Hakutulokset

  1. S

    mistä hienostelutakki jotain 130cm kokoinen?

    kun ennen on henkkamaukalla ollut ainakin 128cm asti sellasia vähän pidemmän mallisia mut nyt ei ollu ja meidän paikkakunnalla ei ole mitään vaateliikkeitä niin onkohan kukaan nähnyt missään? tietäs mihin lähikaupunkiin kannattas mennä etsimään.
  2. S

    onko sanakirjaa netissä mikä kääntää lauseen

    englanniksi kun en millään osaa taivutella ite sanoja ja tulee sit sellanen kirjotus etta mina puhua hoono soomi.
  3. S

    myydäänkö vaaleanvihreää iittalan verna lasia enää?

    mulla on ollut 6 noita viinilasia ja nyt yks hajos ja meidän kauppaan oli tullu joku ompun vihreä ja sammaleen vihreä väri noihin laseihin enkä löytänyt enää samanväristä,onkohan sen valmistaminen lopetettu?
  4. S

    osaako kukaan neuvoa tietokone jutussa?

    eli kun mulla on tietokoneen taustakuvana yksi kuva mitä ei muualla koneella ole,niin miten saan sen siitä otettua omaan kuvatiedostoon?
  5. S

    ideoita merimies kakkuun..

    mun pitäs sellanen tehdä ja mietin että millasia koristuksia vois tehdä?
  6. S

    huutonet postitus/ kirje

    eli jos laitan esim. vaatteen kirjekuoreen ja saan sen tuonne oranssiin postin laatikkoon niin meneekö se silloin kirjeenä,eikä ostajalle tule lisää maksettavaa? ku postissa aina kokeilevat sen lirpakkeen läpi ja muka ei mene kirjeenä mutta siihen postin laatikkoon siitä suu aukosta kyllä menis..
  7. S

    onko kukaan käyny muokkauttaan korua korusepällä?

    mulla on sormus minkä haluaisin erilaiseksi,onkohan kallista puuhaa viedä se liikkeeseen "korjattavaksi"? ja voiko sitä muokata vai sulattaako ne sen ja muotoilee uudestaan? ..voiko timantteja ostaa liikkeestä jos haluais niitä lisätä?
  8. S

    tilaaja lahja ilman tilausta..mitähän nuo taas sekoilee..

    tulipa sitten postissa tilaaja lahja,joku nallepuh tehtäväkirja ja mukana oli lappu että tilaajalahja..en kyllä mitään oo tilannu!!! prkele saa nähä mitä lehtee alkaa kohta laatikkoon tupsahtaan.
  9. S

    mitäMITÄmitä tänään tulee tuhkimotarina!!!!

    jeeeeeeeeee se jatkuu!!!!
  10. S

    valokuvien lataamisesta nettiin..

    kerran täälläkin muistelen että nousi kohu kun joku oli ladannut kuvansa johonkin..en muista mihin ja sieltä saikin selattua kaikki sen ihmisen kuvat eikä vaan sitä yhtä minkä se olis halunnut näyttää niin rupesin miettiin että olen itse ladannut aijaalla kuvia niin eihän mun muita kuvia ihmiset...
  11. S

    saakohan kappAhlin tuotteen vaihtaa eri myymälässä?

    käytiin eilen reissussa vähän kauempana ja sieltä kappahlista ostin paidan ja kotona huomasin että se menee ompeluksien takia edestä huonosti,saakohan sen käydä vaihtaan tuossa toisessa liikkeessä jonne meiltä ei ois ku 30min matka..ettei tarvis yhden paidan takia ajella satoja kilometrejä..
  12. S

    hae tunnistettavaksi..tienaa 100e

    http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto.shtml/viihde/tuntemattomat/ohjelma__rekry ihan hyvä palkka seisoo muutamasta minuutista tuntiin..
  13. S

    miten koristelette lasten kans virpomis vitsan?

    mitä kaikkea siihen vois laittaa kiinni,kun tylsästi aina tullut laitettua vain höyheniä?
  14. S

    saako suomesta tämän tyylisiä noita asuja?

    http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=73574454 entä myykö tiimari niitä noidan hattuja ja pupun korvia,vai mistä kannattas etsiä? :)
  15. S

    ootteko tehny sellasta pullan täytettä mihin tulee..

    tomusokeria,voita ja vaniljasokeria? laitetaanko sinne väliin siis vaan pehmennyt voi ja sitten ripotellaan tomusokeria ja vaniljasokeria siihen? kun ostin jokuaika sitten kirpparilta tosi hyviä pullia ja siinä oli vaan että noita ainaeita oli välissä. :p
  16. S

    saako jostain liekki/suomenleijona (tms) bodyja tai pieniä paitoja?

    en oo nähny ainakaan kaupoissa mutta olisko jossain netti putiikissa?
  17. S

    mitä tarkoittaa vanhan sormusken leima a/k ?

    ?
  18. S

    onko kukaan tilannut kukkia jostain kotiin kuljetuksella?

    ku mietin että paljokohan maksas ja miten kukkakaupat toimii jos tilaisin ystävälleni eripaikkakunnan kukkakaupasta että ne veis sille kotiin kukkia huomenna? lähettääkö ne laskun sitte vai miten?
  19. S

    allergia lasten vanhemmat (kelasta ja vakuutuksesta..)

    eli jos saa lausunnon kelalle että rupeais saamaan sitä jotain rahaa kuukausittain lääkkeitä varten niin saako sitä jos on vakuutus joka korvaa lääke ym kulut oma vastuun jälkeen.
  20. S

    eikö enää oo kahta kirpparia täällä?

    vai enkö vaan osaa tätä käyttää kun mulla menee keskustelun kirppari ja kirppari samaan. :/

Yhteistyössä