Hakutulokset

  1. N

    Tsekatkaapas! FIKSUHUUTO, kuka osaa selittää?

    Näinkö ihmisiä pissitetään? Vai mites tämä toimii? Samat kohteet, samat hinnat ... :o http://www.fiksuhuuto.com/ http://www.bidboogie.co.uk/ http://www.mrsvensson.se/
  2. N

    mitäs keräilyjä nyt menossa?

    Alpro soijajugurttien 4 viivakoodilla saa kylmäkassin
  3. N

    Allergisen lapsen hoitopaikka

    Kokemusta löytyy ryhmäperhepäivähoidosta eli voisi rinnastaa tuohon päiväkotiin. Keskuskeittiöltä sinne tuli ruoka, kohtuullisen hyvin pystyivät järjestämään. Omat maidot piti viedä mukana, muuten toimi dieettiruuoka päivähoidon toimesta. Tosin kyllä epäilen että jotain lipsahduksia keittiöllä...
  4. N

    10kkherää10*yös tissille

    Noin montaa kertaa "tissiläinen" ei sentään herännyt, mutta niin kauan huusi että sen tissin sai. Tassuhoidot ei tosiaan auttaneet. Lopulta sain tarpeekseni...Olin julma ja annoin lopulta vaan huutaa enkä sitä tissiä antanut. Pari tuntia kesti :( , mutta siihen jäi yötisuttelut. Huomasi, että...
  5. N

    Minkä ikäisenä on maitoallergia hävinnyt lapseltanne?

    Meenkin tytöllä todettiin iho-oireinen maitoallergia 5 kk:n iässä. Tosin oirehti n. 1 kk:n iästä asti vaikka rintamaidolla olikin. Nyt ikää on 3 vuotta. Maidolle reagoi edelleen, kun iholle laittaa. Mutta toiveita herätti paljon juuri tehdyt allergiatestaukset verestä (mitä lie), joissa maitokin...
  6. N

    yle etsii pian kuolevia tositeeveeseensä

    Kieltämättä ensireaktiona karvat nousi pystyyn! Ei tästä varmaan ole tarkoitus mitään "viihdesarjaa" tehdä vaan tulossa on varmaan syvällisempää, esim. mitä ajatuksia kuolema herättää itse kuolevassa ja läheisissä. Itse asiassa tämä on ihan hyvä ohjelmanaihe kaiken hömpän keskelle...
  7. N

    jälkiehkäisypilleri

    Kuukauden sisällä sen tiedät. Muutaman tapauksen tiedän, ettei ole tehonnut vaikka oikein onkin käyttänyt :(
  8. N

    Täällä maalla auto on suurperheessä pakollinen

    :wave: :wave: :wave: Mutta hei! Tervetuloa maalle viettämään ilmaista eloa, kyllä täältä talo löytyy sinullekin, ilmaisesta tosin en tiedä =) Kuntosikin kasvaa kun jätät sen autosi kaupunkiin, poljet vaikka 5o km töihin joka päivä, siinä sivussa polkaset lapset hoitoon jne. Bussipysäkin...
  9. N

    Maidoton suolainen piirakka!!!

    Rohkeesti vaan korvaamaan noilla vaihtoehto valmisteilla. Hyvää tulee. Pitsan juuston oon korvannut lasten persikka piltti soseella. Oon sekoittanut sitä muihin täytteisiin tai levitellyt ohuelti täytteiden päälle. Ainakin jauhelihapitsassa ollut oikeesti hyvää.
  10. N

    Mennäkkö rokotuskokeiluun?

    Voi että, me menisimme heti, jos vaan olisi mahdollisuus. Ollaan vaan jo tähän liian vanhoja! Onhan näitä tutkittu jo paljon ennenkuin niitä ihmisiin ja varsinkaan lapsiin laitetaan. Rotatutkimukseen päästiin osallistumaan ja hyvät kokemukset jäi!
  11. N

    Yosa ja Alpro Soja

    Maatuska. Ole huoletta! Meen tyttö söi noita 1 vuotiaasta alkaen. Ravitsemusterapeutilta saatiin oikeen lupa satunnaiseen käyttöön herkkupalaksi... tosin niitä kulu kyllä vähän enemmänkin kuin satunnaisesti ja hyvin on silti voinut :xmas:
  12. N

    kaikkea paskoo sitä onkin..

    Älä nyt hernettä heti nenääsi vedä! Ap voi olla sinulle hyvinkin kiitollinen. Minun lapseni ei verta kaki, ja jos kakkii niin apu (tai ainakin tieto siitä mistä se oikea apu löytyy) löytyy kyllä itseltä. Oot varmaan itse kyseisten tuotteiden jälleenmyyjä kun niitä niin fanaattisesti...
  13. N

    Palkatun remonttimiehen tuntipalkkio?

    Onhan tuo sinällään paljon, MUTTA jos jälki on hyvää, tekee työnsä ripeästi ja on paikalla kun on sovittu niin olisin tyytyväinen. Voi tulla äkkiä halvemmaksi kun toi 15 euroa maksava, joka vitkastelee tai jopa töppäilee pahastikin! Ja oomme todennut että melkein saa ristin seinään piirtää, jos...
  14. N

    kaikkea paskoo sitä onkin..

    :hug: On teillä nyt ihan liian kanssa sairastamista :( Toivottavasti oireenne selviäisi ja saisitte niihin vihdoinkin apua! Uskoisin kyllä varsinaisen lääketieteen tarjoamaan apuun. Hyvä kai talonkin mahdolliset homeitiöt on tutkia, jos syytä epäilykseen on. Kunnan terveystarkastaja varmasti...
  15. N

    Nan-jauheesta

    Hei, tuo vedenkeittimellä keitto... Jos sinne veteen oikeesti jotain pöpöjä eksyy (minkä takia vettä keitetään), niin eipä taida millään ehtiä kuolemaan tossa ajassa minkä vedenkeitin sitä vettä keittää. Kattilassa oon ihan 5 min keitellyt. Toiseksi ne mahdolliset pöpöt oikeen ehtii siinä...
  16. N

    Nan-jauheesta

    Itsellämme käytettiin apteekin korvikejauheita, mutta sama asia lienee tämänkin kohdalla. Niissähän oli ohjeena että 1 annos kerrallaan. Sairaalassa maitoa oli valmiina vuorokauden annos. Niinpä omin päin tein jääkaappiin vuorokauden annoksen valmiiksi keitettyyn veteen ja hyvin puhdistettuihun...
  17. N

    Kaikki lapset allergisia?

    Täältä löytyy! Esikko oli moniallergikko, alkoi oirehtimaan 2 kk iässä. Onneksi iän myötä helpottanut. Kuopus nyt reilun vuoden eikä ainakaan vielä ole mitään ilmentynyt. Ja kummallakaan vanhemmista ei ole allergioita. Että toiveita tosiaan on!
  18. N

    Mikä sormi olet-testi

    :wave: Etusormi myös! (Kas kunnei keskisormi )
  19. N

    Suomessa on sittenkin jääkarhuja?!?

    On niitä ihan oikeestikin... ainakin Ranuan eläinpuistossa :D Ja söpöjä olivat kesähelteellä!

Yhteistyössä