Hakutulokset

  1. N

    Oho, hirveä deja vu

    tuli äsken kun luin yhtä avausta ja toi bb tossa taustalla pyörii. :D Hetken olin ihan että ?? "Bon voyage-ilmiö" :D :D
  2. N

    Se yksi ihminen

    jonka kanssa miulla synkkasi, ei enää tule taidekertseilemään lastensa kanssa. Buuhu... Ei yhtään huvittaisi mutta pakko mennä kun tyttö siitä kerhosta niin tykkää... Vaikka pää kainalossa...
  3. N

    Voi hemmetti

    Hokasin juuri että ruokaakin olisi kai järjestettävä... #]
  4. N

    Hirmu viuhke käy...

    Mies imuroi. B)
  5. N

    Arg tytön taidekerho

    on tänään. Viikon pakollinen sosiaalinen tapaus. Kai miä sen vien sinne, ei pidä lapsen kärsimän siitä että äitinsä on tämmöinen peikko.
  6. N

    Pitäis innostua siivoamaan

    Kämppä hyvää vauhtia leviämässä sijoilleen. Vaan onhan miulla tätä haalenevaa teetäkin tässä vielä...
  7. N

    Öi

    tä. :wave:
  8. N

    Habanero Tabasco

    Sitä on näemmä tullut Suomeenkin, himpula että se on hyvää. Pitää laittaa aina pizzaan ja jauhelihakastikkeeseen ja...
  9. N

    Miä oon niin väsynyt

    kaikkeen. Miksi en nuku?
  10. N

    Fanta

    Näin unta että olin raskaana. Ultrassa vauvanalku näytti ihan pavulta joka vipelsi ympäriinsä. :D Huomenta vaan.
  11. N

    Miätähän miäkin

    tässä syksyssä oikein odotin. Samanlainen kuin edellisetkin.
  12. N

    Tytön (5½v) pitkä (päivitetty) toivelista:

    - luistimet (6 vuotiaalle) - pupukirja - sydänpaita - pupulelu - aamutossut - vesipyssy - mönkijä-kypärä - eläinlääkärin takki - soittorasia - ilvessukat - piirtotarvikkeet - sukset ja sauvat - jääkiekkokypärä - porkkanatutti leikkipupulle - tietokonepeli - karhu-naamiaisasu -...
  13. N

    En ole saanut mitään järkevää aikaan

    oikein koko viikkona. Vähän flunssaa tietty mutta silti hävettää. :whistle:
  14. N

    IIP

    :D Spreijasin hiuslakkaa niin se himpulan puteli ei meinannutkaan ollenkaan lopettaa spreijaamista. *säänkestävä minä*
  15. N

    ;D Ongelma tämäkin

    Sunnuntaina on kyläjuhla tyyliin "sadonkorjuu", ja ajattelin että ois kiva laittaa vaikka jotain pitkää hametta päälle; meen sinne myymään auringonkukkia. Mutta miulla ei ole itselläni mitään "semmoista" oikein aattelin josko lainaisin MUTTA: Kehtaako mennä kysymään, oisko lainata mitään...
  16. N

    Njäää

    Meen nukkuun. :wave:
  17. N

    Tuplahaukotus

    Tarttuuko?
  18. N

    Heh (turha)

    :p Jei, onnistui. :D Omatekemä glitsu. B)
  19. N

    ~~ Pamperssin yövalo ~~

    Sattuisiko kellään olemaan tarpeettomana ehjää semmoista, tuli joskus vaippojen kylkiäisenä? Sinikupuinen, heittää kuvia seinille. Se on ollut tytön lemppari jo kauan ja on nyt rikki sitten :/ . Voisin vaikka maksaakin vähäsen jos saisin ehjän tilalle. Saapi laittaa yytä.
  20. N

    Huojennus, oonkin vaan kipee.

    Aattelin jo parin viime päivän perusteella että alan lahota lopullisesti. :D

Yhteistyössä