Hakutulokset

  1. Vacca Foeda

    Täytekakkumestarit huomio! Vinkkejä kakun toteutukseen kaipaan..

    Poika toivoo synttärikakuksi Homer Simpson-kakkua. Miten se ois kätevintä ja helpointa toteuttaa? Ajattelin leipoa kääretorttulevyjä ja värkätä niistä. Ostin keltaista sokerimassaa, mutta mistä tekisin silmät ja parran alueen? Entäs rajaukset? Ei ole tämä kakunteko ihan mun alaa :ashamed:
  2. Vacca Foeda

    Ihanat murre-erot *turhake*

    Lapsen kaveri on yökylässä ja sanoi äsken limpanneensa vaatteet :D Hälle limppaaminen on viikkaamista ja meidän perheelle se on sylkemistä. Kumpaa se on muilla?
  3. Vacca Foeda

    Meillä tuli sit kahdenkeskinen ilta miehen kanssa!

    :o :o Kaikki lapset on muualla yötä. Peukaloitako me tääl pyöritellään? Vai jotain muuta :whistle: :whistle: :whistle: Harvinaista herkkua tämmönen :D Oli pakko jakaa kanssanne...
  4. Vacca Foeda

    Kysymys siipan puolesta: vanhan lastenohjelman nimi hukassa

    Mies muistaa lapsuudestaan (70-luvulta) lastenohjelman, ilmeisesti piirretyn, jossa oli kaks isohattuista ukkelia. Niitä kuvattiin ylhäältäpäin ja ne kulkivat talojen välissä jotka kyllä näytti enemmän laatikoilta kun taloilta. Välillä kuvakulma vaihtui normaaliksi. Mä olin ihan :o kun en...
  5. Vacca Foeda

    The Sims 2:matkoilla-pelistä

    Osaisko joku sanoa mikä mahtaa olla vialla kun meidän tietsikka ei ollenkaan tunnista koko peliä kun sen lykkää dvd-rom-asemaan :headwall: Aikasemmat lisäosat ja kamasetit on toiminu ilman ongelmia mutta tämä ei ala millekään. Kävin kokeilemassa porukoiden koneella ja siellä pelitti ok. -kele...
  6. Vacca Foeda

    Joulu on sitteki pelastettu :)

    Soittivat töistä että tekisinkö aaton vastaisen yön (mulla olis aattona ollu iltavuoro). Arvatkaapa mitä vastasin :p Joulumieli nousi justiinsa potenssiin sata :D Ja oli ihan pakko hehkuttaa :xmas:
  7. Vacca Foeda

    Neulojat auttakaa! Uusimman Pirkan sukkaohjeesta...

    Kun mä en ihan ymmärrä tuota pitsineulekuviota (sivulla 76). Siinä tehdään noita kavennuksia yhteen ja ylivetäen mutta silloinhan ne silmukat vähenee ja sama määrähän niitä pitäs koko ajan olla. Eli ilmeisesti siihen pitäis tehdä myös kaks langankiertoa/puikko jotta määrä säilyis. Se puuttuu kai...
  8. Vacca Foeda

    Subin netti-tv

    Onko se maksullinen vai miksei mulla toimi? *tyhmä kysyy* :ashamed:
  9. Vacca Foeda

    KETJUNTAPPAJAT osa 26

    Jees, ilman eri lätinöitä sitten irmelit tähän ketjuun kun entinen sanoi työsopimuksen irti :D HERTZLICH WILLKOMMEN :flower: :flower: (tai jotain sinnepäin...)
  10. Vacca Foeda

    Yks leffan nimi kateissa ja hirveesti vaivaa...

    Semmonen Stephen kingin kirjaan tai novelliin perustuva missä autot tulee "tietoisiksi". Muistaakseni ne sitten saartaa jonkun ihmisjoukon jonnekin huoltoasemalle tms. Miehen kans kilvan yritetään muistella ja ihan kielen päässä on mut ei vaan tule :headwall: Yritin imdb:stä mut en löytänyt.
  11. Vacca Foeda

    KETJUNTAPPAJAT osa 24

    Edellinen ketju kuoli nuorena joten tervetuloa tänne :D :D Toivotaan tälle pitempää ikää :whistle:
  12. Vacca Foeda

    Vieläkö jostain saa helmitauluja?

    Siinäpä se tärkein =) kuopukselle avuksi matematiikkaan olisi kätevä.
  13. Vacca Foeda

    Pohdintaa lapsen passista

    Tilanne on tämä: mulla on kaikki lapset omalla passilla ja passi hyvinkin voimassa vielä. Esikoinen olis mahdollisesti ens kesänä lähdössä ulkomaille jolloin tarvii oman passin niinku nyt pitää lapsillakin oma olla. Niin miten se menee kun se kuitenkin on mun passilla? Voiko se olla kahdella...
  14. Vacca Foeda

    Mun elämäni miehet saunassa :))

    Poika tekee märkiä kainalopieruja ja mies nauraa niille ihan litkana :snotty: :ashamed: On ne ihania :heart:
  15. Vacca Foeda

    Kung fu panda, onko mistään kotoisin?

    Tuossahan se tulikin olennainen =)
  16. Vacca Foeda

    Pitikö tänä iltana/yönä olla kuunpimennys?

    Vai untako oon nähny kun semmosta tuli mieleen...
  17. Vacca Foeda

    Esikoisesta tuli murkku yhdessä yössä

    Tälleenkö se menee? Ihan niinku sille olis yön aikana tapahtunut jotain :snotty: Jotaki mitä en osaa selittää. Tästä kai se lähtee... Niin ja tyttö nyt siis 11v, lokakuussa täyttää 12.
  18. Vacca Foeda

    Mikä olis hyvä kuivan ja aurinkoisen paikan pensas?

    Joku joka menestyis tällasellakin ihmisellä jolta puuttuu tyystin viherpeukalogeeni...
  19. Vacca Foeda

    Mokkatakin pesu "kissasaippualla"

    Tapahtuu miten? :ashamed: :ashamed:
  20. Vacca Foeda

    Mulla on turbo-isot tekstit, miten nää saa pienemmäksi?

    Pienempiki fontti riittäis :o

Yhteistyössä