että ovis on tulossa, mutta yritän olla innostumatta... Syynä se, että pelkään miten helvetin korkealta sitä taas tippuu, jos menkat alkaakin :/ ehkä se on jotain itsesuojelua? Mutta kierron ei nyt ainakaan pitäisi venyä mahdottoman mittaiseksi, koska ovis tulossa järkevään aikaan. Saas nähdä... Tässähän vois melkein sanoa että tämän viikon jälkeen alkaa piinaviikot :O
 
Moikka,

meillä näkyy nyt haalea viiva, kp 31 :) outoa, jännittävää ja pelottavaa :) toivottavasti viiva vahvistuu lähipäivinä. Yrityskertoja ehti tulla neljä ja mielessä kävi jo, että mahtaako tärpätä, koska itselläni ollut kaikenlaisia ongelmia nuoruusiässä. Tsemppiä kaikille ja paljon viivoja :) Pitäisi varmaan tässä jossain vaiheessa liittyvä johonkin odottavien ryhmään.
 
Hei tosi hyvä MerMer, että lääkkeet tepsi tällä kerralla! (y) Ei muuta kuin vain malttia ja tsemppiä piinapäiviin. :)

Meillä oli ivf-hoitojen suunnittelukäynti eilen. Nyt on reseptit kahdelle pistettävälle lääkkeelle (gonal-f ja orgalutran) joiden voimalla toivotaan, että saataisiin munarakkuloita hyvin kasvamaan ja sitten hedelmöittyisivät ja jatkaisivat jakautumista, niin että saataisiin vauvan alkuja meille pakkaseen. :love:
Ultran mukaan nyt on menossa ovuloimaton kierto, koska yhtään johtofollikkelia ei näkynyt. Tänään on kp13.
Nyt odotetaan menkkojen alkavan, jolloin soitan polille ja varaan aikaa ultraan, siellä sitten päätetään punktiopäivä. Näillä näkymin se olisi touko-kesäkuun vaihteessa. Pistokset alkaa kp2 ensin gonal-f:llä ja sitten myöhemmin orgalutran tulee myös rinnalle.
Jännitys on kyllä ihan jotain omaa luokkaansa tällä hetkellä tulevan suhteen. Inseminaatiot tuntui niin helpoilta ja simppeleiltä näihin hoitoihin verrattuna. Pisteltävää on nyt enemmän, isommat määrät, jännittää punktio ja tuleeko kovin tukala olo ennen sitä, kasvaako hyvin rakkuloita, hedelmöittyykö ne ja jatkavatko ne hyvin jakautumista ja päästäänkö hyvin siirtoon. Niin moni asia pitää nyt onnistua. Täytyy nyt vain yrittää ajatella taas asia kerrallaan kuitenkin.

Töissä on tullut tällä viikolla kahdet raskausuutiset, tuntuu että vastahan selvisin edellisistä uutisista. :unsure: Yritän vain väkisin ajatella, että minäkin olen kohta raskaana.

Mulle voisi muuten päivittää seuraavalla kerralla iäksi 28v. Oon ollut jo pitkän tovin 28, oon unohtanut mainita.
 
  • Tykkää
Reactions: ladygreen
Hei vain, kaikki muut esikoistaan yrittävät.

Voisin tulla mukaan ketjuun. Joskus aikaa sitten samalla palstalla oli ketju nimeltä "esikoisesta haaveilevat", eli MELKEIN samalla nimellä kuin tämä, mutta enää en sitä löytänyt. Tuolloin olin mukana nimimerkillä "SeaWind", nyt hukattuani ks. tunnuksen salasanan, tein kokonaan uuden tunnuksen.

Eli, tässä sitä ollaan, reilun kolmen vuoden jälkeen EDELLEEN ilman esikoista. Kaikkemme on annettu, mutta niinvain ei ole luoja meille lasta suonut. Apua ollaan haettu julkiselta ja yksityiseltä (terveystalo) mutta nyt tuli mitta täyteen, ja viimein hakeuduttiin ihan asiaan erikoistuneelle lapsettomuusklinikalle ja heti alkoi tapahtua.

Miehelle tehtiin siemenneste analyysi viimeviikolla, tulokset täysin normaalit, sen puolesta ei estettä. Itselläni diagnosoitiin heti selvä PCO, joka ei kuitenkaan ole millään tavalla esteenä raskautumiselle. Kohdun, munasarjojen ja johtimien rakenne ok. Ei minkäänlaisia esteitä lisääntymiselle.

Kuukautiset ovat nyt pari viikkoa myöhässä (syystä jota ei tiedetä, en kuitenkaan ole raskaana). Maanantaina aloitan terolutit vuodon käynnistämiseksi ja sitten heti KP 7 tehdään munajohtimien aukiolotutkimus. Samalla näistä seuraavista kuukautisista aloitan Letrozolit. Foolihapot ja Metformiinit menevät nytkin kokoajan säännöllisesti siinä rinnalla tukena.

Aiemmin on ollut käytössä Clomifenit, niistä tuloksena yksi raskaus joka päättyi raskauden keskeytykseen raskausviikolla 7. (Kohdunulkoinen). Nyt nämä Letrot ensimmäistä kertaa tulevat kokeiluun.

Usean vuoden kivinen tie takana, enkä luota siihen että edessäkään olisi kovin tasaista ja mutkatonta polkua, mutta ainakin suunta on oikea ja apua saadaan nyt sellaiselta taholta että paremmin ei voisi saada. Ensimmäistä kertaa aikoihin olen näin toiveikas.

Lisää saa kysellä jos tulee jotain mieleen, ja mielelläni kuulen jos mukana on muitakin, jotka ovat jo pitkään ja hartaasti esikoista toivoneet.

Tässä näitä tietoja vielä:

Oma ikä 23. Miehen ikä 29. Ya 8/2012. Yrityskertoja en ole pariin vuoteen enää jaksanut edes laskea..
 
M|RA ootko jo tervehtynyt? Mikä kierron vaihe meneillään?

ipanati mitäs kilpparilabroista selvisi? Saitko lääkityksen? Ootteko muuten aloittanu jo yrityksen, vai onko toi 8/2016 vielä suunnitelmana yrityksen aloitukselle?

Villisilmä oireet kuulostaa lupaavilta, onko mitään uutta?

kiuski tervetuloa mukaan kasvaavaan joukkioomme. Kirjoiteltiin samoihin aikoihin lievästi kuumeilevissa. Kiva kun oot saanut miehen innostumaan vauvantekohommista. Toivotaan pikaista plussausta!

alisamaria
ompa kurjaa et mies poissa just oviksen aikaan. Mulla mies reissunpäällä joka viikko, mutta onneksi myös kotonakin viikonloppuisin. Mutta varmaan osa kierroista menny ihan hukkaan kun ovis ollut just niinä päivinä kun talletteluista ei mitään hyötyä.. :( Mut talletelkaa kuitenkin juuri ennen lähtöä ja kun tulee takaisin, eihän sitä tiiä vaikka kierto oliskin etuajassa tai sitten entistä myöhemmässä. Aina kuitenki kannattaa yrittää. Sanoohan ne että siittiötkin elää päiviä naisen sisällä. :)

MerMer onnea tulevasta oviksesta :D Toivotaan että tärppi käy!

Leikkuri SUURET ONNITTELUT PLUSSASTA! :) Ihanaa että uusia plussia tulee.

Mustikk4 tsemppiä tulevaan ivf-hoitoon! Varmasti on pää pyörällä uusista hoitokuvioista. Kerro sit kuulumisia miten ekalla hoitokierrolla käy (kuin paljon saatte kerättyy munasoluja, miten hedelmöittyvät ja miten siirrossa käy).

MissyX tää ryhmä on tehty kun vanha ryhmä oli hiljentynyt. Kuitenkin meitä esikoisesta haaveilijoita on paljon. :) Onneksi kuitenkin osa pääsee eteenpäin ja saa plussia. Tuo aina toivoa että jospa se joskus omalla kohdallakin olisi näin. Teillä on jo pitkä ja kivinen tie ollut esikoista yrittäessä. Toivottavasti uudella klinikalla puhaltaisi uudet tuulet ja saisitte odottamanne plussan!

Tänne ei ihmeempiä, kp 8 meneillään ja menkat on ohi. Tilasin 100kpl ovistikkuja ebaysta tulevaa kiertoa varten. Katsotaan milloin tulevat ja onko niistä mihinkään. Halpoja ainakin olivat, jotain 7€ tuo satsi. Kaupassa 10kpl paketti maksaa saman verran! :D Listaa päivitin tuohon edelliseen muokkaamalla.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp 29/28, eilen ostin raskaustestin ja tein illalla muutaman tunnin pidätyksellä kun en aamuun asti malttanu. Aivan selkeä nega, ei hailun hailua.:cry: Tänä aamuna alkaneet tutunoloiset vatsatuntemukset ja pientä tuhrua tullut pyyhkiessä, eli siltä näyttää että kohta alkaa yk 2. Parempi toisaalta niinkin kuin että kierto menis ihan sekaisin kierukan poistosta, silti harmittaa ja itkettää ihan älyttömästi :( Lisäksi hämmästyttää, että no mistäs sitte tämä maatakaatava väsymys johtuu, jos ei raskaudesta (n)

muoks./ Mulle voi päivittää Yk 2 :poop:
 
Viimeksi muokattu:
M|RA ootko jo tervehtynyt? Mikä kierron vaihe meneillään?

ipanati mitäs kilpparilabroista selvisi? Saitko lääkityksen? Ootteko muuten aloittanu jo yrityksen, vai onko toi 8/2016 vielä suunnitelmana yrityksen aloitukselle?

Villisilmä oireet kuulostaa lupaavilta, onko mitään uutta?

kiuski tervetuloa mukaan kasvaavaan joukkioomme. Kirjoiteltiin samoihin aikoihin lievästi kuumeilevissa. Kiva kun oot saanut miehen innostumaan vauvantekohommista. Toivotaan pikaista plussausta!

alisamaria
ompa kurjaa et mies poissa just oviksen aikaan. Mulla mies reissunpäällä joka viikko, mutta onneksi myös kotonakin viikonloppuisin. Mutta varmaan osa kierroista menny ihan hukkaan kun ovis ollut just niinä päivinä kun talletteluista ei mitään hyötyä.. :( Mut talletelkaa kuitenkin juuri ennen lähtöä ja kun tulee takaisin, eihän sitä tiiä vaikka kierto oliskin etuajassa tai sitten entistä myöhemmässä. Aina kuitenki kannattaa yrittää. Sanoohan ne että siittiötkin elää päiviä naisen sisällä. :)

MerMer onnea tulevasta oviksesta :D Toivotaan että tärppi käy!

Leikkuri SUURET ONNITTELUT PLUSSASTA! :) Ihanaa että uusia plussia tulee.

Mustikk4 tsemppiä tulevaan ivf-hoitoon! Varmasti on pää pyörällä uusista hoitokuvioista. Kerro sit kuulumisia miten ekalla hoitokierrolla käy (kuin paljon saatte kerättyy munasoluja, miten hedelmöittyvät ja miten siirrossa käy).

MissyX tää ryhmä on tehty kun vanha ryhmä oli hiljentynyt. Kuitenkin meitä esikoisesta haaveilijoita on paljon. :) Onneksi kuitenkin osa pääsee eteenpäin ja saa plussia. Tuo aina toivoa että jospa se joskus omalla kohdallakin olisi näin. Teillä on jo pitkä ja kivinen tie ollut esikoista yrittäessä. Toivottavasti uudella klinikalla puhaltaisi uudet tuulet ja saisitte odottamanne plussan!

Tänne ei ihmeempiä, kp 8 meneillään ja menkat on ohi. Tilasin 100kpl ovistikkuja ebaysta tulevaa kiertoa varten. Katsotaan milloin tulevat ja onko niistä mihinkään. Halpoja ainakin olivat, jotain 7€ tuo satsi. Kaupassa 10kpl paketti maksaa saman verran! :D Listaa päivitin tuohon edelliseen muokkaamalla.


Mulla on nyt joku kp 21menossa. Jouduin hakee uuden antibioottikuurin ku ei lähteny tulehdus pois. Että kai sitä menkkoja odotellaan..? Ovulaatiost ei tietookaa ku en oo jaksanu tehä testei ( enkä siis muutenkaa kovin usein tee testejä).
 
Moikka taas!
Jokohan tuota uskaltaisi sanoa, että tänään on dpo 0? Kaiken järjen mukaan folkin pitäisi tänään olla 22mm, kun tiistaina oli sen 18mm. Tänään myös alkoi limailut siihen malliin, että voisin kuvitella oviksen nyt tapahtuneen. Testiä en oo tehny, ei sattunu olee varastossa :D mutta toivo pienesti elää, tänään talleteltiin, samoin toissapäivänä. Ehkä vielä huomenna vois, mutta sitten pitää varmaan jo jättää herran haltuun tämä homma :D
 
Moikka, täällä esikoisesta haaveileva 28 v. Pillereitä käyttänyt teinistä asti, mitään hajua omasta kierrosta ei siis ole, eikä nuo täällä viljeltävät kp:t jne kerro mulle mitään, mutta siis toissapäivänä syöty viimeinen Yaz pilleri ja nyt jännätään nappaako jossain vaiheessa :)
 
Paputoive: Kiitos kovasti tsempeistä. Itse ainakin haluan uskoa että tällä klinikalla puhtais ne uudet tuulet. Meidän oma lääkäri ainakin viimekäynnillä sanoi että hän MELKEIN uskaltaa luvata että ennenkuin täytän 25, niin meillä on esikoinen jo ainakin tuloillaan, ellei jo tullut. Oon muuten huomannut, että tää koko keskustelupalsta on jotenkin hiljentynyt? Silloin aikaa sitten noita listoja päivitettiin jokapäivä ja laskettiin kiertopäiviäkin. Liekö siirtyneet kaikki aktiiviset ketjut jo facebookiin? : D

Omaa napaa: Aamulla pitäis herätä seittemäksi töihin, herätys klo 5, eli 4 tunnin päästä.. Vaan täälläpä minä kukun ylhäällä yllättäen taas vaihteeksi haaveillen pienestä kääröstä.

Musta tuli viimeviikolla kummi, ihan sylikummi. Kyseessä mun ensimmäinen kummilapsi. Jotenki juuri tän lapsettomuusongelman takia se ristiäistilaisuus oli mulle erityisen koskettava. Oli itkussa pidättelemistä, kun koko tilaisuudeen kuuntelin papin puheita siitä kuinka se lapsi on lahja ja plaaplaa.. samalla noita sanoja kuunnellessa kattelin kokoajan sitä sylissä nukkuvaa viatonta poikalasta, joka oli jo vanhempiensa kuudes lapsi. Voi kun meille suotaisiin edes se yksi..

Aamulla otan kolmannen terolutin. Eli äkkiseltään laskettuna kymmenennen otan 18.5, kp 1 saattais olla siinä 22.5, jolloin kp 10 olis 31.5, ja silloin mulle tehdään tuo munajohtimien aukiolotutkimus ja sen yhteydessä folliultra ensimmäisestä letro kierrosta. Menispä nämä pari viikkoa nyt pian niin selviäis taas paljon.

PS, Oon ollu edellisestä klinikka käynnistä (reilu viikko sitten) asti polttamatta ainoatakaan tupakkaa. Eivät voi siitäkään enää keksiä sanomista. ; )
 
Mulla onkin paljon uutisia. Marssin yksityiselle gynegologille tuossa huhtikuun puolessa välissä ja sain diagnoosiksi pco:n. Rakkuloita oli paljon toisella puolella, muistaakseni vasemmalla. Oikealla todella vähän. Samalla puhuttiin että raskautuminen on hankalampaa, sillä ovulaatiota elokuun pillereiden jälkeen ei ole tapahtunut yhtäkään ja itsekseen sitä ei sieltä voi odottaa. Tämä oli itselleni todella kova isku vasten kasvoja, sillä lääkäri sanoi suoraan, että meillä on lapsettomuusongelma ja kävimme kaikki hoitovaihtoehdot läpi, joita olisi edessä, jos tärppiä ei kuuluisi. Miehenkin sperma haluttiin tutkia, koska minua ei haluta lääkitä valtavasti, jos miehessä onkin jokin vika.
Sain reseptillä pistettäväksi menopuria ja viikon päästä ultrassa selvisi, että johtava folli olisi valmis irroituspiikille. Ja näin saatiin ensimmäinen ovulaatio aikaiseksi. Ovulaation jälkeen kapseleina lugesteronia(keltarauhashormonia).

Itse en uskonut mahdollisuuksiimme raskautua lääkkeiden avulla, mutta niin siinä vain kävi, että sunnuntaina tein positiivisen raskaustestin! Ja maanantaina, tiistaina ja myös tänään keskiviikkona. Kaikki tapahtui niin nopeasti, että miehen tuloksia ei edes saatu tietää. Minä kun niitäkin jännitin. En vain voi uskoa, että se kävi lopulta näinkin nopeasti avun saatuamme. Olo on jotenkin aivan epätodellinen, mutta niin onnellinen:love:
Tänään soitin yksityiselle ja sain neuvoksi jatkaa lugesteronin käyttöä ainakin varhaisultraan saakka, jota pitäisi jaksaa odottaa kolme viikkoa. Toivon sydämeni pohjasta, että kaikki menee hyvin!

Paljon plussaonnea kaikille! Toivon todella, että jokainen täällä saa sen punaisen viivan tikkuun!
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille!
Mitäs tänne kuuluu? Kellä piinat menossa? :)
Täällä aika hiljaista... Kp 22 menossa, oletettavasti dpo 7 (tästä en siis täysin varma). Mitään oireita ei oo mihinkään suuntaan. Tissit vähän arat, mutta sitä ne kyllä on aina ennen menkkoja. Jotenkin sellainen luotto hävinnyt tätä kiertoa kohtaan, vaikka eihän tässä vielä peliä oo menetetty :D tänään aamulla oli outoa, hampaiden pesun yhteydessä tili ihan kunnolla verta! :O ikinä ennen ei oo tullu. Tietysti jo aattelin että se vois olla oire raskaudesta, mutta pakko nyt malttaa mielensä, muuten sitä voi tippua ihan liian korkealta :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tintti91
MerMer, kuulostaa lupaavalta! :rolleyes:

Täällä kp 9, yritän seurailla limojen ilmaantumista ja toivoa että ovis ois viikonloppuna tai alkuviikosta, että ois ees jotain mahiksia tästä kierrosta, kun lähen sunnuntai-iltana kaheksi viikoksi muualle eikä nähdä ollenkaan :unsure: Tämä kierto ensimmäinen kokonainen luomukierto kierukan jälkeen, joten ei mitään hajua oviksesta. Viime kierrossa kaikki merkit tuntu niin sekavalta (n) Raskautumiseen liittyvä stressi ja epävarmuus tuntuu pikkuhiljaa helpottavan, pitää siis keskittyä makuuhuoneen puolelle ja yrittää rennosti tjottailla vielä ainaki pari kiertoa ennen kun suostun vetämään mitään ovistikkuiluja peliin :X3:
 
Taidampa itsekin liittyä listoille, kun täälläkin lueskelemassa kuitenkin käyn. :) Tuolla Keskenmenon jälkeen kuumeilevissa myöskin lueskelen ja jotain kirjoittelenkin.

Itse olen siis 21v. ja mies 23v.
Keskeytetty yhdyntä ollut ehkäisynä 1,5 vuotta, mutta varsinainen ya 12/2015. Meillä tärppäsi yk 2, joka kuitenkin päättyi keskenmenoon 3/2016. Nyt siis menossa ensimmäinen kierto keskenmenon jälkeen. Tavallaan siis yk 1 keskenmenosta ajatellen, mutta itse lasken tämän olevan yk 3.

Normaalisti kierto miulla oppikirjan mukainen, 28 vrk ja ovulaatio aika tasan puolivälissä kiertoa. Tämä keskenmenon jälkeinen kierto on kuitenkin ollut ihan omituinen (yllätysyllätys), kesto tähän mennessä jo 46 vrk, ovulaatio tapahtunut kp 34 ja nyt siis menossa dpo 10. Nega testattu tänään Pregcheckillä, ja menkkamaisia kipujakin on, joten taitaa pian kääntyä yk 4:ksi... Pienen pientä toivoa kuitenkin antaa se, että edellisessä tärppikierrossa olin saanut plussan "vasta" dpo 14 ja silloinkin testinä oli herkkyydeltään 10miu/ml testi.
 
Siis tää ei voi olla totta!!! Itku-potkut!
Muistutin miestä tulevasta lääkäristä joka on maanantaina. "En mä muistanu ja mul on työpalaveri samaan aikaan"
Just joo..
Että ärsyttää . Tää oli varattu kuukaus sitten! Seuraavan ajan saa ehkä sit kesäkuulle tai sit ne on lomalla eli syyskuulle menee. Hieno homma! Että ärsyttää
 
Voi hemmetinhemmetti :( :( tänään vasta kp24 ja tänään on tihkutellu verta! Mulla aina tiputtelee pari päivää ennen menkkoja... Kylläpä nyt menee ääripäästä toiseen! Eka 54 päivän kierto ja jos merkit paikkaansa pitää, tämä kierto tulee olemaan vaan 26 päivää. Oonko väärässä, vai eikös se oo vähän turhan lyhyt? Eikai alkio ehdi kiinnittyä tuossa ajassa? Voi että masentaaaaaaaaa :( :( ei tästä tuu kyllä yhtään mtn... Nyt ei auta ku oottaa ne menkat ja sit taas uuteen kiertoon. Jos on pakko etsiä positiivisia puolia, niin voinpahan ainakin parin viikon päästä olevissa juhlissa juoda vähän viiniä ja boolia :/
 
Heipparallaa! Liittysin mielelläni mukaan keskusteluun. Oon 25v, mieheni 28v. Yritys aloitettiin maaliskuun lopussa jollo jätin pillerit pois.kp siis 27-28. Ekat luomu menkat tuli siis 27.4-2.5. Nyt ovis napattu tikusta 9.5 ja silloin samana päivänä + pari päivää ennen puuhailtu pehkuissa
.nyt parina viime päivänä etovaa oloa,huimausta,nenä tukossa aamuisin sekä välistä nälkä heti syönnin jälkeen ja jotkut ruuat kuvottaa, väkiste syötävä jos ei muutakaa. 2päivää sitte rinnat kipuili yhden kokonaisen päivä iha hervottomasti jonka jälkeen rintoja aristanu niitä yhtää koskiessa.alamahassa ei hirveitä viel tunnu, ajoittain pieniä menkkamaisia kipuja vaik menkkoihi on viel se reilu viikko.. Saas nähä onko tää nyt sit sitä ?☺
 
  • Tykkää
Reactions: MerMer ja Wolfred
Moi kaikki!
Mä oon täällä käynyt taustalla parisen viikkoa vilkuilemassa ja aattelin nyt itsekin kirjoittaa ja liittyä joukkoon :)

Taustasta sen verran, että minä sekä mieheni ollaan molemmat 24v.
Ya 9/2012
, enkä yk kertoja ollut laskenut pitkään aikaan, mutta nyt piti ihan huvikseen laskea, eli yk 44 lähti just käyntiin. Taustalla km 2/2014 ja kemiallinen 12/2015, ja esikoista vieläkin odotellaan :D
Viime kierto oli ensimmäinen Letrozol-kierto ja tällä mennään myös seuraavat kolme kiertoa. Hakeuduttiin siis lapsettomuushoitoihin vasta tuossa vuoden vaihteessa, kun tässä välillä tapahtunut kaikenlaista. Osittain myös siksi, että en oikeastaan pystynyt pitkään aikaan myöntämään itselleni, että minäkö lapseton, vaikka ei näy ei kuulu :rolleyes:

Mutta nyt toiveet korkeammalla kuin koskaan, ja siksikin ajattelin nyt viimein (tai no.. piitkästä aikaa, mutta eri nimimerkillä) tulla palstoille mukaan! Vielä kun ei lähipiirissä oikein vertaistukea ole vauvahaaveiden muodossa :p

Plussatuulia kaikille!!

Ps. MissyX, mä taidan muistaa sut SeaWindinä :) mä olin aiemmin nimimerkillä piretti
 
Viimeksi muokattu:
Cicada: Mäkin muistan piretin! Onpa "ihanaa" törmätä täällä johonkin joka on pitkän ajan takaa tuttu. Siis palsta tuttu. Ja ei siis sillä tavalla ihanaa.. Vaan tavallaan ihanaa. Noh, ymmärrät kyllä mitä tarkotan!

Meilläkin aloitetaan Letrozolit, tosiaan uutta kiertoa odotan käynnistyväksi ensi viikolla, ja siitä kierrosta sitten ensimmäistä kertaa letrozolit käyttöön. Tosi odottavaisin mielin olen minäkin, pitkästä aikaa tuntuu että on vielä toivoa. Meillä on Cicada facebookissa Letrozolin/Clomifenin kanssa yrittäville oma salainen ryhmä, jossa tällä hetkellä 18 aktiivista naista. Haluaisitko tulla mukaan? Jos, niin laita sinun nimi mulle yksityisviestinä, niin saan lisättyä sinut ryhmään.. : )
 
MissyX: Heh, juu ymmärsin ja samoilla fiiliksillä minäkin! Hauskaa törmätä tuttuihin nimiin! tai no nimimerkkeihin :D
Mulle noi Letrozolit toi kyllä hirveesti uutta toivoa ja puhtia tähän, että toivotaan, että nämä letrot toisi niitä plussatuulia meillekin! :love:
Ja joo hei mä laitan sulle yksäriä!
 
Tervetuloa uusille!
Onpas täällä palstalla nyt hiljentynyt :/
Miten teillä menee? Onko plussia/uusia kiertoja? :)
ON:
Tällä menossa nyt aamuyön pikkutunteina kp29. Kp 24-26 tihkutteli verta. Ei paljoa, vaan sen verran että hieman tuli pikkareihin asti. Kp27-28 ei mitään. Kunnes nyt sitten taas kp29 pieni tippa verta housuissa. Ensin ehdin tuosta veritiputtelusta masentumaan, sitten taas innostumaan kun ajattelin että sehän vois olla vaikka kiinnittymisvuotoa. Mutta nyt kun uudestaan on alkanut tulla minimaalisesti verta, niin on kyllä usko kaikonnut. ÄH! Miksi kropan pitää nyt tehdä tälläisiä oikkuja? :D
Onneks yövuoron jälkeen nyt alkaa loma, jospa sitä mielkin rauhoittuu kun pääsee lomalla reissailemaan eikä työkuvioista tarvitse stressata.
 
Voi että tää onkin raskasta... Olin jo niin innoissani toukokuun alussa että nyt tärppää! Oviksen aikoihin kuitenkin ehdittiin vaan kerran touhuilemaan niin siinä jo rapisi usko. Eilennä tajusin että menkat olisi pitänyt alkaa, mutta eipäs alkanutkaan! Enkös minä tietysti marssi ensimmäisenä apteekkiin hakemaan raskaustestiä ihan intopiukkana. Mutta niin selkeä nega kun vaa voi olla.. Tässä nyt sit odotellaan että koska ne alkaa :/

Sanoin aikaisemmin etten ovistikkuihin koske, mutta heti menkkojen jälkeen hommaan kyllä niitä. Joka paikassa sanotaan että ei saisi stressata jne, mutta enemmän mua ainakin näyttää stressaavan se kun en edes tiedä tarkalleen milloin ovis on.

Onneks on kuitenkin kesä ja kärpäset! Plussatuulia kaikille<3
 

Yhteistyössä