Hakutulokset

  1. M

    Outo tauti

    Ei tietysti tarvitse tietää, mut mielenkiinnosta vaan kyselin et onko tällaista muuallakin päin suomea liikkeellä? Itse en tällaiseen ole vielä törmännyt vaan yleensä selkeästi on mahatauti kun on tullakseen tai sitten kunnon flunssa.
  2. M

    Outo tauti

    Siis tämä tauti rantautui naapurista. Niillä samanlaista tautia.
  3. M

    Outo tauti

    Mitäs tautia nyt liikkeellä? Nostaa yllättäen korkean kuumee ja kerran oksentaa. Mielenkiinnosta vaan kyselen, et onko muualla vastaavaa? Ei nuhaa eikä kuumetta.
  4. M

    Antakaas neuvoja kun 4 kuukautinen ei nuku yöllä!!

    Omaan sänkyyn nukkumaan ja suosittelen kokeilemaan unipussia. Meillä rauhoittui yöt, kun aloin nukuttaa unipussissa. Ei pääse potkimaan "peittoa" pois päältä.
  5. M

    Jos sormenpää murtunut, voiko lääkärissä tehdä sille mitään??

    Aina kannattaa murtuma käydä näyttämässä.
  6. M

    Voisko ihanammin päivän enää alkaa?

    Pikaista paranemista. :hug: Minulle jäänyt kammo tosta mahataudista, kun keskimmäinen oksensi ja ripuloi viimeksi reilun viikon. :ashamed: Kyllä tuntu jo epätoivoiselta.. :snotty:
  7. M

    millaista vatsatautia nyt kiertää?!. eilispäivä ja viime yö meni rankassa vatsataudissa, nyt sitten tärisyttää ja paleltaa siihen

    Meillä kesti yli viikon verran mahatauti pojalla. Oksensi ja ripuloi vuorotellen. Pientä lämpöä oli, mut kunnon kuumetta ei onneksi tullut. Itse selvisin pelkällä päivän ripuloinnilla, kuten myös mies. Raju tauti oli pojalle, mut onneksi söi ja joi koko ajan kohtalaisen hyvin. Pienin pääsi...
  8. M

    Onko jollakin ollut välikorvan tulehdus?

    Ei varmaan sormet riitä laskemaan.. eli usein on ollut.
  9. M

    mahatauti... miten veikeä tapa aloittaa maaliskuu...

    :x Meillä tuo mahatauti vieraili pojalla 1,5 viikkoa... onneks se on ohi. Pikaista paranemista! :wave:
  10. M

    Miksi mun ruskeakastike ei onnistu!!!!!

    auttaisko, jos lisää veden pikkuhiljaa? Minulla ei kyllä koskaan ole möykyille mennyt, vaikka käytän kylmää vettä. En sit tiiä mikä "taika" minulla on. :whistle:
  11. M

    auuuuuu, mua sattuuuuuu.. (menkat )

    Ihan just helpottaa :xmas: Onneks ei itelläni ole koskaan kovia menkkakipuja. :whistle:
  12. M

    Kovat jalkakivut

    särkylääke?
  13. M

    Hitto ku ei aina jaksais tapella ton 2-veen kanssa! :(

    Joskus sorrun myös itsekin tuohon. Kuitenkaan se ei auta asiaa yhtään, päinvastoin.. tuntuu meillä menevän siihen, että poika alkaa uhmaamaan entisestään. Ei se lapsi siihen kuole, jos välillä pinna kiristyy ja tulee huudettua. :hug: Olen itse alkanut tekemään sitä, kun poika uhmaa tms. niin...
  14. M

    No ei helkatti, poika soitti hätänumeroon vahingossa!!!

    Miks et soittanut uudestaan ja sanonut, et vahinko soitto?? En minä ole ainakaan koskaan kuullut, et tulisivat tarkistaa tilanteen. Johan ne sais aina olla tarkistelemassa, jos näin on. Ei niillä ole sellaiseen aikaa..
  15. M

    miten ootte paknnu astiat muovilaatikoihin?

    Ihan päällekkäin ja vierekkäin. Talouspaperi laittelin vaan astioiden väliin.
  16. M

    Suomi-Tshekki pino!

    Hienosti pelattu leijonilta!! Nyt samanlaista peliä usaa vastaan, mitä nähtiin kolmannessa erässä. :)
  17. M

    Valkovuoto muuttunut kokonaan rusehtavaksi.. rv39+6

    Ei ole... minulla jokaisesta alkanut samanlainen vuoto ennen supistuksia. Jokainen syntynyt 1-2 vrk sisään tuosta. =)
  18. M

    Valkovuoto muuttunut kokonaan rusehtavaksi.. rv39+6

    Synnytys lähenee. Ei siis hätää, jos ei kirkkaaksi verenvuodoksi mene... Onnea koitokseen! :wave:
  19. M

    Onko norovirusta liikkeellä?

    Meillä jyllännyt joku mahatauti jo viikon. Poika (2v) aloitti viikko sitten oksentelut ja sitä seurasi ripuli. Vieläkin ripuloi.. Meille aikuisille ei tullut kuin ripulointia ja vatsan väänteitä. Vauva (5 kk) oksensi kerran ja ripuloi pari kertaa. Onneksi vauva sentään pääsi vähällä. Eipä ole...

Yhteistyössä