Hakutulokset

  1. tossu-83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Näyttää plussalle :) Kandee tehdä vielä varmuuden vuoksi joku toisen merkkinen testi myös ja jos siihenkin ilmestyy viiva niin eiköhän se sit oo varmaa :) Varovaiset onnittelut <3
  2. tossu-83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Jotain näkyy, mut jos viiva ei ala vahvistumaan, niin sit saattaa olla et oli kyseessä viivanpaikka/kemiallinen :/ mikä kiertopäivä on nyt? (esim kp27/29)
  3. tossu-83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    voit ottaa kuvan ja ladata sen aijaa.comiin ja sit laittaa linkin tänne :)
  4. tossu-83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    pistä kuvaa niin katotaan :)
  5. tossu-83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Jep ehdottomasti plussa :)
  6. tossu-83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tein uuden ketjun! :)
  7. tossu-83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Tänne kuvia ja keskustelua testauksesta ja piinapäivistä :)
  8. tossu-83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä se taitaa plussa olla, isot onnittelut :) <3
  9. tossu-83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo, olishan sen viivan pitäny vahvistua enemmän viikon aikana, suosittelen että käyt veritestissä, siitä selviää arvot parhaiten ja mikä on tilanne
  10. tossu-83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä mä ainakin kurkin tänne joka viikko :) olis kiva nähdä kuvaa niin vois auttaa :)
  11. tossu-83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Näkyy! Varovaiset onnittelut :)
  12. tossu-83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Suosittelen pc (pregcheck) testiä, halpoja ja hyviä eikä anna turhia viivanpaikkoja :) myös tietty clearblue on hyvä
  13. tossu-83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    mä en nää mitään
  14. tossu-83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    mä ainakin plussapäivänä tein r-testin ja ovistestin yhtäaikaa ja r-testiin tuli viiva sekä ovistesti oli myös positiivinen tässä kuva alla mun testistä vuodelta 2015 :D väritin ton toisen pään siniseksi kun otin sen kuvan melki samantien dippauksen jälkeen enkä ollut laittanut siihen sitä korkkia
  15. tossu-83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    On kyllä aika punainen viiva ollakseen viivanpaikka :O kandee tehdä jollain toisella merkillä, vaikka pregcheck:llä...jos siihenki tulee viiva niin kyllä se sit on ihan selvä peli :)
  16. tossu-83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pahoitteluni :(
  17. tossu-83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Helmiina1978 onko tilanne selkiintynyt? En myöskään minäkään usko että r-testi reagois noin selkeesti ovikseen...itse en oo koskaan saanut r-testiin mitään oviksen aikana, toi kyl näyttää ihan selkeelle haamulle/plussalle
  18. tossu-83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    ootko tehny esim pc testiä? toi sun aikasempi apteekin oma ainakin näytti hyvää viivaa, varmasti jo joku muukin testi näyttäisi jos olis raskaus kyseessä :)
  19. tossu-83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Toi testi on tosi huono, koitappa vaikka googletella kuvia, tosi monet saanu ihan selkeetä vaaleensinistä pystyviivaa olematta kuitenkaan raskaana. Kannattaa kokeilla jotain toista testiä, pc on hyvä :)
  20. tossu-83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Sovitaan sitten niin ;)

Yhteistyössä