Hakutulokset

  1. I

    Linuslotta.comista tilanneet!!

    Jäi vähän hämäräksi niiden laskutussysteemi, voisko joku valaista? En haluaisi tilata postiennakolla, pitää siis ilmeisesti soittaa asiakaspalveluun että saa jonkun muun maksusysteemin? Jos ottaa esim. kuukausilaskun, niin siihen varmaankin lisätään 4,90 postikuluja, tuleeko lisäksi jotain muita...
  2. I

    Teinpä miten päin vaan, aina se on väärin päin...

    Siis miten voi yhden 4,5-vuotiaan kanssa elämä olla hankalaa :headwall: :headwall: :headwall: Tuolla on vissiin joku myöhäsyntyinen umaikä tai jotain, kun joka asiasta pitää olla eri mieltä ja vääntää vastaan. Varsinkin kotoa lähtemistilanteet on yhtä huutoa ja kiukuttelua. Jos ei vaatteet...
  3. I

    Maitotilalliset, ostatteko maitonne kaupasta?

    Vai otatteko suoraan tankista mitä omassa käytössä tarviitte? Onko siihen olemassa ihan joku "sääntö" miten saa ja ei saa tehdä? Piti tulla kysymään, kun keskimmäinen alkoi iltapalalla pohtia että mistäs ne maatilalliset saa maitonsa, kun se menee autolla meijeriin. :laugh:
  4. I

    Ex Kettukarkki ilmoittautuu uudella nikillä

    Siinäpä se asia olikin. Pitänee alkaa kirjoitella mustana ainakin jonniin aikaa, että muistan uuden persoonani ;)
  5. I

    Onko rikos, jos toivoo anopin Maata kierävälle radalle!?!?

    Nyt oikeesti v***ttaa ja harmittaa niiin että itku meinaa tulla. Meillä on siis kolme lasta: 7-v, 4,5-v ja vajaa 2-v. Tarvitsisimme heille ensi kuussa hoitajan 1,5 vuorokaudeksi. Mummola olisi helpoin ratkaisu, koska on lähellä ja tuttu paikka, lisäksi kaikki muut potentiaaliset hoitajat...
  6. I

    Ostatko itse itsellesi joululahjoja?

    Siinäpä se kymysys =) Mä oon tänään vähän myöhäiherännäinen, oikeesti pitäs olla jo nukkumassa, känny piippaa herätystä 06:15 :headwall:
  7. I

    Kotiintuloaikasi 13 - 14 vuotiaana?

    Tulipahan vaan mileeni, kun tuolla alempana niii-iin kovasti kauhisteltiin että 14-v tulee kotiin klo 00. Minä aikanaan 13-vuotiaana aloin tulla viikonloppuisin kotiin viimeistään 24:00, eikä äiti siitä sen kummemin hepuleita saanut. Tiesi, että sanaani voi luottaa ja jollain konstilla...
  8. I

    LAJITELLAANKO pesuainepullot, jugurttipurkit yms. ENRGIAJKEESEEN?

    Viisihenkisessä perheessä pyykinpesuainetta kuluu ja välillä ostetaan myös yksittäipakattuja jugurtteja, viilejä + vanukkaita. Enää ei keksi millään käyttöä kaikille tyhjille purkeille + etikka- ja pyykinpesuainepulloille , joten onko niiden oikea paikka energiajae? Kiitos kun autatte...
  9. I

    1-v:n maitoallergia ja hoitotuki

    Alkaa pahasti näyttää siltä, että poika on maitoallergikko. Jos näin on, niin saako KELAlta hoitotukea, vai pitääkö olla myös yksi kotimainen vilja jolle on allerginen? Mietin vaan, että kuinka pian varailen lääkariaikaa että saadaan altisus ja lääkärintodistus.
  10. I

    Kyssäri viestien ulkoasusta!!

    Osaako joku vastata kysymykseen: Miten saan omaan tekstiini, tai osaan siitä, erivärisen taustan? Siis samaan tapaan kuin nyt tulee lainattu teksipätkä harmaalle pohjalle, kun vastaan käyttämällä lainaa-toimintoa. Ymmärsiköhän kukaan :o Oli pakko kysyä, kun mies tuota alkoi ihmetellä kun kävi...
  11. I

    !!Lassie-vauvahaalarin hinnasta ja koosta!!

    Yritän tässä metsästää kuopukselle toppahaalaria talveksi. NetAnttilassa on Lassie-haalari 59 ?, mahtaako jossain (marketissa) olla vielä edullisemmin? Entä koko, onko 80 cm iso vai pieni verrattuna esim. Travallen Remuun? Pitäisi päättää ostaako 80- vai 86-senttisen vuosikkaalle. Mulle...
  12. I

    Jos nyt sitten esittäytyis,

    kun taas tähän jymähdin :D Jonkun verran olen kirjoitellut "HarmaaKettukarkki"-nikillä uudistuksen jälkeen. Ennen sitä toisella harmaana, kun en onnistunut vanhalle palstalle koskaan rekkauttumaan. Elikkäs: Kolmen lapsen liki 4-kymppinen äiti-ihminen Etelä-Savosta. Saapi sinutella, niin...
  13. I

    Sensorisen integraation häiriö ja aistiali-/yliherkkyys

    Voisiko joku ystävällinen sielu kuvailla, miten ko. häiriöt käytännössä näkyvät lapsessa, miten oireilee, minkä ikäisenä oireilu alkanut, miten diagnosoidaan jne... Siis ihan kaikenlainen kokemukseen pohjautuva tieto on tervetullutta! Tilanne on se, että meillä on 3,5-vuotias tyttö joka joka...

Yhteistyössä