Hakutulokset

  1. P

    onko helsinkiläsiä paikalla! tarvisin opastusta...tulossa isoon cityyn

    tarvisin opastusta kampilta kyläsaareen?? bussi jää siis kampilla? ja siitä kuinka kyläsaareen
  2. P

    turkkiin matkalla,liirojen vaihto suomessa vai siellä?

    kummassa vaihtaa..vai pelatako molemmilla??
  3. P

    turkin matka lähestyy...antakaa vinkkejä mitkä tärkeimpiä asioita huomioida? ja ottaako alla inclusive vai pelkkä aamiai

    siis aamiainen maksais 104€ meiltä kahelta,ja all inclusive 570€...erotusta tuolle jäi 466€... kannattaako tuo nyt ottaa kuitenkaan...sitoo niin paljo hotelliin,eikä sitä kannattais sit käydä missään muualla syömässä ollenkaan.. mitäs muuta tärkeää pitää vielä muistaa ennen matkaa...ite...
  4. P

    auttakaa..mikä sormus teistä kaunein?

    1. Tuotteet | Sandberg – Ajatus on timantti 2. http://www.korupaja.fi/margit-033-210-32.html 3.Paradiso 0,35ct Diamanti Collection (21255)
  5. P

    polttaako teidän miehenne tupakkia,ja kuinka paljon,entä itse?

    täälä poltetaan,ja yritetään varmaan taas jo kolmannen kerran päästä lopullisesti siitä eroon lääkkeiden tai sähkötupakan voimin.. oon tässä ollut vähän rikki,kun lääkäri oli miehelle todennut että on noin.75v keuhkot itse en siis polta
  6. P

    mihinkä maahan olisi turvallista lähteä nyt lähiaikoina??

    ? niin siinäpä se kysymys
  7. P

    Alanyan paras hotelli, onko kokemusta kellään,ja varsin finnmatkoilta otettuna.

    oon tässä selaillut muutammia vaihtoehtoja,mutta tuntuu käymään niin vaikellta tää hotellin valinta...
  8. P

    täh,siis 3h sitten matka maksoi 1070,ja nyt hinta oli 1290

    kuinka noi hinnat tuolla matkajärjestäjillä vaihtelee....kun noin on pompsahtanut
  9. P

    kumpi hotelleista parempi?

    Hotelli Taç Premiere FFF+ Blue Star Club Alantur FFFF+
  10. P

    ero,mistä liikkeelle? auttakaa

    omakotitalo,yhteinen puolix,3 lasta yhteistä... mistä mä lähen liikkeelle...ja pahin on tää talo pitääx pistää myyntiin jos ei meekään...mies ei pysty yksin tähän jäämään
  11. P

    2 yötä kylpylässä

    onko paha hinta 370e..aamupalat ja uimiset kuuluu hintaan,5h perhe
  12. P

    onko tarjottavat ok juhliin?

    kaksi 90cm subia olen tilannut,sipsiä&karkkia naposteltavax,ja yx kaveri tekee liivatekakun,sit on boolia ja hana valkkaria...synttärit siis kyseessä
  13. P

    paljonko kulunut rahaa lahjoihin,kaikkineen?

    laskeskelin juuri tuossa et pyöreesti 300€ on mennyt lahjoihin ja kaikki alkaa oleen nyt hankittuna kuinka muilla?
  14. P

    kuinka sijoittaisit huoneet kullekin perheenjäsenelle?

    jos olisi tällainen talo: 2krs omakotitalo,ylhäällä kaksi pientä makkaria,ja yksi iso makkari+2 vaatehuonetta,alhaalla iso makkari,olkkari,ja keittiö kuuluisi perheeseen 2,5v, 6v ja 10v lapset sekä äiti ja isä
  15. P

    eikö tänä vuonna ole myynnissä little petshop joulukalenteria?

    en oo ainakaan missään kyseiseen törmännyt... saakohan mistään enään kohta mitään!!! suklaat on tavalliset,mut viel jotkut pitäs saada
  16. P

    alavatsan vihlonta..

    alkoi tämmönen vaiva sitten yhtäkkiä...ihan nyt tässä ilalla myöhään...alavatsaa juurikin vihloo..ei nippaile tai muuta... mikä voisi olla,vai oisko joku ohimenevä?
  17. P

    lumipotkulauta,kellään kokemusta?

    lekmerin sivuilta huomasin tollaisen,olisi tosi hyvä lahja idis tytölle,mut pääseekö kuinka hyvin lumen päällä....onko kellään kokemusta?
  18. P

    voi apua! mä en kestä jos kaamee myrsky vielä sunnuntaina!!

    laivalle pitäisi lähteä ruotsinristeilyä..ja kauhee tuuli myrskyä nyt ainakin!! itkujen itku...ei se mukavaa oo olla pelko persiissä..ja lastenkin
  19. P

    onko laivoilla ohjelmaa lapsille,muulloinkin kuin loma-aikoina?

    ollaan nyt sunnuntaina lähdössä laivalle,vielä taitaa jossainpäin suomea olla tämä viikko syyslomaa? onhan siellä kaikki huvitukset,mut aattelin onko järjestettyä ohjelmaa tai niitä jtn.hahmoja..
  20. P

    hei pystyiskö joku kertomaan mistä saisi tilattua leluja?

    semmoisia isoja eläimiä,maatilaa,ja kaikkea siihen kuului...muistelen että alkoi t kirjaimella ne lelut...joo vähän hakusessa..ei saa mistään prismoista yms.

Yhteistyössä