Hakutulokset

  1. M

    leipurit

    Monenko munan kakku riittää millekkin henkilömäärälle? Löytyykö esim. netistä tietoa...
  2. M

    vauvakuume mutta ei vielä

    :attn: Nostelen meitä tuolta kuumeviidakosta. Kihisen täällä raivosta tolle karvakuonolle, olin sen kanssa lenkillä metsässä, päästin vapaaks ja se lähti livohkaan \|O . Löysin sen auton luota sitten. Saipahan juosta sydämensä kyllyydestä...tyhmä koira.
  3. M

    ** LOKAMASSUT ** toukokuussa

    Terveisiä yövuorosta! Muistaakseni Kultsux3 tekee myös parhaillaan öitä. Miten sulla menee? Itse valvon nyt ekaa yötä ja yhteensä kolme näitä olisi. Yksin valvotaan myös, mutta mun työpaikka on tällainen psykiatrian yksikkö joten ei tarvitse tehdä mitään fyysistä(onneksi). Yllättävän hyvin oon...
  4. M

    Tiheän imun kausi???

    Eikös ollut 11-12 vkon paikkeilla ainakin. Jos nyt ajattelee mitä teillä on jo ollut. Mutta mä muistan, että meidän vauva (nyt 6kk) imutteli tosi tiheään 9-10 vkon paikkeilla. Ja se kannatti. Edelleen rintamaidolla mennään kiinteiden ohella, ja maitoa on riittänyt huisasti. Itse olin kyllä...
  5. M

    hemoglobiinista

    mulla oli 110 kun neuvolasta käskettiin alkaa syömään rautaa.
  6. M

    ** LOKAMASSUT ** toukokuussa

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Luin juuri huhtikuun keskusteluja ja siellä on ollut puhetta kolmivuorotyöstä. Itselläni alkoi uusi työ (pidempi sijaisuus) psykiatrian asumispalveluita tarjoavassa yksikössä ja siellä mulla on ekat yövuorot kahden viikon päästä. Koskaan en oo yötöistä pitänyt ja...
  7. M

    ?? LOKAMASSUT ?? huhtikuu

    Hei kaikille! Täällä olisi yksi uusi esikoisen odottaja. Olen pinoa lukenut jo pitkään mutta nyt vasta uskaltauduin kirjoittamaan. Tänään oli eka neuvolalääkäri ja tippa tuli linssiin kun pienen sydän siellä sykki. Torstaina on sitten kauan odotettu ultra. La on 20.10 ja synnytys paikkana...
  8. M

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    mä 28 ja mies 30v tyttö 9v ja yhessä 11 vuotta
  9. M

    lapseni ei puhu ja hänen kuuloaan ei ole tutkittu koskaan

    mun siskolla on tyttö joka ei puhu sanaakaan.ja se täyttää kohta neljä.tuntuu ettei se kuule mitään ja katse kontaktia välttää.mielummin on omissa oloissaan.mikä vikana?? autismia vai!!!!
  10. M

    Äitit-79

    täällä 79 äippä ja yks lapsonen 8v ja keskenmeno 04/06
  11. M

    Äitit-79

    täällä 79 äippä ja yks lapsonen 8v ja keskenmeno 04/06
  12. M

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    olin 18v
  13. M

    "Kanifaneja" tai "marsufaneja"?

    meilllä on 5v kääpiölurppakani..
  14. M

    korvatulehdus&lento

    Nasolin-tippoja/suihketta kehoitti lääkäri antamaan ennen lentoa ja en tiedä auttoiko ne, mutta ei valittanut lapsi korviaan olenkaan. Aktiivista tulehdusta ei ollut lennettäessä, mutta aikaisemmin kyllä.
  15. M

    Pino yli 80kg painaville...

    hello! lääkäri antoi 2kk aikaa saada 5kg pois.mulla lapsettomuus hoidot menossa,mutta sokerit arvot on liian korkeet hoitojen jatkamiseen :( niinpä aloin liikkua.käyn salilla 3-4 kertaa viikossa,ja katon mitä suuhuni pistän.vaikeeta tää on.mä kun rakastan suklaata.. aina kaikkeen syy on...
  16. M

    Monelta teillä mennään nukkumaan koulupäivinä?

    meillä tokaluokkalainen menee viikolla nukkuu 21.00 tai aiankin tavoite on :) viikonloppuisin saa valvoa.
  17. M

    Tapaus Kati Fors

    Minä aikoinaan vein varatun miehen ja kyllä oli pienellä naisella työtä kun sen 90 kiloisen ukkelin raahasin 2 kilsan päästä ja vielä olen saanut pidettyä jo melkein 10 vuotta, kaikki on siis mahdollista.
  18. M

    Kesälomalla Pärnuun

    Mekin ollaan lähdössä, jos vaan majoitus löytyy, kun jäi vähän viime tippaan varaukset... Oltiin viime vuonna 2 vuotiaan kanssa ja rannat oli upeat ja ruoka hyvää, tykättiin tosi oaljon, mutta sää suosi meitä, ja tuli mieleen, että jos olis satanut niin olis voinut olla tylsää... Pieni paikka ja...
  19. M

    samana kuukautena syntyneitä

    Kaks viimeistä on syntyneet samankuun aikana, väliä on tasan 2vuotta 2viikkoa. =)
  20. M

    oulusta äitejä???

    Täällä ollaan Kaakkurista, vauveli 8 kk =)

Yhteistyössä