Hakutulokset

  1. S

    Helou kaikki Wanhat palstalaiset! =)

    Pitkästä aikaa on sen verran tylsää, veetutusta yms. että ajattelin piipahtaa täällä käymään ja katsomaan ketä Wanhoja tyyppejä täällä on.=) Tosin, en oo edes varma muistaako kukaan saiccua.. :whistle: Mitäs palstalaisille noin niin kuin yleisesti kuuluu? Vieläkös täällä jaksetaan kinata...
  2. S

    Toivottavasti tämä koira löytää omistajansa

    Nappasin tämän uroksen talteen tänään aamulla isolta valtatieltä. Ensin olin tankkaamassa eräällä Teboililla autoani ja huomasin kun kättäni tuli nuuskaisemaan musta labradorinnoutaja ja koira katosi aamun pimeyteen yhtä huomaamattomasti kun se siihen tupsahtikin. Menin kysymään teboilin...
  3. S

    Jos nyt ostaisit jonkun cd-levyn, niin mikä se olisi?

    Siinä se kyssäri jo tulikin. =) Itse en tiedä yhtään. Mieli tekisi ostaa uusi levy autoon, mut en osaa päättää mikä se voisi olla.
  4. S

    Suositelkaa mulle shampoota ja hoitoainetta!

    Haluaisin että hiukseni pysyisi suorassa ja leikatussa mallissaan, mut ei. Nää menee ihan pörröksi, takkuuntuvaksi ja on niin ällön ilmavat. Nyt käytän Nivean shampoota, monen monen muun marketti shampoon kokeilun jälkeen. Voiskos kampaajan tuotteista saada apua? Osaatteko suositella...
  5. S

    Hei, mä olen pikkuinen Kaapo! (kissanpentu)

    Kaapo on niin surullisen kuuluisan tarinan nähnyt maatiaskissanpentu. Ikää Kaapolla on ehkä noin 5-6-viikkoa. Kisun syntymästä ei ole tietoa sen enempää kuin kissaemostakaan. Eräs tuttu täti löysi pikkuisen kisun metsästä, ihan yksin. Siellä se jo teki hiljaista kuolemaa. Autotien äänet...
  6. S

    Auttakaas valitsemaan koiranpennulle nimi=)

    Kyseessä on pienen rodun edustaja ja väritykseltään täysin musta. Sukupuoleltaan tuleva pupelo on narttu. Olen ihastunut luontoaiheisiin nimiin ja koska toisella samnrotuisellani on luontoaiheinen nimi, niin jatketaan samaa linjaa. =) Omia suosikkejani on; -Pihla -Minttu -Silmu...
  7. S

    Mitä maksaa grillikatos/pavilijonki? Ja muitakin kokemuksia saa kertoa=)

    Yritin etsiä hintoja näille, mutta en löydä. Mitäs ootte maksanut tälläisistä tai vastaavista? Onko ollut paljonkin käyttöä kesäisin...
  8. S

    Pistetäänkös taas uusinpia kuvatuksia lemmikeistä?

    Pistetääs taas vaihteeksi pinoa karvallisille ja karvattomille eläimille. :wave:
  9. S

    Ostakaa halvalla uusi lemmikki! Vain 1 euron hinnalla!

    Yleensä en kopsaile muiden palstojen linkkejä, mut nyt törmäsin toisaalla sellaiseen linkkiin, että ihan pakko pistää tänne! Täällä kun välillä jotkut kyselee että mistä löytyis oma rakas, niin tässä on. :D Olkaas hyvä, ja se ken tuon ostaa, niin lupaathan pitää siitä hyvää huolta etkä pistä...
  10. S

    Koiranomistajat; eikös olekkin ihanaa aikaa tämä kevät..

    ..Kun koirat saa pestä joka hiton lenkin ja pissatuksen jälkeen. :snotty: Kuraa, rapaa, mutaa, sitä itteensä ja paljon muuta -kaikki tämä koiruuksien turkissa. Sakemannit nyt onneksi hoituu suht ripeästi kun pyyhkeellä putsaa pahimmat sohjot pois, mutta toi pikku-mitteli... :whistle: Se...
  11. S

    Kertokaahan millainen kärry on VW Polo(inen)

    Dii, tollasen auton saan ehkä ensi viikolla, mikäli se on vielä kaupan ja muuten ok. Koskaan en ole volkkaria omistanut, saati sitten niillä ajellut, että nyt kertomaan hyviä ja huonoja kokemuksia! :D :attn:
  12. S

    Jos sun pitäisi lähteä aamulla tasan klo.8.30...

    ..kahden lapsen kanssa, niin laittaisitko kellon soimaan klo. 7.00. vai 7.30? Eli saicculla on nyt tilanne tämä; mies on aamulla kotona 8.30 ja samantien olisi lähtö. Muksut pitäisi olla tässä vaiheessa valmiina jotta ne voi laittaa vain autoon ja menoksi... Mä oon valmis hetkessä...
  13. S

    Näinköhän me päästään kuukauden sisällä toistamiseen osastolle...

    Poika oli alkukuusta sairaalassa yökylässä tapaturman takia elämänsä ekaa kertaa ja nyt ollaan menossa toistamiseen... No, nyt poika on ollut viikon influenssassa joka on sisältänyt jatkuvaa kuumeilua, oksentelua, kurkkukipua, yskää, väsymystä, syömättömyyttä ja pakottaen on juonut pieniä...
  14. S

    Kuinka kauan teillä on influenssa/flunssa kestänyt?

    Siis tämä on kamalaa. Viime perjantaista asti olen ollut jatkuvasti kuumeessa ja kurkku on niin pirun kipeä, tukkoisesta nenästä nyt puhumattakaan. :snotty: |O Poika on sairastanut tätä samaa tautia päivän pidempään kuin minä, sillä erolla että se myös oksentaa... Millon tää kamala...
  15. S

    Hoi kaikki kissojen omistajat, jotka antavat kissojen ulkoilla vapaina (Gallua)

    Tuli tässä mieleeni tälläinen kyssäri yhdestä keskustelusta jota kävin puhelimessa... Kerron ketjun lopuksi tästä keskustelusta enemmän. Jos sinulla on kissa joka saa ulkoilla yksin, eli valvomatta, niin; (Ja vastatkaa rehellisesti, niin saan itselleni parempaa otantaa aiheesta) -Asutko...
  16. S

    Mä oon kamala kissan kiduttaja, yrjösin sen päälle... ;(

    Minä ja poika siis ollaan kipeenä ja mulla alkoi aamupäivän aikana kuumeen lisäksi oksentaminen. Päätin hakea vadin ja mennä sohvalle lepäämään vällyjen alle. Mä nukahdin ja heräsin siihen että oksu tulee just nyt ja käännyin kyljelleni kallistuen kohti vatia... Samalla hetkellä, kun oksu oli...
  17. S

    Onko nyt jotain ihme yrjö/kuumetautia liikkeillä?

    Poitsu reppana nukkuu sohvalla ja kuumetta 39.2... Oksu lentää, yskii kuin hevonen ja kurkku on kipiänä. :(
  18. S

    Mikä sairaus on Jade Goodylla?

    Olen nähnyt Is:n sivuilta tästä kyseisestä naisesta kuinka hän tekee kuolemaa. Kertaakaan en vain ole nähnyt sanallakaan mainittavan, että mikä sairaus hänellä on. Kertokaas mulle! :wave:
  19. S

    Kuka tulis pesee tän koiran...

    Mä kun ajattelin mennä nukkumaan ja nyt koirakakara näyttää tältä...
  20. S

    Auttakee!!

    Mun olisi saatava pikimmiten tietooni erään koiranäyttelyn tiedot, mutta koneeni ei suostu avaamaan sitä. |O |O Elikkäs näyttely löytyy täältä http://www.kennelliitto.fi/FI/toiminta/nayttelyt/pentunayttelyt/pentunayttelyt.htm ja kyseessä on 16.05. oleva pentunäyttely Tampereella...

Yhteistyössä