Hakutulokset

  1. B

    Peli on avattu, keveitä mielipiteitä tämän päivän vaalikeskustelusta

    Olin tosi ylpeä Jyrkistä ja Jutasta . Pikkaisen ylpeä Marista, mutta hän oli kuin kuningatar. Anni herätti lähinnä sääliä ja Timo paljasti makkaransa rumasti. Paavo jätti vielä jännitettävää .
  2. B

    kysymys miehille

    Eikä niille äideille joiden mielestä on kiva esittää miestä keskustelupalstalla :xmas: Jos olet tai olisit 36 v niin olisiko sinusta 41 v nainen jo "vanhempi" nainen vai silleen suurin piirtein samanikäinen kuin sinä.. Heh, johdatteleva kysymys.... :xmas:
  3. B

    tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen

    etta on totta etta nykypaivana esim. facebookissa pitaa olla sata ystavaa . kannyn pitaa piipata koko ajan tai ainakin olla paalla koko ajan. siis tama on nyt karkeaa yleistysta tietenkin ymmarran sen itsekin mutta yritan kuvailla nykypaivaa parhaani mukaan. Olen jo nelikymppinen ja siunaukseni...
  4. B

    keksi runo tai mietelma ihan spontaanisti, aineksista jotka liikkuvat paassasi juuri nyt

    Sina jolle on helppoa kirjoittaa tuhat sanaa maailman luettavaksi et pysty yhtakaan kirjoittamaan minulle etta saisin lohtua Sina joka puhut kuin viisauden lahettilas valona pimeydessa et pysty sanaakaan sanomaan minulle kun kohtaamme Sina joka tiedat vastauksen kaikkien kysymyksiin...
  5. B

    yokkis kalluppi kun joku toivoi actionia kumman kaa hengessa...

    Saat valita oljenkortena oman miehesi vain yhteen vaihtoehtokombinaatioon, siis vain yhteen , muihin pitaa ottaa kantaa kahdesta annetusta vaihtoehdosta. Eli kenen kaa olisit jos ois pakko Leo Lastumaki vai Timo T.A Mikkonen oma mies Matti Nykanen vai Frederik Henry Saari vai Vesa...
  6. B

    Kysymys pitkästä liitosta eronneille (yli 10 v)

    Sujuiko ero sivistyneesti vai tuliko kuohuja ja vittumaisin pikku temppuja exän puoleta, vaikka kaiken piti olla selvää ? Kaduttiko koskaan ero siis ?
  7. B

    Joko Salen lapsimorsian on puitu täällä ?

    Ei vais, naisen iässähän tuo runoilija jo on . Saulilta hyvä veto, oikea kettu koko mies, on vaan myhäillyt. Onnea Saulille ihan vilpittömästi !!! :flower: :flower: :flower:
  8. B

    jaahas, ukko veti herneet nenukkiin

    Myonnan etta olen suuri luuseri kun laitoin tekstarilla mutta paljastin juuri hanelle kuinka paljon mulla on kayttoluottoa piikissa. Huh... ei tule mitaan vastausta. :ashamed:
  9. B

    ennakkoluuloista....

    Minulla on sellainen kasitys etta oululaiset ovat pikkutarkkoja nipottajia , voitteko ystavallisesti kumota vaitteen. Lisaksi itasuomalaiset ovat laiskoja. Pohjanmaan kasvatit taasen uhoavat ja ovat itsepaisia jaaria.
  10. B

    Miksi ennen eivät koirat raadelleet lapsia ?

    Vai emmekö vain tienneet asioista. Välillä tuntuu että koiria ei enää kouluteta tai sitten ne on jalostettu mielenvikaisiksi ja niitä hankkivat ihmiset jotka eivät osaa hoitaa niitä....
  11. B

    onko joku muu joka ei ole katsonut BB:stä jaksoakaan - IKINÄ

    :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
  12. B

    Galluppia aikani kuluksi kyhäilen...

    1) viimeksi lukemasi kirja 2) lempi tv-ohjelmasi 3) parhaan kaverin ikä 4) lempisuklaa 5) lempituoksu 6) mitä löytyy käsilaukustasi 7) kuinka monta ihmistä on sydämessäsi siinä aivan keskellä Omani, sikälis kun ketään kiinnostaa 1) Anna-Leena Härkönen : Juhannusvieras 2) Little...
  13. B

    Ok ,eiköhän tämä taas ollut tässä muutamaksi kuukaudeksi

    Ei täällä pääse sivistymään, mutta nauraa saa . Kiitos taas kaikille.
  14. B

    Hei mitä mä teen tänään ruuaksi ??? Asiallisia vastauksia pliis

    =) ei mtn vaikeeta mutta täyttävää ja herkullista .
  15. B

    pakko jättää teidät ja lähteä Kesäkirjan pariin

    Kauniita unia kaikille ja mukavaa viikonloppua
  16. B

    Oodi kesälomalle ....

    Sun kanssa oli kaikki helppoa, ei yhtään turhaan erhettä vain aamupäivisin pelkkää Serranon perhettä. Sitten laiskasti brunssille jonnekkin stadiin, vähän shoppailua jos voimia riitti mutta illalla kaupungin huvitukset terasseineen satoa niitti. Nyt on rahat loppu ja haikea huominen ...
  17. B

    date expired : Sirdalud 12/2007 ja Voltaren Rapido 01/2008

    Niitä ei vissiin voi käyttää ? Mitä tapahtuu vanhentuneelle lääkkeelle, muuttuvatko ominaisuudet vai menettääkö vaan tehonsa. Selkä kipeänä toista päivää ja noita varmaan saisin nytkin mutta.....
  18. B

    kyllä ihmisen elämä on ihanaa - lomalla

    Voin tehdä mitä haluan ja mihin aikaan päivästä haluan. Voin lukea Hesarin kannesta kanteen niin monta kertaa kuin haluan . Voin tuijottaa Serranon perhettä. Voin lukea silloin kun haluan , vaikka yöllä. Salilta voin kokeilla kaikki lajit joogasta pilatekseen kun ei tarvi aikatauluja...
  19. B

    oottakaa hetki käyn pistämässä sumpit pihisee - heh - ja tulen sit takas

    Otan samalla tuon snickerspatukan tuosta auki ja teen oloni oikein mukavaksi teidän seurassanne. Älkää poistuko :D
  20. B

    matkojen maksusta netissä , edreams

    Tilattiin sitten liput sieltä ja visalla maksettiin. Varaukset tuli heidän ilmoituksensa ja tapansa mukaan kahteen kertaan. Ja e-ticketit. Katsoin tänään visa-tilin tapahtumia niin käyttövaraa näyttäisi olevan sen verran ettei matkaa olisi vielä maksettu. En viitsinyt kuitenkaan nostaa tilille...

Yhteistyössä