Hakutulokset

  1. Porsse

    Enkunnusta tarvitsisin ..

    Miten kirjoitan englanniksi : Kiitos etta sain tutustua sinuun. teit lomastani ihanan. nyt olen menossa kotiin tekemaan niita asioita joita olen tottunut tekemaan , olemaan hyva vaimo ja aiti. toivon sinulle kaikkea hyvaa elamassasi. olet sen enemman kun ansainnut. elama jatkuu. uskon etta...
  2. Porsse

    Urheilevat odottajat

    Tällaista aloitusta ei osunut silmään joten olisi kiva jutella muiden liikunnallisten odottavien äitien kanssa. Miten pitkään olette harrastaneet liikuntaa, minkalaisessa muodossa? Kuinka tarkkaan tarkkailette sykkeitä, minkälaista ruokavaliota noudatatte? Itsellä rv 28 meneillään ja...
  3. Porsse

    Mitä tarkoittaa reseptissä kkp? Esim. 2 kkp piimää..

    :headwall:
  4. Porsse

    Virtsatieinfektio

    Moi. Kuinkahan vaarallista voi olla kun näin alkuraskaudessa sairastaa kyseistä infektiota? Itsellä raskausviikkoja 15, ja kauhee pelko p.erseessä! Kertokaa kokemuksista.
  5. Porsse

    Hoitovapaa ja työterveyshuolto

    Onko yleisesti ottaen hoitovapaalla oleva oikeutettu työterveyshuollon piikkiin. Vakituinen työpaikka on.
  6. Porsse

    Miksi tupperin tuttipullo/nokka vuotaa?

    Miten se kuuluiu kasata? Se vihreä pullo missä oransi korkki. :xmas:
  7. Porsse

    Yhteishuoltajuudesta

    Minkä ikäisen lapsen olette antaneet päättää kumman vanhemman luona asuu? Itselläni kolmasluokkalainen tyttö, ja tähän asti on asunut vuoroviikoin isällään. Hän on alkanut puhua siitä että ettei haluaisi rampata enää, vaan asettua jompaan kumpaan paikkaan. Kummassakin kodissa on uusperheet, ja...
  8. Porsse

    Onko ketään kelle tehty suunniteltu sektio kahden alatiesynnytyksen jälkeen?

    Miksi päädyit/päädyttiin sektioon? Koska sektio aika päätettiin? Entä jos vauva alkaa syntymään ennen sovittua leikkauspäivää? Miten synnytyspolilla suhtauduttiin? Mulle tehdään suunniteltu sektio omasta halustani ja voimakkaasta pelosta synnytystä kohtaan. Edelliset synnytykset v.99 ja...
  9. Porsse

    Luomenpoisto raskausaikana!

    Onko kukaan ollut? Huomenna poistetaan päästä ja selästä rv. 15+5 olen kahden vaiheilla perunko ajan, alkoi pelottaa mahdolliset infektiot. Poistot tehdään kyllä yksityisellä kirurgin luona..

Yhteistyössä