polttaako teidän miehenne tupakkia,ja kuinka paljon,entä itse?

vierass
Ei polta, enkä minäkään. Jos polttaisi, niin olisi entinen mies, se nyt on sellainen kynnyskysymys, mistä en tingi. Yhdessä manataan naapurin ketjupolttaja pariskuntaa, joilla on varmaan 75 v:n keuhkot tuolla jatkuvalla käryttämisellä.
 
hupo
Meillä mä olen se, jolle tupakka maistuu. Päihtyneenä saatan sortua polttamaan. Mies on kerran maistanut. Taistelin monta vuotta purkan avulla itseni tähän tilanteeseen. Helppoa se ei ole ollut. Harmittaa kovasti se kun pienessä maistissa alkaa tehdä mieli.
 
Eikiitos
Mieheni on erittäin tupakanvastainen. Mä poltin teinivuosina ja nykyään (ehkä kerran puolessa vuodessa) kun olen tyttöjen kanssa jossain viihteellä saatan polttaa. Mieheni ei tykkää jos haisen tupakalta sängyssä ja nalkuttaa takuuvarmasti, jos haistaa, että olen polttanut!
 
"meh"
Mies lopetti tupakanpolton reilun 10v polttamisen jälkeen, kun aloin odottamaan esikoista. Oli joskus itselleen luvannut, että kun tulee isäksi, saa tupakit jäädä. Esikoinen on nyt 9v ja mies ei ole tupakkaan koskenut.

Itse en ole polttanut, jos ei nyt lasketa teinivuosien kokeilusavuja.
 
Täytyy tunnustaa, että tulee ihmeteltyä sitä miten edelleen niin moni polttaa. Muistelen, että polttaminen meni 'pois muodista' silloin kuin olin nuori. Yhdessä vaiheessa tuntui, että vain keski-ikäinen huonosti toimeentuleva (mikä oli minusta jotenkin ristiriidassa, koska tupakka oli jo silloin kallista) kansanosa poltteli. Olisiko tupakointi sitten tullut jossain vaiheessa uudestaan muoti-ilmiöksi? En polta, eikä polta miehenikään. Tupakanhaju vaatteissa ja erityisesti tupakalta haiseva iho ja hiukset ovat yksi pahimmista himontappajista mitä tiedän.
 
savukala
Lopettamispäätös oli ainakin mulle puhtaasti henkinen kynnys. Kun ylitin sen, päätös on pitänyt. Ilman lääkkeitä tms. riippuvuutta ylläpitäviä aineita loppui, kuin seinään. Kertaakaan ei ole tehnyt mieli tupakkaa ja olo sekä kunto koheni todella nopeasti lopettamisen jälkeen.
 
"hilla"
Meistä ei kumpikaan polta,eikä olla edes kokeiltu. Mua oksettaa jo pelkkä tupakansavu,enkä olisi yhdessä tupakoivan miehen kanssaÄllöttävä tapa ja kieltämättä pidän tupakoivia ihmisiä keskivertoa tyhmempinä ja itsekurittomimpina.
 
dddw
Mies ei polta, ex poltteli satunnaisesti viihteellä tai kotona vitutukseen, mutta pesi kätensä ja suunsa aina sen jälkeen (siis kotona polttaessaan) joten ei niin hirveesti haitannut.

Itse en ole koskaan polttanut, mielsin sen jo lapsena vanhojen ukkojen hommaksi jotenkin, ei mitenkään houkuttelevaa tai "coolia".
 

Yhteistyössä