raskausarvet

Onko kukaan kokeillu raskausarpiin sitä semmosta rasvaa jota mainostetaan ainakin kaks plussassa?
Että toimiiko? Tai onko muita vinkkejä?
Painon oon saanu tippumaan, mutta arvet on ja pysyy.

Olikohan Biotherm tai joku..
Mistähän sitä voi ostaa, kaupasta vai apteekista?

Kiitos kaunis =)
 
Mä oon kuullu et se haalistaa arpia todella hyvin. Raskausarvethan ei ikään lähde kokonaan pois mut täälläkin haluaa arvet haaleammiksi :eek: Tarkoituksena ois käydä ostaan tuota Biothermia.. Kuulema Stocmannillakin myydään?
 
Mä oon taas kuullut et ihan sama mitä rasvaa käyttää...Pääasia olis et rasvais ja säännöllisesti.
Itse rasvailin ahkerasti ja tuli todella vähän arpia...muutamia ihan viimemetreillä...Meni siis paljon yli lasketun ajan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Justiinax:
Mä oon taas kuullut et ihan sama mitä rasvaa käyttää...Pääasia olis et rasvais ja säännöllisesti.
Itse rasvailin ahkerasti ja tuli todella vähän arpia...muutamia ihan viimemetreillä...Meni siis paljon yli lasketun ajan.

Tuo Biothermin voide on tarkoitettu siis nimenomaan jo syntyneille arville. Itse olen käyttänyt sitä nyt noin 2kk ja kyllä nuo arvet ovat vaalentuneet melkoisesti. Tietenkin ne vielä näkyvät, olivat kuitenkin kirkkaan punaiset, mutta nyt sentään ovat haalistuneet lupaavasti. :) Aion ostaa vielä toisenkin purkin rasvaa vaikka onkin melko kallista, 36 euroa :snotty:
Ja joku kyseli että saako apteekista: ei valitettavasti saa. Mutta nettimyynnissä mun mielestä tota on kanssa :whistle:
 
Mulla ainakin niin hirveen näkönen maha, ettei kukaan tajuu. Arvet on ihan vaalenneita, mutta ihosta on ikäänkuin mennyt rakenne kokonaan pilalle. Sellanen ruttunahka mahassa. Paino on kaikki lähteny. Kärsii siis varmaan koko loppuelämän siitä... :|
 
Löysin raskausarpiin avun etanavoiteesta, jota myydään esi. Life- luontaistuotekauppoissa. Kärsin arvista 15 vuotta, ne peittivät punaisina aivan koko vatsan. Nyt iho on sileä, arvet lähes parantuneet, ihossa on suuria kokonaan parantuneita alueita. EI PIDÄ PAIKKAANSA, ETTEI RASKAUSARPIIN OLISI PARANTAVIA VOITEITA! Etelä-Euroopassa niitä on yleisesti apteekeissa myynnissä jo jonkin aikaa useita erilaisia, etanavoide on ensimmäinen, joka on nyt tullut Suomen markkinoille. Suomalaisten lääkäreiden mielestä apua ei ole, he eivät vaivaudu ottamaan selvää uusista ratkaisuista, vaan ovat sitä, mieltä, että naisten kuuluukin saada raskaudesta haittoja. Etanavoidetta joutuu kyllä käyttämään useamman kuukauden ajan, mutta ensimmäiset tulokset alkavat näkyä heti.
 

Yhteistyössä