Hakutulokset

  1. A

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Idina @haaveilia Joo olette oikeassa. Piti kirjoittaa 5.raskausviikko ja sit rupesin tarkentamaan niin unohdin 5 vaihtaa 4. Noh näitä sattuu ku toisella silmällä katsoo taaperon autoleikkejä, toisella silmällä katso mitä kirjotan. Toisella kädellä kirjotan ja toisella hämmenän ruokaa eikä...
  2. A

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Hei vaan kaikille! Pelonsekaisin tuntein liityn tänne et onkohan mun poistuttava pian.. Mulla on 2 kohdun ulkopuolista ja 2 keskenmenoa takana päin ja yksi 2vuotias superihana poika vieressä. Haamuviivat tuli lauantaina kp 26/28 (ja sunnuntaina ). Kävin äsken verikokeessa ja tulos oli hcg 224...
  3. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla oli oikealla puolella oviksen aikaan. Tai oikeastaan sen jälkeen. Ja tänään tuli toi haamuplussa. Mäkään en ollut aiempaa ainakaa muistaakseni kokenut.
  4. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mutta toisaalta sinunkin testi näyttii ihan yhtä selvältä.. (n)
  5. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei! Meillä on toinen haaveissa. Huomenna olisi kp28 ja kk tulisi alkaa. En tietenkään malttanut odottaa ja tein eilen testin iltapäivällä ja tuli tositosi haalee . Sit ku heitin roskiin rupesin jo epäilemään. Joten ostin uuden(n) piti odottaa huomiseen mutta onnistuiko? No ei. Tein äsken uuden...

Yhteistyössä