miksi hyvän näköinen mies tyytyy mitättömän näköiseen vaimoon?

  • Viestiketjun aloittaja krista77
  • Ensimmäinen viesti
Ja kerrottakoon, että laulaja Marita Taavitsainen laittautuu 3 tuntia ennen keikkaa!!! Ei mulla ole niin paljoa aikaa laittautua,enkä edes jaksaisi lapseni äitinä. Varmaan kertoo sen verran siitä esintyjästä, että meikittä ja ilman hiustenlaittamista Maritakin on se harmaa hiirulainen josta Ap mainitsi.
 
Mä veikkaan
Mä veikkaan että tää on joillekin miehille ihan itsetuntokysymys. Kun valitsee itseään rumemman puolison on aina itse se näyttävämpi ja komeampi osapuoli, joka kerää katseet ja saa loistaa. Jos käy niin, että eukko jättää niin varmasti löytyy ottajia ja vieläpä paremman näköisiä. Kyllä se vaan on miehelle tärkeä asia tuo puolison ulkonäkö.
 
xXx
Siis niin hölmöltä kuin tuo vanha klisee " kauneus on katsojan silmissä" kuulostaakin, niin siitähän siinä yksinkertaisesti on kyse. Toisen mielestä kaunis nainen ei toisen mielestä ole yhtään erikoinen, kun taas toisen mielestä ruma nainen on toisesta juuri sopiva omalle silmälle. Eihän elosta tulisi mitään jos me kaikki haluaisimme sen tietyn tyyppisen ja näköisen ihmisen.

Aloittajalle toivon vielä, että sinut pokaa joku "eriluokkainen" kuin sinä, jotta voit sitten tuhota oman parisuhteesi tämä dilemmaa miettiessäsi :-D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja xXx:
Siis niin hölmöltä kuin tuo vanha klisee " kauneus on katsojan silmissä" kuulostaakin, niin siitähän siinä yksinkertaisesti on kyse. Toisen mielestä kaunis nainen ei toisen mielestä ole yhtään erikoinen, kun taas toisen mielestä ruma nainen on toisesta juuri sopiva omalle silmälle. Eihän elosta tulisi mitään jos me kaikki haluaisimme sen tietyn tyyppisen ja näköisen ihmisen.

Aloittajalle toivon vielä, että sinut pokaa joku "eriluokkainen" kuin sinä, jotta voit sitten tuhota oman parisuhteesi tämä dilemmaa miettiessäsi :-D
Tää on ihan totta! NeitiNasukin tuossa äsken kautta rantain antoi ymmärtää, että nykyinen miehensä on komea, mutta voin kertoa, että omaa silmääni se ei miellytä tipan tippaa. Kauneus on tosiaan katsojan silmässä. Jokaisella on se oma mies/naismaku, eikä sitä tosiaankaan kaikki ymmärrä.
 
tuhkimo
Alkuperäinen kirjoittaja krista77:
oletteko törmänneet pareihin, joilla on ulkonäöllinen epäsuhta? ihmetyttää aina se, miksi komea ja hyvä kroppainen mies tyytyy pulleahkoon, hoitamattomaan ja ei oikein minkään näköiseen vaimoon? varmasti parempiakin saisi. ja aika helposti komeaa miestä tullaan baarissa iskemään kun huomataan millainen hiirulainen vaimo on.
Tahtoo tietää, että mikä se "ei oikeen minkään näköinen vaimo on"? *Nauraa mennessään*

Jaksat sinäkin päätäsi pienillä asioilla vaivata. Eiköhän se OIKEA pian sullekin löydy, vinks.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei kaikki miehet halua hyvän näköistä, koska sen tietää että ottajia on.
no totta helvetissä haluaa. kauneus vaan on katsojen silmässä. se mikä viehettää omassa rakkaassa ei välttis viehätä muita,eikä tarvikkaan. tarkoituksena onkin saada vain omat housut kostuun.
 
--
Kuules krista77 onko sulla pää jäässä vai mikä mahtaa vaivata? Miten se sua niin kauheesti liikuttaa parien ulkonäöllinen epäsuhta? Taitaa vain olla kateellisen katkeran akan paskanjauhantaa kun itse pitää itseään hyvnnäköisenä ja joutuu tyytymään parrakkaaseen kaljamahaiseen naapurin setään kun muuta et saa^^!!! Eipä sua ole ainakaa älyllä pilattu.. sekin kun rakkaus ei kato ulkonäköä eikä Pelkkä ulkonäkö ei riitä jos pääkoppakin huutaa tyhjää.. Olet varmaan sattumoisin nähnyt parin jossa mies komea ja nainen vähemmän hoidettu ja se on aiheuttanut sulle niin ison vitutuksen. Menee kuule sulla meikit ihan hukkaa! ;) Itse olen hieman pyöreä, enkä käytä meikkiä kovinkaan usein ja saatan välillä liikkua hieman hiukset pörröllä..silti minulla on urheilullinen,komea, huolehtiva, kunnollinen mies! Kyllä sen välillä on huomannut kaduillakin kun joku neiti 2008 kattoo pahana ku kävellää käsi kädes vaikka :D kyllä vaan se sisäinen kauneus ja mitä pääkopassa on niin ratkaisee ei ulkonäkö!
 
jep
Mutta voihan kauniskin nainen olla älykäs, personallinen ja hauska.
Tässä saa kyllä sellaisen kahdekkain asetelman, että on joko hiirulaisia jotka on sitten sisimmältään pelkkää tulta ja tappuraa sängyssä ja muutenkin älykkäitä keksustelukumppaineita ja kauniit naiset idiootteja tyrkkyjä............

Voihan kaunis olla yhtälailla sisältä kaunis........sellainen ihminen on kyllä kadehdittava ja pelottavakin monen tavistallaajan mielestä.
 
Linda
Olettekos tulleet ajatelleeksi sitä, että miehiä viehättää usein hyvin kauniit ja sopusuhtaiset naiset katsella kauempaa, mutta itselleen vaimoksi miehet usein valitsevat sen vähän vaatimattomamman näköisen... jostain luin jopa tutkimuksesta, joka tätä oli tutkinut!
 
Milla
Ettekö te " hiirulaiset" tajua, että miehenne kehuvat teitä usein vaan mieliksi. Itse olen tosi kaunis nainen ja usea mies olisi kuulemma milloin tahansa ollut valmis jättämään vaimonsa minun takia. Niin monia naisia vedetään" höplästä", uskokaa se! Rumat naiset vaan yrittää puolustella turhaan itseään..
 
Keijo 50v
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Ettekö te " hiirulaiset" tajua, että miehenne kehuvat teitä usein vaan mieliksi. Itse olen tosi kaunis nainen ja usea mies olisi kuulemma milloin tahansa ollut valmis jättämään vaimonsa minun takia. Niin monia naisia vedetään" höplästä", uskokaa se! Rumat naiset vaan yrittää puolustella turhaan itseään..
Asiaa
 
mieelenkiiintoista
Alkuperäinen kirjoittaja krista77:
oletteko törmänneet pareihin, joilla on ulkonäöllinen epäsuhta? ihmetyttää aina se, miksi komea ja hyvä kroppainen mies tyytyy pulleahkoon, hoitamattomaan ja ei oikein minkään näköiseen vaimoon? varmasti parempiakin saisi. ja aika helposti komeaa miestä tullaan baarissa iskemään kun huomataan millainen hiirulainen vaimo on.
en jaksa lukea alotusta pitemmälle... mikä on sun selitys?
 
vieras
Meitsi pullea 4-kymppinen hapsutukkainen rouva - tosi komealta iloiselta reippaalta nuoremmalta mieheltä sain tänään tuosta noin vaan ehdotuksen lähteä treffeille.

Sanoin, että oma mies ei ehkä tykkäisi. Hän sanoi, että no toivottavasti et pahastunut ehdotuksesta, että oli mukava jutella.

Täytyi oikein mennä katsomaan peiliin, että onko jokin oudosti, mutta ei - sieltä se keski-ikäinen pulleahko rouva hymyili, tukka vähän toiselta puolelta hapsottaen.
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Ettekö te " hiirulaiset" tajua, että miehenne kehuvat teitä usein vaan mieliksi. Itse olen tosi kaunis nainen ja usea mies olisi kuulemma milloin tahansa ollut valmis jättämään vaimonsa minun takia. Niin monia naisia vedetään" höplästä", uskokaa se! Rumat naiset vaan yrittää puolustella turhaan itseään..
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Ettekö te " hiirulaiset" tajua, että miehenne kehuvat teitä usein vaan mieliksi. Itse olen tosi kaunis nainen ja usea mies olisi kuulemma milloin tahansa ollut valmis jättämään vaimonsa minun takia. Niin monia naisia vedetään" höplästä", uskokaa se! Rumat naiset vaan yrittää puolustella turhaan itseään..
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Ja näin sanoi nimimerkki Milla...joka on vielä toistaiseksi sen ruman hiirulaismiehensä kanssa :LOL: :LOL: :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Ettekö te " hiirulaiset" tajua, että miehenne kehuvat teitä usein vaan mieliksi. Itse olen tosi kaunis nainen ja usea mies olisi kuulemma milloin tahansa ollut valmis jättämään vaimonsa minun takia. Niin monia naisia vedetään" höplästä", uskokaa se! Rumat naiset vaan yrittää puolustella turhaan itseään..
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Niin, ja onkos Milla kuullut sellaista, että kautta aikojen miehet ovat pimppaa vongatessaan osanneet kehua naista kauniiksi, ja lupailleet vieraille naisille jättävänsä vaimonsa, mutta niin sitä vaan palataan kotiin oman ihanan rouvan luokse. Harvapa sitä oikeasti jättää vaimoa kaikenlaisten ketkuttavien naikkosten takia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja xXx:
Siis niin hölmöltä kuin tuo vanha klisee " kauneus on katsojan silmissä" kuulostaakin, niin siitähän siinä yksinkertaisesti on kyse. Toisen mielestä kaunis nainen ei toisen mielestä ole yhtään erikoinen, kun taas toisen mielestä ruma nainen on toisesta juuri sopiva omalle silmälle. Eihän elosta tulisi mitään jos me kaikki haluaisimme sen tietyn tyyppisen ja näköisen ihmisen.

Aloittajalle toivon vielä, että sinut pokaa joku "eriluokkainen" kuin sinä, jotta voit sitten tuhota oman parisuhteesi tämä dilemmaa miettiessäsi :-D
Tää on ihan totta! NeitiNasukin tuossa äsken kautta rantain antoi ymmärtää, että nykyinen miehensä on komea, mutta voin kertoa, että omaa silmääni se ei miellytä tipan tippaa. Kauneus on tosiaan katsojan silmässä. Jokaisella on se oma mies/naismaku, eikä sitä tosiaankaan kaikki ymmärrä.
'

Onpas fiksua nimimerkin takaa mollata toisen ulkonäköä!
Mä olen myös nähnyt niin neiti nasun, kuin miehensäkin, ja jos sun mielestä nasun mies ei ole komea, niin en tiedä, millainen miesmaku sulla on. Neiti nasu on kaunis nainen, jolla on kauniit lapset ja oikein komea mies!



 

Yhteistyössä