Hakutulokset

  1. ellanhelmi

    Synttärikutsuun teksti?

    Olisiko kenelläkään hyvää ideaa synttärikutsuun? Minkälaisen tekstin laittaisin?? Itsellä ei tuo runo-suoni kuki ollenkaan ;)
  2. ellanhelmi

    FARMVILLEEN aktiivisia naapureita!! ???

    Laittakaapas aktiiviset pelaajat yv:tä, jos vielä ei olla naapureita =)
  3. ellanhelmi

    Hauskaa päivää kaikille <3

    Mukavaa ja lumen täytteistä päivää kaikille palstalaisille, tämä mamma lähtee nyt tekemään koululaisille ruokaa =)
  4. ellanhelmi

    Käsitöiden hintoja ???

    Kertokaapas mitä pyytää itsekudotuista lapasista, villasukista, pipoista?? Jotenkin niin vaikea määrittää mitä niistä pyytäisi. Joo tiedän, miten korkealle arvostan oman työn tekemisen, mutta antakaa jotain hintahaitaria??
  5. ellanhelmi

    Synttärikutsu runoa???

    olisiko kenelläkään ihanaa runoa jolla kutsua vieraita 3 vuotiaan synttäreille??
  6. ellanhelmi

    PUUHAMAA

    Kertokaapas että onko siellä koko päiväksi tekemistä 3 vuotiaalle??
  7. ellanhelmi

    Huutiksesta :)

    Jokos kehtaisi laittaa talvivaatteita huutikseen kaupalle :)) Menisiköhän, saisi pois nurkista roikkumasta =)
  8. ellanhelmi

    Hoplop

    Kertokaas mitä tarkoittaa aikuisten peliranneke? Katsotaan kuinka mukavia vastauksia saan =)
  9. ellanhelmi

    Mitäs kehtaisin pyytää (huuto.net) Lassien g-tech haalarista??

    Haalari on ihan uusi, jäi käyttämättä meillä viime talvena, ja nyt on liian pieni:( Laput on vielä kiinni, saatu lahjaksi, joten ovh:ta en tiedä. Mitäs sellaisesta kehtaisi/uskaltaisi pyytää? Kannattaako laittaa HV??
  10. ellanhelmi

    eBay

    Onkos kukaan koskaan käyttänyt? Ostanut tai myynyt siellä mitään?? Kertokaapas kokemuksia :)
  11. ellanhelmi

    Läksiäistarjottavaa??

    Kertokaapas ideoita läksiäistarjottavaksi työpaikalle?? ei tarvitse olla helppoa vlmistaa,mutta takuu hyvää :)
  12. ellanhelmi

    Koskas rupeisi kauppaan huutiksessa talvitamineita??

    Milloinkas olisi hyvä aika laittaa talvihaalaria sun muuta myyntiin huutikseen??
  13. ellanhelmi

    Huuto.net apuja kaivataan :)

    Kertokaapas mitä ohjelmaa käytätte kun sinne ilmoitukseen kuvia laitatte?? Ja sitten jos joku osaa neuvoa niitä miten saa esim. tekstin tummemmalla, alleviivattua, yms ?? Kiitos paljon etukäteen jos joku kiltti haluaa jakaa neuvonsa minulle :)
  14. ellanhelmi

    HÄMEENLINNALAISET!!

    Hello! Olemme muuttamassa Hämeenlinnaan ensi kuussa, nyt olisi kiva saada kokemuksia eri hoitopaikoista siellä. Tarhaan pitäisi 1v9kk ikäinen neiti laittaa syyskuun alusta (tai kkoska sellaisen saa), niin kertokaapas onko millaisia tarhoja? Perhepäivähoitoja? Muita kokemuksia??
  15. ellanhelmi

    Vuoropäiväkoti!!

    Vai millä nimellä oikein kulkee?? :D Kertokaas mulla hiukan miten kyseinen päiväkoti toimii. Me ollaan kumpikin miehen kanssa vuorotöissä,ehkä pystyttäisiin sopimaan vuoroviikoin illat ja aamut. Mutta mites saako lapsen hakea,koska vaan tarhasta? siis iltaisin,jostain kuuli ett ysin...
  16. ellanhelmi

    MAANANTAI ILLAN HUUTISPINOA!!!

    http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&lcat=X&seller=frakki&status=DN VIELÄ PALJON HUUDELTAVAA!!!
  17. ellanhelmi

    KESKIVIIKON ILTAHUUTIS!!!

    http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&lcat=X&seller=frakki&status=DN [b]Emman keinusitteri tytölle vaatepaketti ja veluur asuja moottoripyörähousut(vuorelliset farkut, MP ASU FINLAND) MArimekon Peippo-sarjan keittiön verhot
  18. ellanhelmi

    Bloons pelistä!!

    Kertokaa joku miten saan kentän 33 ratkaistua!!?? Please!!
  19. ellanhelmi

    Mitäs on sunnuntaipäivän ruokana??

    mä tässä pohdin mitä sitä söisi taas tänään??!! Jotain ihanaa tekis mieli!! :)
  20. ellanhelmi

    Uusi täällä!!!

    HEippa vaan kaikille!!' Vasta löysin sivuston, tai olen käynyt joskus lueskelemassa täällä juttuja,mutta nyt pitkästä aikaa löysin takaisin itseni... =) Itse olen 28 vuotias kohta 9 kk vanhan tytön äiti pääkaupungista. Äitiysloma loppuu pian ja sitten alkaa hoitovapaa ainakin vuoden...

Yhteistyössä