Ei paljon tarvittu, kun makkarin ilme muuttui :) *kuvia*

  • Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti
Hrrrrrrr
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joillain ei ole sisustussilmää sitten yhtään. Hirvee matto, ei paljoo parempi päiväpeitto ja verhot paskanväriset ja liian pitkät ja ohuet.

Mä kyllä peesaan tätä.
siis mä tulisin sairaaksi tämännäköisessä ympäristössä.!

onko tämä sinun toivesisustus
vai minkälaista laittaisit JOS ei olisi mitään rajotteita?
Linkitä vaikka joku kuva..
 
Kauniin värinen peitto!

Meillä on kanssa paljon tummia kalusteita vaikka muutoin vaaleaa onkin. Haluisin toisaalta vähän enemmän semmoista tummasävyistä mystistä tunnelmaa mutta tajuan aina että kirkkaat ja heleät värit on taas se miun omin juttuni. Sitä kuitenkin aina mielessään fiilistelee ihan toisenlaisia juttuja!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joillain ei ole sisustussilmää sitten yhtään. Hirvee matto, ei paljoo parempi päiväpeitto ja verhot paskanväriset ja liian pitkät ja ohuet.
Mut eiks se oo pääasia, että mä itse viihdyn ;)
Ajattele sulla on makkarissa kaunis lattia ja kiva sänky. Saisit siitä tosi mahtavan sisustamalla oikein.

Seuraavaksi mieti sisustusta enemmän. Katsele netistä, lehdistä ja kysele sisustussilmän omaavilta mielipiteitä.

Ei mitään tuollaisia kiiltäviä päiväpeittoja. Ja kaikki niin tummaa. Sun lattiat ja sänky on jo tosi tummat. Eli tekstiilit kannattais valita vaaleista väreistä. Se muutenkin isontaa huonetta, puhumattakaan siitä miten se tekee kokonaisuudesta raikkaan ja hienostuneen.
Eikö se ole päasia että ap viihtyy?? Missä on sanottu että makkarin pitäs olla vaalea?
Meidän makkari oli valkoinen ja yksi seinä vaaleansininen kun muutettiin ja olo oli kun olis sairaalassa ollu. Nyt seinät on tummanvioletit ja uuninmuuri kuparin värinen :D ja paljon viihtyisämpi =)

Ap hyvä löytö tuo päiväpeitto =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ajattele sulla on makkarissa kaunis lattia ja kiva sänky. Saisit siitä tosi mahtavan sisustamalla oikein.

Seuraavaksi mieti sisustusta enemmän. Katsele netistä, lehdistä ja kysele sisustussilmän omaavilta mielipiteitä.

Ei mitään tuollaisia kiiltäviä päiväpeittoja. Ja kaikki niin tummaa. Sun lattiat ja sänky on jo tosi tummat. Eli tekstiilit kannattais valita vaaleista väreistä. Se muutenkin isontaa huonetta, puhumattakaan siitä miten se tekee kokonaisuudesta raikkaan ja hienostuneen.
Ei ole sellaista käsitettä kuin oikein sisustaminen. Jeez... Kotien ei todellakaan tarvitse olla mitään lehtien todellisuutta.
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja Hrrrrrrr:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joillain ei ole sisustussilmää sitten yhtään. Hirvee matto, ei paljoo parempi päiväpeitto ja verhot paskanväriset ja liian pitkät ja ohuet.

Mä kyllä peesaan tätä.
siis mä tulisin sairaaksi tämännäköisessä ympäristössä.!

onko tämä sinun toivesisustus
vai minkälaista laittaisit JOS ei olisi mitään rajotteita?
Linkitä vaikka joku kuva..
Ilman rajotteita mulla olisi suuri musta matto, musta, mielellään kiiltävä päiväpeite, mustat pitsiverhot, taustalla viininpunainen/violettiin taittava kangas, ja koristetyynyt samaa sävyä :)

Tää on sit se toiseks paras ;)
 
vieras
Joillain on niin ihmeellinen maku? Nuo rumat ruskeat verhot ei todellakaan käy päiväpeiton väriin, ihan kamala yhdistelmä! Ja jotkut vielä kehuu??? Kohteliaisuutta vai sääliä?
 
Mitä jos ostaisit päiväpeiton väriset verhot kanssa ja laittaisit noiden ruskeiden viereen niin, että niistä näkyy kaistale? Mutta ihan totta, kyllä ilme muuttui :D Eikä yhtään huonoon suuntaan vaikken itse violetista sisustuksessa tykkääkään :xmas:
 
Lattia on upea. Nuo verhothan on liian kapeat ja niistä tulee luiru olo. Jos alle laittaisi toiset verhot niin verhot saisiat vähän voimaa. Mä itse pidän tummasta ja mustasta mutta tumma tarvitsee kontrastin erottuakseen. Jos on vaan tummaa niin loppujen lopuksi ei näy mitä on.
Tuon maton poistaisin, kaunis lattia ei tarvitse mattoa.

Tuo peite on kyllä ihana!
 
Ihana päiväpeitto!

Mäkin haluaisin jotain väriä. Meillä on kaikki sisustus aika maanväristä ja tekisi mieli virkistää ilmettä jollain raikkaalla värillä. Jotenkin kaikki mitä suunnittelen tai ajattelen tilalle vaikuttaa jotenkin mauttomalta tai typerältä.
Sitten aina valitsen sen ruskean :kieh:

Puuttuu rohkeus repäistä sisustuksessa. Siis mulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Ihana päiväpeitto!

Mäkin haluaisin jotain väriä. Meillä on kaikki sisustus aika maanväristä ja tekisi mieli virkistää ilmettä jollain raikkaalla värillä. Jotenkin kaikki mitä suunnittelen tai ajattelen tilalle vaikuttaa jotenkin mauttomalta tai typerältä.
Sitten aina valitsen sen ruskean :kieh:

Puuttuu rohkeus repäistä sisustuksessa. Siis mulla.
meilläkin on ruskeeta ja beigeä melkein joka paikassa, kun mä tykkään niin.
olen piritänyt ja tehostanut huoneita mustilla ja kirkkaan oransseilla jutuilla.
 

Yhteistyössä