Hakutulokset

  1. H

    te keillä me&i- kanipyjamia! tai reklamaatiosta tietävät!

    Onkohan mulla vain isopäinen lapsi vai onko muilla ollut samaa vikaa että kaula-aukko on todella pieni, ei pää mahdu läpi... kyselin myyjiltä onko tullut asiasta valituksia, mutta ei ollu heille ainakaan kantautunut. Kehottivat laittamaan reklamaationa takas, jännitän nyt miten käy, kun ostosta...
  2. H

    ööööö, miks meillä on näkyny jo monta päivää mm. SubJuniori? muilla?

    eli siis, viikonloppuna ilmeisesti on alkanu näkyyn ja edelleen näkyy... onko taas joku "mainostuskikka" että saadaan ihmiset hankkiin kortteja jouluks... mistään en oo löytäny mitään infoa asiasta, ehkä oon sokee? :xmas:
  3. H

    Pakko hehkuttaa... ( työasiaa )

    Piteli jonkin aikaa jännityksessä, kävin haastattelussa 14.10, tänään vielä uudemman kerran ( piti tavata isompi pomo mut ei olluka päässy paikalle )... ja sain kuin sainkin paikan :D :D 35 hakijaa oli ollut ja mut valittiin. ens viikon pe alkaa vakituinen päällikkötason työ, kk-palkka ja...
  4. H

    Helsinkiläiset ( Olympiastadionin seutua tuntevat ) !

    Olisin kiitollinen tiedosta että mitä ruokaravintoloita siitä lähistöltä löytyy ja jos on suositella jotain niin hyvä :) toki myös keskustassa olevia ravintoloita voi mainita, sinne kulku ei ongelma... :p oltais miehen kans menossa ens viikonloppuna...
  5. H

    kukaan töissä Sodexolla?

    Mua on "tarjottu" töihin tuonne, olisin halunnut kuulla kokemuksia siitä työnantajana... onko millasia työsuhde-etuja yms. Kaikenlainen info tervetullutta :flower:
  6. H

    melko kallis lautanen :O

    taitaa olla mikron osto edessä, kun pelkkä uus lasilautanen tohon vanhaan maksaa 49euroa :o että pitikin mennä rikkoon toi vanha, voi harmitus :ashamed:
  7. H

    Jouluristeily?

    onko kukaan ollu, siljalla tai vikingillä? me meinataan lähtee tänä vuonna, kokemuksia ois kiva kuulla... googlella ei paljon löytyny. kiitos :flower:
  8. H

    firmaan päin kallellaan... *turhaa jupinaa*

    on se vaan niin kiva kun on tunnollinen työntekijä... oon kesälomalla ja yllätys, kipeenä |O voi kakkakikkare että ottaa päähän... no, toivottavasti menee parissa viikossa ohi niin pääsen synttärireissuun edes... :snotty:
  9. H

    joyboots- kokemuksia?

    aivan mieletön kenkäkauppa :p just tänään tuli viesti että mun kengät on lähteny postiin :D onko kukaan tuolta tilannu ja onko millasia kokemuksia? eli www.joyboots.fi
  10. H

    Gabriella / LXB- hytti ?

    onko kukaan ollut? onko sellanen kun kuvassa, kun mun mielestä toi sama kuva oli Isabellan luxus-hytillä ennen niiden remppaamista.. ja sillon oltiinkin sellasessa ja oli just sellanen kun kuvassa... kun muuten noi Gabriellan hytit näyttää "hienommilta" kun esim Isabellan...
  11. H

    kuolemaa kuolemaa kuolemaa :( *turhaa jupinaa*

    vuosien 07 ja 08 vaihteessa kuoli 2 ala-asteen luokkakaveria, joista toinen oli mun luokalla vielä ammattikoulussa... nyt sitten tammikuussa kuoli ammattikoulun luokkakaverin mies, toukokuussa yks nainen siltä luokalta ja nyt kesäkuussa toisen luokkakaverin mies :o saldo on aika hurja :(...
  12. H

    kallista (mittatilaus)paneelia?

    taitaa kallistua kipsilevyn puolelle, paneelin hinnaks tulis 100? / neliö :snotty: no, toisaalta.. elämä on |O onko joku muu joutunu teettään paneeleita "mittatilaustyönä" ? paljonko on tullu maksaan?
  13. H

    oiskos vinkkejä koskien Hämeenlinnaa..

    vkl sinne tulossa ja josko kävis jossain baareilemassa.. pitääkö pitäytyä tutussa ja turvallisessa "taifuunissa" tai metrossa, vai oisko jotain muuta kivaa paikkaa... sirkuksessaki on tullu käytyä pari kertaa... niin ja vieläkö on voudin kellari? tattis =)
  14. H

    liittymän vaihto-> ongelmia kellään?

    muulla kun mulla... :headwall: |O huomena siis pitäis tulla uus telefinlandin liittymä voimaan klo 9.10... saunalahdelta on katkastu sitten jo tänään aamulla mun liittymä, hitto soikoon.. oon soittanu joka hemmetin asiakaspalveluun ja koittanu saada liittymää auki, sieltä luvattiin soittaa...
  15. H

    kannettavista apua...

    oisko kellään Fujitsu Siemensin Amilo li 3910-004 konetta? mielipiteitä ja käyttökokemuksia ? tai suositelkaa omaanne, kiitos ! :flower:
  16. H

    ketään palkanlaskijaa tai muuta joka tietäis ( jp-päivät )

    mä en oo siis saanu jp-päiväkorvausta loppiaiselta ( oli saikulla sen päivän + 2muuta, mutta muuten sillä viikolla töissä ) ja nyt kun kyselin niin mulle sanottiin että se "jää sairasloman alle".. mit vit? pamin sivuilla lukee näin : JP-päivät (juhla- ja pyhäpäivät) Jos työntekijä on...
  17. H

    työpaikkakiusaaminen / sairasloma

    onko kukaan joutunu hakeen sairaslomaa työpaikkakiusaamisen vuoksi? itellä alkaa oleen mitta täys ja mietin vaan koko ajan et hakis sairaslomaa... :headwall:
  18. H

    Pääsiäissuunnitelmia?

    Mitäs on muilla suunnitelmissa? Meiän piti lähtee laivalle kattoon Anna Abreuta, mutta olikin keikka peruttu, niin vaihdettiin risteily sitten Yyterin 2vrk pääsiäspakettiin :) siellä on Laura Voutilainen, mut liekö sitä tulee mentyä katsomaan, keikka kuitenkin niin myöhään et lapset nukkuu...
  19. H

    kukaan lähössä isabellalle 11.4 ?

    me ollaan menossa lasten kaa kattoon anna abreuta... =)
  20. H

    onks saunaan lähtijöitä?

    tää menis nyt, kun lapset on jo saunotettu ja nukutettu ( :D ) ja saunan päälle otan kyllä lasin hyvää punkkua, sano kuka mitä hyvänsä :saint:

Yhteistyössä