Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Niinhän siinä sit kävi vuoto alko viime yönä, lääkärissä käyty (piti käydä kun neuvolasta ohje että jos plussan saanut ja vuoto alkaa ni lääkäriin). Neuvolasta eri henkilö tänään vastas ja sano että hcg ollu niin alhanen et ois pitäny olla paljon korkeempi, ärsyttää vaan kun edellinen neukku täti sano että hyvin riittää. Nyt vois sanoo että vituttaa ja rankasti. Onneks ei hirveesti ehtiny iloita plussasta, melkein viikon vaan. Koko ajan oliki tunne että kaikki ei oo ok ja sillä varmaan niitä viivojaki kyttäsin.
Onnittelut plussanneille ja plussa tuulia kaikille! :)
 
Niinhän siinä sit kävi vuoto alko viime yönä, lääkärissä käyty (piti käydä kun neuvolasta ohje että jos plussan saanut ja vuoto alkaa ni lääkäriin). Neuvolasta eri henkilö tänään vastas ja sano että hcg ollu niin alhanen et ois pitäny olla paljon korkeempi, ärsyttää vaan kun edellinen neukku täti sano että hyvin riittää. Nyt vois sanoo että vituttaa ja rankasti. Onneks ei hirveesti ehtiny iloita plussasta, melkein viikon vaan. Koko ajan oliki tunne että kaikki ei oo ok ja sillä varmaan niitä viivojaki kyttäsin.
Onnittelut plussanneille ja plussa tuulia kaikille! :)
Jaksuhalit <3. Mutta se on totta, että jotenkin sitä vaistoaa, että kaikki ei ole ok. Mulla ainakin meni niin. Toivottavasti nopeasti tärppää uudestaan ja kaikki menee sit hyvin.
 
(uusia) kokemuksia Pregcheckistä? Vielä jokunen aika sitten ne tuntui olevan suunnilleen luotettavimpia kaikista, itse en ole ikinä niihin saanut edes mielikuviteltua viivanpaikkaa, mutta miten musta tuntuu että viimeaikoina olisin lukenut niistä viivanpaikkakokemuksia?
 
(uusia) kokemuksia Pregcheckistä? Vielä jokunen aika sitten ne tuntui olevan suunnilleen luotettavimpia kaikista, itse en ole ikinä niihin saanut edes mielikuviteltua viivanpaikkaa, mutta miten musta tuntuu että viimeaikoina olisin lukenut niistä viivanpaikkakokemuksia?
Kyllä ne tekee viivanpaikka. Varmasti ei raskaana olevakin nuori saanut viivanpaikaksi siihen. Itsellä tuli selkeä Haamu keskenmenon jälkeen ja edellisen päivän veren hcg oli 6. Et outoa että testi noilla luvuilla reagoi.
Aikaisin ne oikean plussan näyttää kyllä. Dpo 9 mulla.
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
@nelHM , tekisi mieli sanoa, että jotain siellä on. mun hyvä ystävä on "alalla", ja on mulle ratakiskosta vääntänyt, miten testiviivan kohdalla oleva kohta reagoi vain ja ainoastaan raskaushormooniin, ja näin olleen minkään muun ei pitäisi siihen testiviivan kohdalle väriä tehdä. kuitenkin oon nyt lähitunteina googlettanut NIIN PALJON pc:tä, että noh, luottoa ei juuri ole :D mutta se on lähinnä noiden viivanpaikkojen takia. mulla kyllä nousis toiveet tuollaisesta. sanomattakin varmaan selvää, että sun tilanteessa juoksisin äkkiä täydentämään testivarannot ja olisin muutaman tunnin jalat ristissä :D
 
omasta tilanteesta sen verran, että aamun pc:ssä oli ihan samanlainen viivanpaikka, kun siinä eilisiltaisessakin. uitin samaan kuppiin myös ovistestin, ja viiva oli vahvistunut eilisestä ihan hurjasti :O nyt siis kp26, (oletettavasti) dpo 10. viimekierrossakin kuitenkin (valitettavasti) ovisplussa tuli kp25 ja se merkitsi ihan sitä itseään, sillä kierto venyi siitä vielä 10pv, eli entinen 28pv kierto on nyt näköjään ottanut itseensä. alan siis kallistua siihen, että nytkin tuo vahvistumaan lähtenyt ovisviiva merkitsee ennemminkin lähestyvää ovulaatiota kun raskautta, ja pc:t vaan kettuilee mulle, ja kierto taaaaaas venyy. raskautumiseen millään kp27 oviksella en usko.
 

Attachments

@nelHM ihan tälleen aiemmin tänne mitään kommentoineena sanoisin, että kyllä siinä myös värillinen viiva näkyy, vaikka päällä tavallaan jotain levahtanutta onkin.

@saaruska86 sulle sanoisin, että mulla on 5 lasta, jotka ovat saaneet alkunsa oviksista kpllä : 21, 16, 25, 32 ja viimeisestä en tiedä, kun ei ollu menkat kerenny edellisen synnytyksen jälkeen alkaa (synnytyksestä kuitenkin oli jo 9,5 kk).
 
Minäkin voisin kokemuksia pc:stä kuulla.. itse en niihin ole edes viivanpaikkaa saanut. Mutta nyt tuli tämmönen, mielipiteitä? Levahtanut viallinen testi vai oikea viiva? Eka kuva testiajalla, ja toinen vartin päästä. Näkee kyllä, että ei vartin päästä enää ole niin levahtanut.. pakko myöntää, nyt en osaa tulkita tätä.

Testiajalla 5min
http://aijaa.com/NZZNUk

15min kohdalla
http://aijaa.com/EYOcy5

Mun mielestä sielä alla ihan värilline viiva on, päälle vaan levinny toi väri..
 
Hei! Meillä on toinen haaveissa. Huomenna olisi kp28 ja kk tulisi alkaa. En tietenkään malttanut odottaa ja tein eilen testin iltapäivällä ja tuli tositosi haalee . Sit ku heitin roskiin rupesin jo epäilemään. Joten ostin uuden(n) piti odottaa huomiseen mutta onnistuiko? No ei. Tein äsken uuden. En vaan tiedä näenkö harhoja. Onko teidän mielestä nega vai haamu?​
 

Attachments

Saaruska r testi voi reagoida ovikseen haamuilemalla. Aikoinaan mulle niin käynyt. Mutta onpahan jännä tilanne sulla.

Laitan vielä kuivasta kuvan. Onhan se levahtanut, mutta onko siinä myös viivaa paikallaan? Pakko varmaanbtarkistaa asia vielä uudella huomenissa..
http://aijaa.com/rmycO0

Hei Nelli pitkästä aikaa.
Mun pakko kommentoida että testi näyttää vialliselta ja testi viivakin vinossa ollakseen plussa, sinuna en luottas tuohon tulokseen.
Kiva nähdä pitkästä aikaa sinua tällä puolella. Itse olen toukokuun odottajissa :)
 
Hei Nelli pitkästä aikaa.
Mun pakko kommentoida että testi näyttää vialliselta ja testi viivakin vinossa ollakseen plussa, sinuna en luottas tuohon tulokseen.
Kiva nähdä pitkästä aikaa sinua tällä puolella. Itse olen toukokuun odottajissa :)

No moikka :). Juu, en oikein siihen luottanutkaan ja varmistinkin homman tänään uusimalla ja nega. Lähinnä sattu hyvin, kun pc:n kokemuksia just kyseltiin, kannoin korteni kekoon.. kaikenlaisia hazardeja mahtuu noihin tikuihin. Onnea odotukseen sinulle!
 

Yhteistyössä