Hakutulokset

  1. P

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    :oops: En oo.päässy tänne kirjottelee,jotenkin jumissa koko laitos :D plussasin siis,ja pp 13 saadusa verikokeessa arvo 515 muistaakseni,sanoi vaan jotta on positiivinen,ei mitään onko arvo hyvä vai huono...mutta näillä mennään :)
  2. P

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Oikein hirveä paljon onnea kaikille plussanneille tasapuolisesti,niin minäkin tein testin (lue,viisi) pp8 ja viivat senkun vahvistuu,kyydissä kaksi blastoa joten josko ois molemmat kiinnittyny ja on ollu ihan supervahvoja viivoja,ei haamusta tietoakaan Jotenkin vaam takaraivossa kolkuttaa...
  3. P

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Lia_,ain on toivoa,niin kauan kun ei vuoto ala,vaikka luget pitää sitä poi on mulla alkanu aina niiden läpi kun ei ole onnistunut siirto.. Viime passissa blastolla plussasin haalean vasta pp12,tätä iloa kestikin viikolle 9 jonka jälkeen keskeytettiin.. Älä luovu toivosta vielä,vaika tiedän että...
  4. P

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ja klinikasta sen verran,että hoitajat älyttömän mukavia mutta.tää lääkäri,tuntuu joskus että taitaa olla se pipo aika kireällä vai liekkö sen tyyli:D:rolleyes:
  5. P

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mulle sanoivat vaan että eivät kuulemma luokittele niitä mitenkään,eivät varmaan vaan kerro ku luulevat,ettei netistä tälläisia lueta,tottakai me luetaan :D Mulla nyt jo varmaan kuudes passi,jospa se.nyt.onnistuis... Ja kiitos mandala tiedosta,ei oo aina tuo järenjuoksukaa kohillaa :rolleyes:
  6. P

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ja piipa tuo nimi ku tää näkyy laittelevan hymiöitä :)
  7. P

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moi,uutena jos joukkoon mahtuisin,piinailijoiden puolelle..takana kaksi ivf hoitoa,tuloksina vain kkm,kohdun ulkopuolinen ja muuta sellaista.. Tämä kun ensimmäinen lapsi olisi,niin sitä alkaa jo kirvestä kaivoon upottamaan pikkuhiljaa. Nyt siis keskiviikkona siirretty kaksi blastoa...
  8. P

    Fertinova JKL

    Moi,täällä ainakin yksi samassa paikassa käyvä,tällä viikola siirretty kaksi blastoa kyytiin,joten odottelua vaan :)

Yhteistyössä