Hakutulokset

  1. Hadermann

    Halpaa, vai onko sittenkään?

    Viron nettopalkkataso on ostovoimakorjauksella n. 65% Suomen palkoista. Miksi koet tarpeelliseksi valehdella? Heikko itsetunto?
  2. Hadermann

    Halpaa, vai onko sittenkään?

    ''Latviat, Liettuat, Romaniat, Puolat, Unkarit'' Näet niitä useita. Mene optikolle tai katkaisuhoitoon.
  3. Hadermann

    Halpaa, vai onko sittenkään?

    Todella hyvä kommentti. Minulla taas ei pää kestä olla Suomessa muutamaa viikkoa kauemmin. Viro on lähin eurooppalainen valtio. En ole ainoa. Puolimiljoonaa ihmistä syö mielialalääkkeitä ja se maailman ennätys. Sitten suomalaiset kuvittelevat olevansa onnellinen kansa. Heh heh
  4. Hadermann

    Halpaa, vai onko sittenkään?

    Eikö ole kivaa, kun voi olla itsestään ylpeä?
  5. Hadermann

    Halpaa, vai onko sittenkään?

    Ei ne säästyneet rahat ole piirongin laatikossa. Suomalaiset kuvittelevat olevansa rikkaita.
  6. Hadermann

    Mieti kahdesti, ennenkuin muutat...

    Ei ole minun lempimusiikkiani. Tässä on hyvä kappale. Vaatteet ei ole kunnolliset, mutta laulaa se kukkokin sontakasan päällä.
  7. Hadermann

    Halpaa, vai onko sittenkään?

    Moni taas äänestää jaloillaan Suomen tolkutonta verotusta vastaan. Minä käyn Tallinnassa, koska mm. puhun sujuvaa viroa.
  8. Hadermann

    Halpaa, vai onko sittenkään?

    Syödä pitää kuitenkin. Tallinnasta viinaa pitää ostaa kerrallaan 500 euron edestä, että reissu kannattaa hyvin. Lisäksi pitää huollattaa ja tankata auto. Silloin jää plussalle n. 300 - 400 euroa. Ostamalla lihaa säästää lisää. Latvian rajalla säästö n. 60 euroa suurempi.
  9. Hadermann

    Olen Mensan jäsen, haluatko kysyä jotain?

    Onhan se varmaan hienoa olla itseään viisaammassa seurassa.
  10. Hadermann

    Olen Mensan jäsen, haluatko kysyä jotain?

    Eikös niiden toiminta loppunut jo vuonna 1984. https://fi.wikipedia.org/wiki/Mensa_(elintarviketehdas)
  11. Hadermann

    The ketju

    Grillaus on enemmän keittämistä omassa liemessään. Ei siis paistamista rasvassa. Se on taitolaji. Nyt on markkinoille tulleet todella painavat grillijärkäleet. Niitä voisi suositella Suomeen, kun kelit ei aina suosi. https://www.grillikauppa.com/kobe-kamado-medium Mainosten mukaan siinä...
  12. Hadermann

    Mieti kahdesti, ennenkuin muutat...

    Olen huomannut. Suomi soi mollissa, mutta elää kuin kissa kiitoksella.
  13. Hadermann

    The ketju

    Murteesta päätellen olet joskus käynyt Väärässä talossa. Onko vielä olemassa? Buttenhoff? Valtion hotelli oli mielestäni Suomen paras hotelli. Siellä oli oikea henki ja meininki.
  14. Hadermann

    Mieti kahdesti, ennenkuin muutat...

    Vain osittain. Isoisäni on venäläinen. Tarkemmin sanottuna Venäjän juutalainen.
  15. Hadermann

    The ketju

    Tarkoitatko ohrapirtelöä?
  16. Hadermann

    The ketju

    Loma on Suomessa yliarvostettu. Ilmat eivät yleisesti ottaen ole vakaat kuin marraskuusta maaliskuuhun. Parasta Suomessa on n. 60.000 järveä ja vapaa kalastaminen onkimalla.
  17. Hadermann

    Kålmården ja Peppi-maa kesällä?

    Pikkupoikana tuli luettua kaikki Astrid Lindgrenin kirjat. Tuo Vimmerby voisi olla mielenkiintoinen kohde. https://www.google.fi/search?q=vimmerby&rlz=1C1NHXL_fiFI699FI699&espv=2&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi2x5ia6dnNAhUFDiwKHdBhAu0QsAQIPw
  18. Hadermann

    Mieti kahdesti, ennenkuin muutat...

    Kuka sinulle on kertonut, että minä asun Suomessa?
  19. Hadermann

    Mieti kahdesti, ennenkuin muutat...

    En todellakaan. Olen hyvin joviaali. Vuosikymmenten kasvatus Suomessa on tehnyt tehtävänsä. Hiljaa, jos ei asiaa ole. Ja pitää puhua kuuluvaan ääneen. Herran pelko, angsti jne. Näkyy hyvin esim. työpaikoilla ja vaikkapa yleisötilaisuuksissa. Rääväsuu, hiljainen hymistelevä enemmistö...
  20. Hadermann

    Mieti kahdesti, ennenkuin muutat...

    Keneltä sait mandaatin ennakkosensuuriin. Oletko suomettunut? Lue kirja ''Nuorallatanssija''

Yhteistyössä