Hakutulokset

  1. B

    palstan iholääkärit?

    Pojalla varpaiden iho halkeilee, ihan oudosti, myös jossain sormen päässä samaa, liittyykö tohon atooppiseen ihottumaan vai mitähän tää vois olla? :|
  2. B

    Passin uusiminen, uudella nimellä

    Noin viikko sitten menin naimisiin ja sukunimi vaihtui, miten haen uutta passia? Siis tarvitsenko jonkun kirjallisen todistuksen että nimi on vaihtunut vai? Poliisin lupapalvelussa ei ole koko päivänä kukaan vastannut :/
  3. B

    aika äijä tuo meidän poika (turha)

    kun saa näppylöitä prinsessa-vaahdosta :xmas: Täytyy varmaan ostaa jotain hirviö-vaahtoa seuraavaksi :kieh:
  4. B

    voiko kakkupohjan valmistaa..

    ..tunteja ennen täytteitä ja tarjoilua? Siis kun suositellaan että pohjan tekisi edellisenä päivänä, tuleeko kakusta jotenkin huonompi jos teen sen esim. 13 aikaan kun juhlat alkaa 17-18 ja kakkua syödään 18-19? Tuliks sekavasti :D
  5. B

    pillerit + raskaustesti

    Voiko pillerit (cerazette) vaikuttaa testin tulokseen?
  6. B

    Tosta kissasta taas..

    Viikonloppuna oksensi vähän ja se oli sellasta vihreenruskeeta, no oksennuksen väristä :whistle: Ja äsken kävi oksentaa telkkarin taakse läpinäkyvää limaa. Mitäs tää nyt sitten on? Onko normaalia? Mä en kestä jos ei ookaan täysin terve :headwall:
  7. B

    Onko mahdollista? cerazzetesta

    Alotin syömään niitä huhtikuussa 2008 ja viime marraskuussa tuli noin viikon mittainen tauko ja muutama päivä siitä tuli vuotoa noin 4päivää, luulin et ne oli menkat mut sen jälkeen ei oo tullu. Oliko vaan jotain pillereistä johtuvaa vuotoa vai?
  8. B

    Voi luoja ku oon väsyny

    Oon niin raato. Tekis mieli vaan surkutella mut en jaksa. Huh. Tulipa sanottua jollekin :saint:
  9. B

    Kissan erikoisvalio

    Kissamme joutui sit erikoisruokavaliolle eikä ruoka maita :/ Alkaakohan ruoka maittamaan vai jatkaakohan syömättömyyttään, onko kokemuksia? Tai edes vinkkejä miten ruoka alkaisi maistumaan??
  10. B

    MUA harmittaa kun Kristiinan kuoro putos

    Oli musta niin hyvä meininki ja tyyli niillä :attn: MUN mielestä olis saanu tippua Mikin, Marionin tai Irinan kuoro :ashamed:
  11. B

    Huonoja elokuvia

    No kertokaas huonoja elokuvia, syystä tai toisesta :D Me katottiin viimeks Rakastunut bestman ja oli musta tylsä ja mitäänsanomaton :p Vaik oliki McDreamy :laugh:
  12. B

    Kissalle ei maistu ruoka

    Onko vinkkejä? Vettä kyllä juo mutta ruoka ei maistu :( Tänään viedään tiputukseen jos ei ala syömään, mielelläni kokeilisin kaikki vaihtoehdot ensin..
  13. B

    Mikähän mun kissalla on?

    5-vuotias poikakissa, alotti illalla/yöllä mouruamisen, sellanen äännähdys. Tekee sen yleensä kun nousee ylös eli sattuu. Käy vessassa mut ei tuu mitään. Eläinlääkäriasema aukee ysiltä ni soitan sit sinne mut näin ajan kuluksi, kertokaa oi palstan lekurit :/
  14. B

    Mitä harrastetta suosittelisit?

    Marraskuussa 3-vuotta täyttävä tyttöni kaipaa jotain päiväohjelmaa, mitä niitä voisi olla muskarin lisäksi?? Kiitos ideoista :flower: Asutaan Helsingissä.
  15. B

    "Kato äiti, tuolta alkaa apinamies..." :)

    ...sanoi 2,5-vuotias tyttäreni kun telkkarista alkoi se uusi unelmien poikamies! Aurinkoista päivää kaikille :wave:
  16. B

    perätilasta..

    Kyselisin kokemuksia kun vauva perätilassa.. Meillä viikkoja 'vasta' 31 ja vauva on kahdella käynnillä ollut perätilassa. Tiedän että ehtii ja mahtuu vielä kääntymään, mutta lähinnä pohdiskeluni perustuu ajatukselle ettei vauvaa hotsita kääntyä laisinkaan.. :/ Eli millä viikoilla vauvasi...
  17. B

    raskausarvet

    Onko kukaan kokeillu raskausarpiin sitä semmosta rasvaa jota mainostetaan ainakin kaks plussassa? Että toimiiko? Tai onko muita vinkkejä? Painon oon saanu tippumaan, mutta arvet on ja pysyy. Olikohan Biotherm tai joku.. Mistähän sitä voi ostaa, kaupasta vai apteekista? Kiitos kaunis =)

Yhteistyössä