Hakutulokset

  1. M

    Stailaa mun vessa

    En tiennytkään että sitä saumaväriä saa muunkin värisenä kuin valkoisena. Allaskaappi pitäs tosiaan hommata, mutta tossa on jotenkin niin ahdas toi altaan alusta että en edes tiedä löytyykö siihen tarpeeksi kapeeta kaappia mistään. Muuten se tulee tosta oven karmista silleen yli. Tapettia mä...
  2. M

    Stailaa mun vessa

    Seiniin pitäs jotain väriä saada. Kaakeleiden saumaus on tollanen betonin värinen, miten jos värjäis seinien yläosat harmaalla? Vai pitäskö se olla toisin päin, eli alaosa tummempi ku yläosa... Kaakeleiden maalaustakin mietin, nuokun sattuu olemaan varmaan ne halvimmat mitä rakennuttaja on...
  3. M

    Ei paljon tarvittu, kun makkarin ilme muuttui :) *kuvia*

    Kiva tuli! Voisko sellaset ihmiset, joilla on sitä sisustussilmää, niin laittaa itse kuvia omasta sisutuksesta tai linkkejä sisustuskuviin jotka edustaa sellaista mistä pidätte?
  4. M

    Väriapua olohuoneeseen

    No nyt sain käytyä kirjastossa ja lainasin hyllyllisen sisutuskirjoja. Siellä olis ollu sellasia ihania joskus 90- luvulla tehtyjä kirjoja myös jossa oli pastellisävyjä ynnä muita "ihanuuksia" esitelty trendeinä. Mutta oisko sittenkin pitäny lainata sellasiakin pari jos se ysäri tulee kohta...
  5. M

    Väriapua olohuoneeseen

    No höh, onko nuo tehosteseinätkin jo ihan last seasonia... Ja mä kun olisin sellasen niin halunnu. Pitäs kammeta ittensä johonki kirjastoon lukemaan sisustuslehtiä. Tähän asti on eletty kirpputori-Sotka-mummon vanha-kalusteilla ja nyt tekis mieli vähän jo panostaa tuohon sisustukseenkin.
  6. M

    Väriapua olohuoneeseen

    http://www.nunnauuni.com/suomi/tuotteet/mallisto/tuote.html?id=515 Jos on tällänen takka niin mitä värejä siihen vois olohuoneessa yhdistellä? Tv-taso ja lipasto tummaa puuta, sohva vielä tällä hetkellä punainen. Tekis mieli tohon takan viereen jotain tehosteseinää maalata, värinä pyörinyt...
  7. M

    Miesten tuoksuista kyselyä

    Tuo Le male oli niiiiiin hyvälle tuoksuvaa että :heart: Maksaa vaan ihan kivasti, olikohan 55e Sokoksella. Mutta siellä oli "hieman" nihkeää tuo asiakaspalvelu että jätin hajut ostamatta vielä ainakin tältä erää. Onneksi on toi Stockmann toisessa päässä Hämeenkatua jos sieltä sais parempaa...
  8. M

    Miesten tuoksuista kyselyä

    30- vuotta täyttävälle miehelle pitäs lahjaksi joku hyvä tuoksu käydä ostamassa (jooh, tosi omaperäistä, tiedän :xmas: ) Mikäs näistä on sun suosikki: Diesel Fuel for life Gaultier Le male Dior Fahrenheit Calvin Crave Tai sit voi ehdottaa jotain muuta jos ei listasta löydy sopivaa...
  9. M

    G: Onko teillä tai lähipiirissänne pitänyt paikkansa sanonta: TOINEN SYNTYY, TOINEN KUOLEE?

    4 vkoa esikoisen syntymän jälkeen minulle todella tärkeä mummoni kuoli. Ehdimme onneksi kerran käydä mummon luona pojan kanssa. Nyt olen rv 34 ja setäni hautajaiset oli eilen.
  10. M

    Onko mulla sikaflunssa?

    Täällä on sama olo kuin ap:lla. Eilen piti kuumettakin mitata kun olin varma että mulla sitä on, mutta onneksi ei sitten ollutkaan. Nokka on tukossa ja aivastuttaa, väsymys painaa ja olo on vähän hönttä. Mulla menossa rv33. Yleensä en panikoi mistään asiasta, mutta nyt kyllä ahdistaa ja...
  11. M

    Tarvitseeko kukaan kestovaippoja??

    Mulle kelpais, just tänään pistin osto-ilmoituksen tonne kirpparille. manta-80@hotmail.com :flower:
  12. M

    Korvatulehduksesta tietävät! (ällö kuva)

    Mulla oli toisessa korvassa ihan samanlaista tossa aiemmin keväällä. Myöskin nuhaa ja köhää siinä samalla. Muutaman viikon kait sitä töhnää tuli ja nyt on ihan normaali. Lääkäriin asti en mennyt kun kipuja ei ollut. Tosi ällöä mömmöä se kyllä oli :x
  13. M

    Turha tavara jakoon...minne?

    http://www.oulunensijaturvakoti.fi/materiaalit/tuetoimintaa.html Harmi kun en ole ennen tuota tajunnut että tuollaisissa paikoissa varmasti on ihmisiä jotka oikeasti lahjoituksia tarvitsevat. Mutta tuonne siis ainakin telkkari ja mikro...poika saa tehdä leluilleen myöskin inventaariota...
  14. M

    Turha tavara jakoon...minne?

    Jotakin lastenkotia tms. olenkin miettinyt mutta en ole vielä saanut aikaiseksi ottaa selvää onko täällä jossain sellaisia...kaikista kivointa olis viedä ainakin toi telkkari just tollaseen paikkaa.
  15. M

    Turha tavara jakoon...minne?

    Kierrätyskeskus on yksi vaihtoehto, mutta ainakin täällä osaavat hinnoitella tuotteet sen verran korkeaksi että esim. opiskelijoilla tekee tiukkaa sieltä ostaa just jotain elektroniikkaa. Ja mietin sitäkin että kun toi tv on kuvaputkimallia, niin ottavatkohan enää edes semmosia vastaan...
  16. M

    Kuvat, arvatteko painoni/mittani?

    No en osaa arvata mut mun mielestä olet ihan sopivan kokoinen :D
  17. M

    Turha tavara jakoon...minne?

    Muutossa jää taas turhaa tavaraa jota ei uuteen kämppään oteta. Ennen olen laittanut jonnekin annetaan- palstalle ilmoituksen ja antanu tarpeettomat tavarat "se joka ensin ehtii"- periaatteella. Joka kerta sitten tavarat on menny ainakin päällisin puolin sen näkösille ihmisille että heillä...
  18. M

    Oulussa rakenneultra,paljon maksaa ja missä?

    161,50e tais olla tarkka summa mitä Terveystalossa maksoi kun nyt viime viikolla käytiin. Lähtiessä kun maksettiin niin saatiin ne kelakorvaus-laput mukaan ja virkailija sanoi että "lähettäkää ne kelaan ja kokeilkaa jos jotain saatte takasin"! Noh, odotellaan josko jotain tilille tulis.
  19. M

    Mitäs Oululaiset teette noin 3v kanssa kesällä?

    No nostellaanpa..
  20. M

    Mitäs Oululaiset teette noin 3v kanssa kesällä?

    Yritin katsella netistä vinkkejä, ainakin Hollihaan liikennepuisto täytynee käydä katsomassa. Poika lopettaa päiväkodissa tän kuun lopussa kun miehellä on lomautus todennäköisesti koko kesän ja ajattelin että pitäs keksiä pojille jotain kivaa tekemistä. Seurakunnalla oli jotain kerhoja...

Yhteistyössä