Hakutulokset

  1. Kapteeni Jack Sparrow

    OHOI, Kauniit naiset..

    Onko ollut ikävä? :D
  2. Kapteeni Jack Sparrow

    Vittu-sanan sovelias käyttö

    Vittu-sanan ainoat soveliaat käyttökerrat kautta maailmanhistorian: "Enpä arvannut, että he suuttuisivat noin vitusti." Osama bin Laden, 2001 "Hei halooo, kuka vittu siitä saisi tietää?!" Bill Clinton, 1999 "Paikallisia sadekuuroja... ja vitut!" Nooa, 4341 eKr "Missä vitussa me...
  3. Kapteeni Jack Sparrow

    The Penis Game

    http://www.youtube.com/watch?v=XuRjZ06XVlo :laugh: boonuksena pieni teaseri linnanjuhlista 2012 http://www.youtube.com/watch?v=tdbt-sx5MDc
  4. Kapteeni Jack Sparrow

    Kilpailu naisille!!!

    Missään ei ole mitään peläytys juttuja ja lupaan että tykkäätte. Klikkaa jotain kolmesta linkistä, vain yhtä. Mitä sait? <----> <----> ei helvata kun mulla on taas tylsää.. :laugh:
  5. Kapteeni Jack Sparrow

    mitä outoa tässä kääpiössä?

  6. Kapteeni Jack Sparrow

    parisuhde ennen ja jälkeen avioliiton..

    miten on? :kieh:
  7. Kapteeni Jack Sparrow

    typeriä akkojen blogeja.. tässä on BLOGI!

    Äijät.info
  8. Kapteeni Jack Sparrow

    Miksi koira nostetaan jalustalle lemmikeistä?

    Tänään vaan pohdin, kun luin päivän lehdestä jonkun tappaneen vasaralla tyttärensä koiran.. että jos joku tappaisi akvaariostani kalan, olisiko tämä henkilö samanlailla edelleen pidätettynä? Entä jos kyseessä vaikka lemmikki hiiri? Nostetaanko koirat ylitse muiden lemmikkieläimien liiaksi...
  9. Kapteeni Jack Sparrow

    mikä oli panosi puolison tavatessa / mitä on nyt

    viitaten tuohon "Vaimoaan pettänyt mies vastaa" ketjuun jossa aloittajan emäntä lihonnut eikä huolehtinut itsestään.. Mikä oli painosi kun tapasit miehesi ja mitä se on nyt? Oma oli ehkä 75kg tavatessa ja nyt jotain 85kg.. tosin silloin olin ihan ruipelo nyt tullut enempi lihasmassaa...
  10. Kapteeni Jack Sparrow

    eduskuntapuolueet & valtasormus

    klik ja isommaksi
  11. Kapteeni Jack Sparrow

    paina Alt + F4

    näyttää foorumi paljon paremmalta.. :D
  12. Kapteeni Jack Sparrow

    kuinka monen ukko tekee itse omat pommit?

    ite en oo vielä päättäny? :stick:
  13. Kapteeni Jack Sparrow

    Hyvää joulua!

    Toivottaa Kapteeni Jack Sparrow!!!
  14. Kapteeni Jack Sparrow

    ääh, muksun lahja oli rikki..

    Kirppikseltä ostin sellasen hienon barbie projektorin, mikä siis heijastaa kuvia paperille jotta voi mallista piirtää. (tykkää hirveästi piirtää tyttö..) Pistin patterit ja piti paketoida.. ei toiminut ei. :ashamed: noh, luovuttaa kun en osaa niin purin sen osiin, etsin vioittuneen johdon ja...
  15. Kapteeni Jack Sparrow

    Tälläsen tein pojalle..

    Mun entinen rattikelkka, jokun 20v. vanha. Hitsaussaumat oli pettäneet, punainen maali lohkeili.. Nyt hitsattu uudelleen, sai uuden värityksen samalla. :D Ainakin erottuu Stigojen joukosta, erillaisena kelkkana.. :laugh: Oli jokseenkin hommaa, väritys tehty käsin. Piirtämällä ja leikkaamalla...
  16. Kapteeni Jack Sparrow

    Kapu keikkuu laineilla yömyöhään

    Nyt saa toteuttaa pervoimmatkin kysymykset ja fantasiat! :D Kapu vastaa ja keskustelee koko yön.. Kiimasimmat viestit yv, luonnollisesti. :whistle:
  17. Kapteeni Jack Sparrow

    miten teidän miehenne poistaa karvat kiveksien alueelta? entä välilihasta?

    itse mieluiten ajelen höylällä, en uskalla nyppiä.
  18. Kapteeni Jack Sparrow

    mieheni (siis tää nikki) on TÄYSI SIKA!!!

    :stick:
  19. Kapteeni Jack Sparrow

    Kuka haluaa nähdä Kapun kuusen?

    Kävin kaatamassa naapurin metsästä ja lapset äskön koristeli.. :D ja lapsilla siis oli toisissaan vapaat kädet, itse laitoin lyhdyt.. :kieh:
  20. Kapteeni Jack Sparrow

    Huippuosaamista, osa 8

    jaoin aiemmin tänään linkin Halla-ahon scriptan uusimpaan kirjoitukseen Huippuosaamista, osa 8 Mielestäni se vaan oli taas niin hyvä. :D Modet tosin moderoi koko aloituksen eikä kyselystä huolimatta ole viitsineet vastata kuka poisti ja miksi.. :stick:

Yhteistyössä