Joko Salen lapsimorsian on puitu täällä ?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
onnea joo, mutta kyllä salen pisteet laski mun silmissä, liian nuori on hänelle...
Ei mun mielestä ole liian nuori. 31v varmaan osaa päättää omilla aivoillaan keneen haksahtaa, ei ole vietävissä kuin parikymppiset :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Haistakaa p'ska:
Lapsimorsian?

Että siitäkin pitää jotain pahaa vääntää!

Ja taitaa ollakin ensimmäinen kerta, kun tällä palstalla 31-v nainen onkin lapsi eikä mummo.
Hei löysää nyt sitä pipaa, se oli vitsi. Itse jo peruinkin sen otsikon sanomalla että ei vais. Mutta Saulin kannalta voisi olla hänen lapsensa. Relaa babe.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:
OHO nyt revähti pommi.SEURUSTELLUT Sauli Jennin kanssa 2vuotta.Miten ovat pystyneetkin pitämään salassa .Ei ymmärrä.
Kerrankin joku osaa pitää henk. koht. asiat salassa! Hyvä, hyvä! Saulin pisteet vaan nousee vuosi vuodelta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja teini äitikö:
.....tuolla perusteella oisin itse vielä teini, jos 3-kymppinen on lapsi.....
no on se kuuskymppiselle äijälle lapsi...
..jos Sauli tuntee itsensä 3-kymppiseksi sielultaan?
se voi olla... mut anyways, mun mielipide on mun mielipide ja se on se, että nainen on liian nuori ja huomaa sen jossain vaiheessa... vaikka sauli olisi kakskymppinen sielultaan..
 
päivien viemää
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:
OHO nyt revähti pommi.SEURUSTELLUT Sauli Jennin kanssa 2vuotta.Miten ovat pystyneetkin pitämään salassa .Ei ymmärrä.
Kerrankin joku osaa pitää henk. koht. asiat salassa! Hyvä, hyvä! Saulin pisteet vaan nousee vuosi vuodelta!

Luulisi että joku jossain olisi nähnyt.Kuten lööpeissä välillä arvuutellaan kuka on kenenkin kanssa jne..
 

Yhteistyössä