Hakutulokset

  1. Jode

    2,5-vuotiaalla hampaat vinossa, korjaantuuko itsekseen?

    Meidän pojalla on hampaat ristissä nyt 2,5-vuotiaana. Tarkoittaako se automaattisesti sitä, että hampaat on ristissä (vai mikä on hienompi termi :D ) vielä isompanakin? Vai voiko ne hampaat sitten olla tasaisemmat, kun leukakin kasvaa ja maitohampaat on lähteneet? Meillä vanhemmilla on...
  2. Jode

    Sohva 140cm, mutta patja 150cm, mikä on vuodeleveys?

    Ostettiin vuodesohva, jonka vuodeleveys piti olla 150 cm. Patja on 150, mutta se tulee 10 cm yli sohvan laidan! Liikkeessä sanoivat, että ihan oikein se on. Ei mua kyllä huvita nukkua ihan laidassa, kun patjan alla on tyhjää! Onko sohva muitten mielestä ok?
  3. Jode

    Viettääkö aikuiset nimppareita?

    Mä en ole ikinä viettäny nimipäivääni, mutta toi miehen suku! Kaikenmaailman kissanristiäisiä pitää viettää, mutta kylään eivät sitten muuten tulekaan. Viettääkö kaikki muut nimppareitaan paitsi mä?
  4. Jode

    Salama McQueen ja muut; refluksihommasta..

    Oli muutama päivä sitten juttua refluksista. Tilattiin siis apteekista sitä Nutriton Instantia, alettiin käyttää sitä ThickenUpin asemesta, ja; IHMEPARANNUS!!! Onni ei pulauttele juuri lainkaan! Eilen tuli yksi hieman isompi pulautus (n. 2rkl verran), ja sekin koska juuri oltiin syötetty ja oli...
  5. Jode

    Epiduraalin saaneet!

    Kuinka kauan teillä on kestänyt, että puudutusaine rupeaa tehoamaan? Anestesialääkäri väitti, että teho ei ala 1,5 tunnissa. Kannattaako tohon uskoa?
  6. Jode

    Pohjola vs. Fennia; Kumpi parempi lapsivakuutus?

    Sain tarjoukset kyseisiltä yhtiöiltä ja lähetin hakemukset. Kumpi on kokemustenne mukaan parempi ?
  7. Jode

    Masentaako kevät? Nyt piristysohjeita tarjolla!

    Loistavat ohjeet, kerrankin sellaiset jotka pystyy toteuttamaan!!! .joten tässä kätevä joka naisen pikaopas parempaan viikkoon: 1) BIKINIKUNTOON HETKESSÄ! Ota vaatteet pois. Pue bikinit päälle. Valmis. 2) EROON MENNEISYYDEN PAINOLASTEISTA! Lakkaa märehtimästä menneitä heti paikalla. 3) NÄIN...
  8. Jode

    supistelee, saako vakuutusta syntymättömälle?

    Mulla on ollu supistuksia jo rv15 lähtien, sairauslomalla olen ollut jo 2kk. Nyt rv26. Onko kellään ollut samankaltaista tilannetta, oletteko saaneet syntymätömälle vauvalle vakuutusta? Oli kiva kuulla kokemuksia, ei viittis turhaan ruveta siihen hakurumbaan.
  9. Jode

    Enneaik. supistukset, saako lapsivakuut. syntymättömälle?

    Mulla on ollu supistuksia jo rv15 lähtien, sairauslomalla olen ollut jo 2kk. Nyt rv26. Onko kellään ollut samankaltaista tilannetta, oletteko saaneet syntymätömälle vauvalle vakuutusta? Oli kiva kuulla kokemuksia, ei viittis turhaan ruveta siihen hakurumbaan.
  10. Jode

    Pehmentynyt kohdunkaula

    Lääkäri tutki mut eilen, ja totesi että kohdunkaula on pehmentynyt. Viikkoja vasta 22+2. Onko muilla pehmennyt aikaisin, ja mitä tässä on odotettavissa?

Yhteistyössä