Hakutulokset

  1. J

    Kuinka pyykkikoneen haju muutetaan tuoksuksi?

    Tuota kestovaippainfon pesuainetietokantaa lueskelin ja taidanpa vaihtaa Erisaniin, vaikuttaa aikas hyvältä kaikin puolin.
  2. J

    Kuinka pyykkikoneen haju muutetaan tuoksuksi?

    Mie olen pessyt koko ajan Omo Sentisivellä, sillä hajusteettomalla. Liekkö se zeoliititonta? Juuri tänään vaihdoin omenankukkasilla ja limellä hajustettuun Arialiin, tulikohan ostettua ihan vääränlainen pönikkä...
  3. J

    Kuinka pyykkikoneen haju muutetaan tuoksuksi?

    Hehee, tätä mie olen yrittänyt, mutta jostain syystä lemu alkaa olla niin voimakas, ettei miun mielikuvitus ennää riitä :D
  4. J

    Kuinka pyykkikoneen haju muutetaan tuoksuksi?

    Kiitos, kiitos, kiitos :flower:
  5. J

    Kuinka pyykkikoneen haju muutetaan tuoksuksi?

    Tuntuu, ettei vaatteetkaan liiemmin puhdistu pestäessä, haisevat vaan vallan tympeältä :x Miten koneeseen saadaan raikas tuoksu ja kuinka se tuoksu saadaan myös pysymään? Kiitos :flower:
  6. J

    Suolapähkinät huutaa mulle kaapista!

    Huutelevatko suolapähkinät siulle useinkin? Entä muut elintarvikkeet tms.? Meinaan, tuo on kyllä vähäsen huolestuttavaa... :D
  7. J

    Niskapoimu

    Heh, miulla on jo toinen tulossa ja ihan yhtä kova panikoija olen, kun tuota meidän esikoista odottaessakin :ashamed: :D Usein ittelleni naurankin, mutta toisaalta: minkäs mahdan, tällainen mie vaan olen...
  8. J

    Täällä tulee aika usein sellainen paska äiti -fiilis :(

    Ette ole ainoot! Tehhään myö niin kuin parhaaksi nähdään. Myö tunnetaan lapsemme parhaiten ja rakastetaan heitä yli kaiken, joten eiköhän me osata tää kasvatushomma ihan yhtä hyvin kuin vähäsen tarkemmatkin :D
  9. J

    Niskapoimu

    No kuule, tiällä on toinen ihan samanlainen stressaaja!! Se taitaa vaan kuulua asiaan, kun niin kovasti siitä pienestä tykkää :)
  10. J

    Kilpirauhasverikokeesta: joku arvo laskenut, mittee meinaa?

    Hyvä immeinen, elä sie hättäänny! Johan mie mainihin, että menen uudestaan verikokeisiin. Ei se nyt niin vakavaa ole, jos vähäsen erehyn kyselemään muiltakin asiasta :)
  11. J

    Niskapoimu

    On oikein hyvä :)
  12. J

    Niskapoimu

    Alle 3mm taisi olla normaali. Meidän esikoisella oli 2,7 - 3mm ja hällä todettiin kromosomikömmähdys. Nyt tämä meidän hurmaava esikoisemme odottaa pikkusisarusta ja niskapoimu oli 1,3mm, eli normaali.
  13. J

    Kilpirauhasverikokeesta: joku arvo laskenut, mittee meinaa?

    Ei miulla kai oireita ole, joten ehkä en sen kummemmin asiaa mieti. Hyvä, kun tutkivat minnuu tarkemmin, ehkä mie sitten ossaan kysyä lääkäreiltä lisäinfoa. Tänään en oikein ymmärtänyt kysellä...
  14. J

    Kilpirauhasverikokeesta: joku arvo laskenut, mittee meinaa?

    Mut jos miul on 0,74, niin sittenhän miullakin pitäis olla vaivoja?
  15. J

    Kilpirauhasverikokeesta: joku arvo laskenut, mittee meinaa?

    En ole laihtunut noppeesti, pikemminkin päinvastoin :ashamed: Sydänoireitakaan ei ole ollut.
  16. J

    Kilpirauhasverikokeesta: joku arvo laskenut, mittee meinaa?

    Nämä tämmöttiset jutskat kun ei ole miulle järin tuttuja, niin ei tullut mieleen että arvoja onkin monia ja siksi erehyin kyselemään, jopa ihan arvuuttelemaan... Minulle sanottiin puhelimessa, että joku arvo oli 0,74 ja enempää en tiedä enkä osannut kyssyy, koska edelleenkin: nämä tämmöttiset...
  17. J

    Kilpirauhasverikokeesta: joku arvo laskenut, mittee meinaa?

    Mie muistan vaan puhelusta sen, että joku arvo oli 0,74 ja edellisessä raskaudessa se oli ollut 1,1. Ja kuulemma tuo nykyinen arvo tosiaan on niin lähellä raja-arvoja, että uusintatestataan.
  18. J

    Kilpirauhasverikokeesta: joku arvo laskenut, mittee meinaa?

    Mie ensin ajattelin, että se ois kai sitten jonkunlaista vajaatoimintaa (kun suvussakin on), mutta sehän taitaakin olla jotenkin ihan päinvastoin. Miulla ei ole mitään lääkityksiä tämmöisiin. Raskaana olen ja siitä syystä testattiin.
  19. J

    Kilpirauhasverikokeesta: joku arvo laskenut, mittee meinaa?

    Neuvolasta soittivat, että kilpirauhasverikokeessa (vai mikä onkaan) joku arvo oli laskenut ja sen verran lähellä raja-arvoja, että täytyy mennä uuteen verikokeeseen. Mitähän se meinaa?
  20. J

    miksi hyvän näköinen mies tyytyy mitättömän näköiseen vaimoon?

    No ku mie oon hirviän hauska ja miehelläin on mainio huumorintaju :D

Yhteistyössä