Toivottavasti tämä koira löytää omistajansa

Nappasin tämän uroksen talteen tänään aamulla isolta valtatieltä. Ensin olin tankkaamassa eräällä Teboililla autoani ja huomasin kun kättäni tuli nuuskaisemaan musta labradorinnoutaja ja koira katosi aamun pimeyteen yhtä huomaamattomasti kun se siihen tupsahtikin.
Menin kysymään teboilin myyjältä josko kyseessä oli hänen koiransa, ei ollut. Myyjä sanoi omistavansa valkoisen koiran.
Jatkoin sitten matkaani...

Kun olin ennättänyt kääntyä isolle tielle, niin samalla näin koiran juoksentemassa siinä tiellä. Onneksi se äkkäsi mennä vastakkaisen kaistan pientareelle, muuten olisi tullut rumaa jälkeä.
Sain lopulta houkuteltua koiran luokseni pikkukoirani avulla ja pujotettua hihnan sen kaulan ympäri. Onneksi myöskin sakemannini oli kotona, joten labukka matkusti mukavasti sakemannin häkissä takakontissa.

Ilmoitin karkulaisesta heti paikalliseen löytölään ja toistaiseksi ei ole omistajia tavoitettu. Mikäli omistajia ei löydy tässä päivän aikana, niin käyn viemässä koiran löytölään.

Tässä kuva karkurista..
 
eräs
Ei näy vieläkään kuvaa.. Hyvä että nappasit koiran kiinni. Itsekin olen ottanut lenkillä karkulaiset aina kiinni, kun en haluaisi ainakaan itse joutua siihen asemaan, että jäisi koira auton alle. Toivottavasti koti löytyy!
 

Yhteistyössä