PUUHAMAA

anu
no mites sit ku isompi on 3v ja varmasti viihtyy mut nuorempi reipas motorisesti jo hyvin kehittynyt 1v3kuinen? (siis sillä vaan toi motorisesti kehittynyt että kävelee, juoksee, kiipeää portaat ja osaa laskea mäkeä, onko sillekin jo tuolla tekemistä vai joutuuko rattaissa istuun ja tylsistymään?)
 
anu
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
on siellä, mutta se maksaa niin pirusti :saint:
mikä siellä on sit niin kallista? mielestäni tuo 20e sisäänpääsy on edullinen kun kaikki sit sisältyy samaan hintaan.. mitä siellä maksaa esim seisovapöytä?
 
Hintansa väärti
2aikuista ja 3lasta, joista yksi pääsi ilmaseksi ja bonuskortilla lipuista -10%, eli 72e sisään.

Hintansa arvosta ja päivä meni ihanasti ja nopeasti, koko perhe viihtyi(taas jälleen kerran)
 
ei,ei
Alkuperäinen kirjoittaja babyboy:
No onhan se nyt kallista...meidänkin perheeltä 80 euroa että sisään pääsee...huhhuh!! Kesämaata suosittelen punkaharjusta...aika lailla samanlainen kuin puuhamaa mutta paljon paljon halvempi!

En lähtis vertailemaan näitä paikkoja keskenään!Puuhamaa paljon,paljon parempi ja monipuolisempi!Menee koko päivä kaikenlaisen kivan puuhan parissa =)

Siis mun mielipide tää ettei vois vertailla!!!!!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja ei:
Alkuperäinen kirjoittaja babyboy:
No onhan se nyt kallista...meidänkin perheeltä 80 euroa että sisään pääsee...huhhuh!! Kesämaata suosittelen punkaharjusta...aika lailla samanlainen kuin puuhamaa mutta paljon paljon halvempi!

En lähtis vertailemaan näitä paikkoja keskenään!Puuhamaa paljon,paljon parempi ja monipuolisempi!Menee koko päivä kaikenlaisen kivan puuhan parissa =)

Siis mun mielipide tää ettei vois vertailla!!!!!!
No se täytyy miettiä että paljon tekemistä esim. 3 v. tarvitsee? Kesämaahan on tänä vuonna tullut paljon muutoksia ja uutta kivaa ja sielläkin tekemistä on koko päiväksi :)
Pääasia tietysti että menee mihin vaan niin perheet nauttii!!!!
Kyllä mä mieluusti laitan rahaa muuhunkin kivaan kuin vain sisänpääsyyn...
 

Yhteistyössä