Hakutulokset

  1. Ä

    NAIMISIIN 2008 APUA

    Minulla on tosi hyvä ystävä joka asuu n 300km päästä minusta haluaisin pyytää hänet kaasokseni ,mutta meille tuleminen tuottaa aina vaikeuksia normaalisti.En tiedä pystynkö luottamaan ,että saan häneltä tarvitsemaani tukea kahta kaasoa en halua.. laittakaa myös hyviä juhlapaikka vinkkejä...
  2. Ä

    Turvakaukalosta turvaistuimeen??

    Elikkäs, meillä on lähiaikoina tulossa vaihdos turvakaukalosta turvaistuimeen, joten nyt kyselisin millaista istuinta kannattaisi ruveta etsimään?? Tällähetkellä käytössä Graco Autobaby, johon en ole ollut kovin tyytyväinen, on siis käynyt pieneksi paljon odotettua aikaisemmin... :whistle...
  3. Ä

    Ampiaisia!

    Voi hitto ku mua pelottaa jättää vauva rattaisiin nukkumaan ku meillä partsilla lentelee ampiaisia ihan sikana! Olenko hullu ku nukutan vauvaa siellä? Itsekään en meinaa uskaltaa heijata vaunuja ku pelkään niitä ampiaisia!?
  4. Ä

    Ellenistä?

    Eihän se ole totta, että pieni nukkunut pois? Oliko vaan läppä, mutta erittäin huono sellanen!! :'(
  5. Ä

    huoltajuudesta

    miten menee teillä muilla jotka itse asutte lapsen kanssa ja olette eronneet lapsen isästä, mutta silti yhteishuoltajuus? onko ollut ongelmia? millaisia? miten usein isä näkee lastaan/lapsiaan? oletteko kääntyneet sossutädin puoleen jos on ollut ongelmia? millaista apua olette siltä taholta...
  6. Ä

    Voi teitä miehiä...

    ...miten te olette uskomattoman tiukkapipoista porukkaa suurin osa. Oikein hermoheikkejä :) Ei ole ihme että tiukan paikan tullen baarissa tai missä vaan nyrkki heilahtaa tai ainakin suututaan muuten viimesen päälle. Ei järkevää keskustelua, ei huumorintajua. Onneks mulla on hyvä mies...
  7. Ä

    5 kk lapsenne pituus/paino

    Haluaisin tietää minkä kokoisia lapsia teillä on .Meidän typykkä on 8.3kg ja pituutta 68 cm. :heart:
  8. Ä

    kuparikierukasta välivuotoa?

    Olen käyttänyt kuparikierukkaa ainoana ehkäisynä vuoden verran. Sain toisen lapseni korkealla iällä "vahingossa" :), jonka jälkeen asensin kuparikierukan.( Hormonikierrukka ei sovi minulle, kokeilin sitä esikoisen syntymän jälkeen.) Nyt 44-vuotiaana on alkanut tiputella eämääräisiä...
  9. Ä

    Voiko olla refluksia?

    Kyselisin täältä apua, kun en itse tiedä mitä tekisin... Eli taustaa... Meidän tyttö on ollut ihan vauvasta asti aika itkuinen ja vatsavaivanen, pidettiin sitä lievänä koliikkina. Kolmen kk iän lähestyessä heräsin huomaamaan että itku liittyi aina syömisen aloitukseen (täysimetyksellä),tyttö...
  10. Ä

    auttakaa

    Onkohan syytä huoleen, kun mulla tuntuu tossa kohdunnapukassa tai siinä ihan reunassa mistä kohdunsuu aukeaa niin sellanen pieni patti. Synnytyksestä 9kk ja lääkäri otti PAPA-kokeen toukokuussa. Kaikki oli ok. Onko kenelläkään tietoa mikä se kovan tuntunen pieni kohta on? Onkohan se jokin arpi...
  11. Ä

    Tietääkö joku...auttakaa

    Tämä voi olla taas jonkun mielestä tosi tyhmä kysymys, mutta kysyn silti. Onkohan normaalia, kun mulla tuntuu sellanen vähän kovan tuntunen patti tossa kohdunnapukassa. Tai oikeastaan siinä ihan reunassa. Olen käynyt säännöllisesti PAPA-kokeessa. Viimeksi nyt toukokuussa. Kaikki oli ok...
  12. Ä

    Nurmijärven kk !!

    Olen 35v. kahden lapsen äiti. Nuorin on vasta kaksi kuukautta ja vähitellen alkaa tuntua että pitäisi uskaltautua täältä kotoa ihmisten ilmoille. Joten löytyiskö vaunuttelu- tai kahviseuraa muista äideistä?
  13. Ä

    Sektiohaavan paranemisesta

    Mulla on nyt kolme viikkoa sektiosta. Haava on parantunu hyvin, mut nyt on alkanu tuntumaan ihmeellistä kiristävää tunnetta haavassa ja sen ympärillä. Mahtaakohan kuulua asiaan? Aikasemmin en ole missään leikkauksessa ollu, joten ei ole minkäänlaista kokemusta tämmösten isompien haavojen...
  14. Ä

    Poikamme..

    ei suostu kunnolla syömään vaan valuttaa kaiken ruuan ulos suustaan. Joskus menee paremmin mutta nyt on ollut yhtä showta tää syöminen. Ikää on 1v2kk ja ainut mitä saattaa purkillisen syödä on Pikkufarmarin herkku ja sehänon tarkoitettu 4.kuiselle. Syötänkö nyt sitten sitä että edes jotain syö????
  15. Ä

    2v.,joka haluaa kakkata vain vaippaan...

    2v. tyttäreni opettelee pikkuhiljaa kuivaksi; parin viikon sisällä jo edistystä tapahtunut pissaamisen suhteen. Vaippa vain unilla. Mutta sitten on tämä toinen asia; kakkaaminen...Ei suostu pottalle, ei pytylle...haluaisi vain kakkata vaippaan. Lähestulkoon itkee, jottá saa vaipan...Tänään ja...
  16. Ä

    Masennustako?

    Tässä hieman taustaa... Meillä 4 kk ikäinen vauveli ja esikoinen on kaksi vuotias. Mieheni on ihana isä ja puoliso. Mutta muutama asia on alkanut ahdistaan viimeisen kuukauden aikana. Esim. jos minä teen seksiin aloitteen yleensä mies ei halua, josta minä tietysti loukkaannun ja kun mies on...
  17. Ä

    poikkitilassa rv 36

    Hei, itselläni rv 36 ja vauva edelleenkin "poikkitilassa", Ens vkolla aika ultraan,josta saa vasta lähetteen äitipolille. Onko kokemuksia lapsen kääntämisestä? Kaksi edellistä lasta olleet RT jo rv28 lähtien.
  18. Ä

    Kaneista????

    Kyselisin minkä rotuisia kaneja voi pitää ulkona ympäri vuoden, minulla on ollut joskus kauan sitten vanhempien luona sellaisia kaneja, mutta yhtään en muista oliko ne rotu kaneja. ja sitten vielä mistä niitä alkaisin etsimään...
  19. Ä

    mitä tehdä jos unilelu jää kotiin?

    Meillä on 3 vuotias pikkuinen poika joka nosti viimeksi hirveän metakan kun jäi oma unikaveri kotiin! Siinä oli sitten hirveä tekeminen että sain lapsen nukkumaan. Onko vinkkejä mitä pitäisi tehdä jos näin käy uudestaa???

Yhteistyössä