Hakutulokset

  1. K

    ebba-e tai ebba -5- nimimerkillä löytyykö sellaista enään =)

    Nii siinä se sitten onkin :)
  2. K

    Jo on nimellä paiskattu!

    Mun lapsen nimi löytyy listalta..onko muita, siis nimi mitä muut eivät ymmärrä/hyväksy.. Ihan vaan huvin vuoksi tälläinen galluppi tällä kertaa :) Jo on nimellä paiskattu! Mitä nimeä et koskaan antaisi lapsellesi? | Perhe | Iltalehti.fi
  3. K

    Tietokoneen n'pp'imist;

    Mink'h'n takia n'pp'imist; sekoilee ts. ei toimi.. ''t ja ;;t, sek' jotku erikoismerkit.. Lapsi varmaan sekottanu asetuksista..miten tai mist' voi korjata kysymysmerkki.
  4. K

    Reimantec uudet talvikengät..

    Mitä laitan kirpparilla hinnaksi? Vai laitanko huutonettiin..
  5. K

    Lahja 9 ja 14v. tytöille..

    Nii kertokaa ehdotuksia joululahjaksi tytöille :)
  6. K

    2v nukkuminen

    Kuinka paljon teidän reilu 2v lapset nukkuu vuorokaudessa? meillä vaan 10h, olen käsittänyt että tuon ikäisten pitäisi saada unta enemmän, mieluiten 12h/vrk.. oonko ihan kuutamolla :snotty:
  7. K

    Tytön ja pojan ajokortti

    Innosti tuo toinen ajokortti juttu :) Itse ajattelen että pojalle on tärkeämpää saada kortti kuin tytön.. (riippuu tietenkin olosuhteista) mutta mitä mieltä muut? -Yhtä tärkee saada -pojan tärkeempi saada -tytön tärkeempi saada
  8. K

    Victoria vaiko Madeleine "turhis juu" ;)

    Kumpi mielestäsi kauniimpi? Tahtoo tietää, niin moni hehkuttaa Madeleinea ja itse tykkään että Victoria on kauniimpi :)
  9. K

    Minkälaisia kasvisnyyttejä?

    Nii, millaisia grillaatte, mitä niihin tulee ? =)
  10. K

    Victorian häävieraat?

    Tietääkö kukaan/onko jossain lista häävieraista? :)
  11. K

    Photobox

    Onko kellään tarjouskoodia? =)
  12. K

    Paraski sairaanhoitaja

    Eli olen aloittamassa reilu viikon päästä sairaanhoitaja opinnot, aamulla hokasin että jalkapohjassa on tikku ku tulin katsoneeksi koska sitä juili.. No miehen herätin että se ottaa pois..Kipeää eikäynyt mutta kamala tunne..vaihdoin paikkaa makuu asentoon ku tuli huono olo ja pyörrytti niin...
  13. K

    1 nimi suomessa

    Ootteko antanut lapselle nimeä mitä on vain yksi suomessa..elikä siis sinun lapsella?
  14. K

    Hämeenlinna ja voimistelu (jumpat tai teline)

    Missä ihmeessä hämeenlinnassa pystyy harrastamaan voimistelua?? Muutako Hämeenlinnan voimisteluseurassa
  15. K

    Kuka teistä riettaista

    Näytteli eilen muumimaailman kalliolla miehelleni rintojaan??? :xmas: ;) Sattuipa eilen kun olin isompien tyttöjen kanssa grillaamassa ja mies pojan kanssa rantakalliolla.. Nainen pökäs suoraan miehen eteen vilttinsä ja oli vetässy yläoan poijes.. Eikä siinä vielä kaikki, pian sen...
  16. K

    Youtube video siitä vauvasta

    Se missä vauva melkein nukkuu ja syö.., mistä lukee iltalehdessä. Aluksi nauratti..mutku sitä kesti niin kauan niin tuli jo paha mieli :| ootteko nähny?
  17. K

    Sija europa

    Onko ollut kivaa? Me oltiin kerraan mut naapurissa oli ryyppyporukka.. Ollaan ehkä taas menossa kun lapset niin tykkäis, toinen ei oo ees ikiä käyny.. Käytäis muumei kattoon ja sit risteileen.. Samalla kysyn onko se vänskä saari kiva? Jos oot käyny :)
  18. K

    HAMK- pisteet

    Paljonko saitte pisteitä sairaanhoitajalinjalle päässeet? Mää pääsin sisään toosi täpärästi!! Alin 62 ja mulla pisteitä 63, huh :kieh:
  19. K

    Kädestä ennustaminen..

    Uskooko kukaan?
  20. K

    Kävikä kukaan muu eilen särkänniemessä?

    Oli hiukan lämmintä :D Ja lapset nukahti illalla hyvin.. Meidän lapsia (8 ja 12) piti ainakin pakottaa juomaan, muute ne ei oisi millää malttaneet olla paikoillaan.

Yhteistyössä